Η Renault παρουσίασε τα αποτελέσματα του 3ο τρίμηνου για το 2019. Οι πωλήσεις μειώθηκαν στην Ευρώπη, ο κύκλος εργασιών επίσης. Τα αποτελέσματα ήταν καλύτερα εκτός της Γηραιάς Ηπείρου.
Ο όμιλος Renault δεν πέρασε ενα όμορφο καλοκαίρι το 2019. Οι συνολικές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,4% (σε 852.198 αυτοκίνητα), 1,8% εξαιρουμένου του ιρανικού φαινομένου ειδικά για όλους τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Πρέπει να ειπωθεί ότι η πρώτη αγορά του ομίλου Renault δεν ήταν ενθουσιώδης με την αγαπημένη της μάρκα: 136.645 πωλήθηκαν το τρίτο τρίμηνο στη Γαλλία ή -4%. Μείωση και στην Ευρώπη: -3%, με 280.722 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν. Αυτό είναι -3,4% στην Ευρώπη σε σχέση με το 3ο τρίμηνο του 2018:
“Η μείωση αυτή οφείλεται εν μέρει σε μια υψηλή βάση σύγκρισης λόγω της εισαγωγής του WLTP για τα επιβατικά αυτοκίνητα τον Σεπτέμβριο του 2018 και της προσδοκίας πλήρους διαθεσιμότητας του νέου Clio στην Ευρώπη”, δήλωσε ο κατασκευαστής γι ‘αυτό.
Η Renault αναφέρει ότι έχει μείωση κατά 5,4% (434.831), αλλά για άλλη μια φορά, εξαιρουμένου του Ιράν, η μείωση θα ήταν μόνο 0,3%, πράγμα που σημαίνει ότι η Renault έχει διατηρήσει τις θέσεις της, παρά την κατάρρευση της τουρκικής αγοράς (-21,7%) και της Αργεντινής (-30%), καθώς η Renault ήταν επιτυχημένη στη Ρωσία. (+ 6,1% των πωλήσεων), αλλά και στη Βραζιλία (+ 5,6%), ενώ στην Κίνα “οι όγκοι του ομίλου έχουν μειωθεί κατά 15,5%”, ανέφερε ο κατασκευαστής.
Οι συνολικές πωλήσεις σε οικονομικά αποτελέσματα ήταν 11,2 δισ. Ευρώ στον κύκλο εργασιών του ομίλου Renault ή -1,6%. Οι πωλήσεις σε εταίρους επηρέασαν τον αριθμό των επιχειρήσεων κατά -5,5 μονάδες λόγω της μείωσης της παραγωγής της Nissan και Daimler, το κλείσιμο της ιρανικής αγοράς από τον Αύγουστο του 2018 και η μείωση της ζήτησης για κινητήρες ντίζελ στην Ευρώπη.
Ως εκ τούτου, η Renault αναγγέλλει ήδη οικονομικούς δείκτες για το έτος 2019: “Ο κύκλος εργασιών του ομίλου θα πρέπει να μειωθεί κατά 3 έως 4%”, ενώ “το λειτουργικό περιθώριο του ομίλου θα πρέπει να είναι της τάξης του 5%”.Ένα περιθώριο για τον κύκλο εργασιών που συνεχίζει να πέφτει με την πάροδο του χρόνου: 6,6% το 2017, 6,3% το 2018 … “Η λειτουργική ελεύθερη ταμειακή ροή του αυτοκινήτου θα πρέπει να είναι θετική κατά το δεύτερο εξάμηνο αλλά χωρίς να εγγυηθεί ότι θα είναι για το έτος” ειπε κλείνοντας η Renault.
GROUPE RENAULT CONSOLIDATED REVENUES
(€ million) | 2019 | 2018 | Change 2019/2018 |
Q1 | |||
Automotive excluding AVTOVAZ | 10,916 | 11,646 | -6.3% |
Sales Financing | 844 | 793 | +6.4% |
AVTOVAZ | 767 | 716 | +7.1% |
Total | 12,527 | 13,155 | -4.8% |
Q2 | |||
Automotive excluding AVTOVAZ | 13,875 | 15,221 | -8.8% |
Sales Financing | 859 | 820 | +4.8% |
AVTOVAZ | 790 | 761 | +3.8% |
Total | 15,524 | 16,802 | -7.6% |
Q3 | |||
Automotive excluding AVTOVAZ | 9,662 | 10,057 | -3.9% |
Sales Financing | 843 | 800 | +5.4% |
AVTOVAZ | 791 | 627 | +26.2% |
Total | 11,296 | 11,484 | -1.6% |
9 months YTD | |||
Automotive excluding AVTOVAZ | 34,453 | 36,924 | -6.7% |
Sales Financing | 2,546 | 2,413 | +5.5% |
AVTOVAZ | 2,348 | 2,104 | +11.6% |
Total | 39,347 | 41,441 | -5.1% |
TOTAL GROUP’S SALES PC+LCV BY REGION
Q3 | Ytd end of September | |||||
Regions | 2019 | 2018 | % var. | 2019 | 2018 | % var. |
France | 136,645 | 142,320 | -4.0% | 516,099 | 531,536 | -2.9% |
Europe* (Excl France) | 280,722 | 289,548 | -3.0% | 972,440 | 971,386 | +0.1% |
France + Europe Total | 417,367 | 431,868 | -3.4% | 1,488,539 | 1,502,922 | -1.0% |
Africa Middle East India Pacific | 99,392 | 124,205 | -20.0% | 319,205 | 428,201 | -25.5% |
Eurasia | 183,507 | 174,664 | +5.1% | 536,112 | 546,428 | -1.9% |
Americas | 109,543 | 110,709 | -1.1% | 315,284 | 324,854 | -2.9% |
China | 42,389 | 50,138 | -15.5% | 132,138 | 167,849 | -21.3% |
Total Excl France + Europe | 434,831 | 459,716 | -5.4% | 1,302,739 | 1,467,332 | -11.2% |
World | 852,198 | 891,584 | -4.4% | 2,791,278 | 2,970,254 | -6.0% |
* Europe = European Union (exclude France & Romania), Island, Norway, Switzerland, Serbia and Balkan states
TOTAL SALES BY BRAND
Q3 | Ytd end of September | |||||
2019 | 2018 | % var | 2019 | 2018 | % var | |
RENAULT | ||||||
PC | 425,786 | 491,797 | -13.4% | 1,437,709 | 1,666,697 | -13.7% |
LCV | 93,036 | 87,020 | +6.9% | 309,338 | 301,673 | +2.5% |
PC+LCV | 518,822 | 578,817 | -10.4% | 1,747,047 | 1,968,370 | -11.2% |
RENAULT SAMSUNG MOTORS | ||||||
PC | 21,621 | 20,218 | +6.9% | 55,084 | 58,798 | -6.3% |
DACIA | ||||||
PC | 156,194 | 141,484 | +10.4% | 527,977 | 496,431 | +6.4% |
LCV | 9,982 | 10,574 | -5.6% | 35,291 | 33,777 | +4.5% |
PC+LCV | 166,176 | 152,058 | +9.3% | 563,268 | 530,208 | +6.2% |
LADA | ||||||
PC | 100,803 | 97,050 | +3.9% | 294,136 | 276,800 | +6.3% |
LCV | 3,416 | 3,184 | +7.3% | 9,166 | 9,918 | -7.6% |
PC+LCV | 104,219 | 100,234 | +4.0% | 303,302 | 286,718 | +5.8% |
ALPINE | ||||||
PC | 1,103 | 749 | +47.3% | 3,949 | 1,385 | +185.1% |
JINBEI&HUASONG | ||||||
PC | 2,838 | 1,958 | +44.9% | 7,253 | 10,615 | -31.7% |
LCV | 37,419 | 37,550 | -0.3% | 111,375 | 114,160 | -2.4% |
PC+LCV | 40,257 | 39,508 | +1.9% | 118,628 | 124,775 | -4.9% |
GROUPE RENAULT | ||||||
PC | 708,345 | 753,256 | -6.0% | 2,326,108 | 2,510,726 | -7.4% |
LCV | 143,853 | 138,328 | +4.0% | 465,170 | 459,528 | +1.2% |
PC+LCV | 852,198 | 891,584 | -4.4% | 2,791,278 | 2,970,254 | -6.0% |
GROUPE RENAULT’S TOP 15 MARKETS YEAR-TO-DATE SEPTEMBER 2019
Year-to-date 09-2019 | Volumes* | PC+LCV market share | |
(units) | (in %) | ||
1 | FRANCE | 516,099 | 25.8 |
2 | RUSSIA | 367,679 | 28.9 |
3 | GERMANY | 191,852 | 6.5 |
4 | BRAZIL | 174,478 | 9.0 |
5 | ITALY | 170,646 | 10.7 |
6 | SPAIN+CANARY ISLANDS | 144,293 | 12.8 |
7 | CHINA | 132,078 | 0.8 |
8 | UNITED KINGDOM | 89,659 | 4.2 |
9 | BELGIUM+LUXEMBOURG | 71,685 | 13.0 |
10 | SOUTH KOREA | 60,402 | 4.8 |
11 | INDIA | 54,507 | 2.1 |
12 | POLAND | 53,608 | 11.7 |
13 | ARGENTINA | 53,353 | 14.6 |
14 | TURKEY | 53,037 | 18.9 |
15 | ROMANIA | 52,871 | 37.6 |
* Sales, excluding Twizy