Μέχρι στιγμής, η Renault έχει λανσάρει μόνο την “κλασσική” έκδοση της τρίτης γενιάς Mégane RS. Αλλά μια πιο ριζοσπαστική, ελαφρύτερη και πιο αποτελεσματική, έκδοση ήδη δοκιμάζεται στο Nürburgring.
Η προηγούμενη γενιά του Renault Mégane RS χαρακτηρίστηκε από την παρουσία πολλών παραλλαγών και αυξήσεων ισχύος. Θυμόμαστε ιδιαίτερα το Trophy 275 και το ριζοσπαστικό Trophy R που είχε ξεφορτωθεί το πίσω κάθισμα για να χάσει βάρος. Μια συνταγή που θα μπει και στη νέα γενιά του Mégane RS καθώς ένα πρωτότυπο δοκιμάζεται στο Nürburgring με ένα πιο απογυμνωμένο εσωτερικό, καθώς και αεριζόμενο καπό για καλύτερη ψύξη του κινητήρα.
Το Trophy Mégane RS θα πρέπει να ανανεωθεί σε αυτή την τρίτη έκδοση “Renault Sport” του γαλλικού compact. Αναμένεται μικρή αύξηση της ισχύος που θα μπορούσε να ανέλθει στα 300 hp, ενώ η Renault θα πρέπει να ενσωματώσει σκληρότερες αναρτήσεις σε ένα ήδη σπορ αυτοκίνητο στη βασική του έκδοση.
Μια ριζοσπαστική έκδοση που θα μπορούσε επίσης να επιχειρήσει να καταρρίψει το ρεκόρ του Nürburgring για προσθιοκινητα οχήματα. Ένα ρεκόρ που άλλαξε πολλά χέρια τα τελευταία χρόνια, μεταξύ της Volkswagen, της Honda, της Seat και της Renault.
Photos: autoevolution.com