Για την Ευρώπη, ο Γάλλος κατασκευαστής είναι πρόθυμος να επενδύσει στην μεγάλη κατηγορία. Μετά την εμφάνιση του νέου Espace, η Renault ετοιμάζει τον διάδοχο της Laguna σκεπτόμενος επίσης την κατασκευή και ενός άλλου μεγαλύτερου μοντελου που θα μπορούσε να πάρει το όνομα Safrane.
Το Safrane είναι μια από τις πιο πρόσφατες επιτυχίες high-end μοντέλων της Renault, άφησε τη γαλλική αγορά το 2002 μετά από μια καριέρα δέκα ετών κατά την οποία παρήχθησαν 310.000 κομματια. Οι κληρονόμοι του δεν ήταν ποτέ σε θέση να πιάσουν αυτά τα επίπεδα πωλησεων. Ο διάδοχός του το Vel Satis, είχε μια πολύ διαφορετική υποδοχή από το κοινό. Μετά από 62.000 μονάδες που κατασκευαστηκαν σε οκτώ χρόνια, η Renault επέλεξε να ρίξει την “πετσέτα” και να σταματήσει την παραγωγή. Και ερχόμαστε στο σήμερα όπου το Latitude είναι η υποτιθέμενη ραχοκοκαλιά της γαλλικής μάρκας, που δεν υπερβαίνει, το τελευταίο έτος, τις 300 μονάδες στη Γαλλία …
Αν σήμερα θέλει να δημιουργήσει ένα νέο Renault Safrane είναι ότι χρειάζεται στην Ευρωπαϊκή αγορα για να βελτιώσει την εικόνα της, αλλά και για κερδοφορία σε ορισμένες αγορές που βρίσκονται υπό ανάπτυξη για αυτό το είδος αυτό, όπως η Κίνα και η Ρωσία.
Η Mercedes θα βάλει το χέρι της
Για να ελαχιστοποιηθεί το κόστος ενός τέτοιου αυτοκινήτου, η Renault θα χρησιμοποιήσει μια πλατφορμα που θα μοιραστεί με τη Nissan και την Samsung Motors. Αυτή η πλατφορμα θα μπορούσε στη συνέχεια να χρησιμοποιηθει και για την επόμενη γενιά Samsung SM7 (η οποία πωλείται ως Renault Talisman στην Κίνα). Όπως έγινε και στην περίπτωση του νέου Espace οι άνθρωποι της Daimler-Mercedes θα συμβάλουν με την εμπειρία τους στην διαδικασία της δημιουργίας και της ανάπτυξης του αυτοκινήτου, στην επιλογή της άνεσης, των υλικών, το set-up του σασί, κ.λ.π.
Τετρακύλινδροι κινητήρες αποκλειστικά
Δεν υπάρχει τρόπος για το Renault Safrane να γίνει κλώνος της Mercedes S Class, όσον αφορά την πολυτέλεια και τις επιδόσεις. Όσον αφορά τους κινητήρες, θα περιορίζεται με την επιλογή τετρακυλίνδρων κινητήρων βενζίνης και ντίζελς. Εκείνοι που τροφοδοτούν το νέο Espace θα μπορούσαν να παραμείνουν αμετάβλητη. Θα μπορούσε επίσης να υπάρξει και μια plug-in υβριδική έκδοση.
Ο εξοπλισμός υψηλής τεχνολογίας θα κάνει αισθητή την παρουσία του: full-LED προβολείς, σύνδεση στο internet κατά την οδήγηση, κλιματισμό quadrizone, σασί τεχνολογίας 4Control κα. Η Renault θέλει να δώσει έμφαση στην άνεση του μοντελου το οποίο σε διαστάσεις θα φτάνει τα 5 μέτρα μήκος με μεταξόνιο σχεδόν 3 μέτρων, την παρουσίαση και την προσφορά ανταγωνιστικων τιμών για να γίνει ελκυστικό στην κατηγορία των μεγάλων σεντάν. Το ντεμπούτο του αναμένεται μέχρι το 2018.
Το μελλοντικό Renault Safrane σε οκτώ σημεία:
- Νέα αιχμή του δόρατος στην γκάμα της Renault
- Αναμένεται στην αγορά το 2018
- Κοινή πλατφορμα Nissan, Samsung (μελλοντικό SM7)
- Μήκος: 5 μέτρα
- Βενζινοκινητήρας: TCe 200hp
- Πετρελαιοκινητήρες: dCi 130 ίππων dCi 160 hp, 180 hp dCi
- Επαναφορτιζόμενη υβριδικό σύστημα κίνησης υπό εξέταση
- Τιμή: από €37.000 *
* Εκτίμηση