Όσο πλησιάζει η παρουσίαση οι λεπτομέρειες του νέου Renault Mégane RS εμφανίζονται σταδιακά.
Πρώτον, φαίνεται ότι αυτή η νέα γενιά του Megane RS θα αποδειχθεί λιγότερο ριζοσπαστική από τον προκάτοχό του στην εμφάνισή και θα υιοθετεί ένα στυλ πιο ρευστό και αισθησιακό. Όπως και το τρέχον Clio RS, έτσι και το νέο Mégane RS θα είναι διαθέσιμο μόνο σε πεντάθυρο αμάξωμα και θα είναι λίγο πιο επιθετικό από το Renault Megane GT, αλλά χωρίς υπερβολές.
Ενώ υπήρχαν πολλές φήμες ότι ο νέος κινητήρας 1.8 turbo του Alpine A110 θα ήταν κάτω από το καπό, το Mégane θα μπορούσε να διατηρήσει το μπλοκ χωρητικότητας 2 λίτρων τουλάχιστον με 300 ίππους.
Αυτό φαίνεται να είναι το ελάχιστο επίπεδο ισχύος για να μπορέσει να αντιμετωπίσει τους πιο έντονους ανταγωνιστές, όπως το νέο Honda Civic Type R και τους 320 ίππους του.
Επιπλέον, αν και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC θα είναι διαθέσιμο ως προαιρετικό, το Megane RS θα παραμείνει πιστό στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Τέλος, για να είναι πιο αποτελεσματικο από τους ανταγωνιστές του, το Mégane RS θα μπορεί να υπολογίζει στο τετρακίνητο σύστημα διεύθυνσης 4Control. Ένα δεδομένο που θα μπορούσε να τον βοηθήσει να επαναλάβει τον πιο αποτελεσματικό τίτλο έλξης στην αγορά, με νέο ρεκόρ στο Nürburgring.
Θυμηθείτε ότι ο σημερινός κάτοχος αυτού του ρεκόρ είναι το Volkswagen Golf GTI Clubsport S, με χρόνο 7 λεπτά 47 δευτερόλεπτα και 19 εκατοστά.
Φωτογραφία:autoevolution.com