Renault News
Formula 1

Renault: Πρέπει να είμαστε σκληροί με τον εαυτό μας

Στη Renault πρέπει να είναι σκληροί με τον εαυτό τους αν θέλουν να επανέλθουν από την απογοήτευση του Αυστραλιανού Grand Prix – αναφέρει ο Cyril Abiteboul.

Οι Γάλλοι έχουν θέσει ως στόχο φέτος να μειώσουν τη διαφορά από τους τρεις πρώτους αλλά πέρασαν μια απογοήτευση στη Μελβούρνη, καθώς ένιωσαν πως το μονοθέσιο δεν μπόρεσε να δείξει τις μέγιστες δυνατότητές του.

Αν και ο Hulkenberg τερμάτισε στην 7η θέση, ο Ricciardo αναγκάστηκε να εγκαταλείψει λόγω ανησυχίας σε σχέση με την αξιοπιστία, που προκλήθηκε από τη ζημιά στη μπροστινή πτέρυγα.

Ο Abiteboul κατέστησε σαφές ότι περίμενε περισσότερα από την Αυστραλία, γι’ αυτό ελπίζει σε κάποιες αναβαθμίσεις του μονοθέσιου και σε ένα ομαλότερο Σαββατοκύριακο που θα επιτρέψει στην ομάδα να πετύχει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο Μπαχρέιν.

“Τις προηγούμενες σεζόν θα ήμασταν ευχαριστημένοι με την 7η θέση στο πρώτο αγώνα της χρονιάς αλλά φέτος ήμασταν λίγο απογοητευμένοι. Πιστεύουμε ότι το μονοθέσιο μας είναι ικανό να οδηγεί τη κούρσα στη μέση του grid. Αυτό όμως δεν συμβαίνει όταν, εκτός από τον αγώνα, μετράει η επίδοση και στα προκριματικά.”

“Είμαστε αποφασισμένοι να δείξουμε περισσότερα στο Μπαχρέιν. Πρέπει να αναδείξουμε τη βελτίωση που έχουμε κάνει στον κινητήρα και ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς είναι μια καλή ευκαιρία. Θα φέρουμε και νέες αναβαθμίσεις στην αεροδυναμική, όπως θα κάνουμε και σε κάθε αγώνα.”

“Χρειάζεται ακόμα να είμαστε συνεπής, καθ’ όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, παρέχοντας ένα ισορροπημένο και αξιόπιστο αυτοκίνητο όλες τις μέρες ώστε να επιτρέψουμε στους οδηγούς μας να πετύχουν τις μέγιστες δυνατές επιδόσεις.”

“Ομοίως, πρέπει να στοχεύουμε σε άριστη λειτουργία σε όλους τους τομείς”

“Ο στόχος είναι να έχουμε και τα δύο μονοθέσια στους βαθμούς και να δείξουμε τη ποιότητα της ομάδας. Πρέπει να είμαστε σκληροί με τον εαυτό μας αν θέλουμε να συνεχίσουμε τη πορεία που έχουμε χαράξει.”

O Τεχνικός Διευθυντής του αμαξώματος, NIck Chester, δήλωσε πως οι αναβαθμίσεις του μονοθέσιου θα συνδέονται με το σύστημα της ψύξης, καθώς και με μηχανικές αλλά και αεροδυναμικές αναβαθμίσεις. Έχει επίσης τη πεποίθηση πως υπάρχει καλύτερος ρυθμός που μπορεί να εξαπολύσει το μονοθέσιο, σε σχέση με αυτό που παρουσιάστηκε στην Αυστραλία.

“Δεν καταφέραμε να προκριθούμε στις θέσεις που αξίζαμε βάση του ρυθμού μας και αυτό γιατί υπήρξαν κάποια λάθη στην οδήγηση και κάποιο πρόβλημα αξιοπιστίας που πλέον είναι κατανοητό σε εμάς.”

“Φαίνεται πως στη μάχη στη μέση του grid όλοι είναι πολύ κοντά και κάθε μικρό λάθος ή πτώση της απόδοσης σημαίνει ότι θα χάσεις θέσεις. Δυστυχώς το βιώσαμε κατευθείαν αυτό.”

“Η αλήθεια είναι ότι όσο πιο πίσω ξεκινάς στη σχάρα εκκίνησης, τόσο πιο μεγάλος είναι ο κίνδυνος να προκύψει ζημιά σε κάποιο μέρος του μονοθέσιου. Σε άλλα θέματα το Σαββατοκύριακο, δοκιμάσαμε μερικά νέα μέρη για το αυτοκίνητο, εφαρμόσαμε διαφορετικές ρυθμίσεις στα set up και εν τέλει καταφέραμε να συλλέξουμε αρκετά στοιχεία.”

“Είναι σαφές όμως πως έχουμε να κάνουμε ακόμα λίγη δουλειά για να μπορέσουμε να απομακρυνθούμε από τη μέση του grid, κάτι που αποτελεί και τον στόχο μας.”

(motorsport.com)

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy