Η Infiniti Red Bull Racing και η Renault σημείωσαν την τρίτη νίκη τους μέσα στην σεζόν στο σημερινό βελγικό Grand Prix.
Ο Daniel Ricciardo τερμάτισε μπροστά από την Mercedes του Nico Rosberg στη θρυλική πίστα του Spa-Francorchamps, στην πιο δύσκολη πίστα της χρονιάς για τις μονάδες ισχύος. Η νίκη έδωσε στην Infiniti Red Bull Racing την δευτερη συνεχόμενη νίκη της μετά τη νίκη του Ricciardo στην Ουγγαρία, και back to back νίκες στο Spa τόσο με V8 όσο και με V6 turbo κινητήρες. Ο Ricciardo, επίσης, γίνεται ο τρίτος οδηγός που κερδίζει στο Spa με ένα turbo κινητήρα της Renault. Οι άλλοι δυο ήταν οι Ayrton Senna και Alain Prost.
Ο περσινός νικητής του αγώνα Sebastian Vettel τερμάτισε στην πέμπτη θέση, προσπερνώντας τρία μονοθέσια στους τελευταίους δύο γύρους. Η Scuderia Toro Rosso με τον Kvyat τελείωσε στην 9η θέση, τοποθετώντας τρία μονοθέσια με κινητήρα Renault στην πρώτη δεκάδα.
Rémi Taffin, επικεφαλής δραστηριοτήτων πίστας:
Προσεγγίσαμε αυτό το Σαββατοκύριακο με μετριοπαθείς προβλέψεις, γνωρίζοντας ότι πρέπει να έχουμε τύχη, αλλά και να εκμεταλλευτούμε πλήρως τις συνθήκες εδώ σήμερα. Μια νίκη σε μια πίστα όπου αναμέναμε δύσκολες καταστάσεις την κατακτήσαμε αγωνιζόμενη δείχνοντας ότι δεν τα παρατούμε ποτέ, δείχνοντας την νοοτροπία που έχουμε στη Renault Sport F1 και πώς τα χτυπήματα που έχουμε δεχτεί όλο αυτό το διάστημα απλά μας κάνουν να εργαστούμε σκληρότερα και εξυπνότερα. Τους τελευταίους μήνες έχουμε εργαστεί ακόμη πιο κοντά με τη Red Bull και σήμερα δείξαμε την βελτιστοποίηση σασί και κινητήρα.
Η αξιοπιστία είναι προφανώς τώρα το κλειδί, και η ενίσχυση του πακέτου, όπου μπορούμε. Η F1 θέλει σκληρή δουλειά, αλλά και τύχη, και αυτή την είχαμε σήμερα. Τώρα θα μεταφέρουμε αυτή την ανανεωμένη εμπιστοσύνη στην Monza.
Αυτή ήταν η 168η νίκη της Renault στην Formula 1, και η 50η της Red Bull.
[symple_toggle title=”Νίκες κατασκευαστών κινητήρων (μέχρι το GP Βελγίου 2014)”]
n | Engine | Nb | %/Nb GP |
1 | Ferrari | 222 | 25.11 |
2 | Ford Cosworth | 176 | 31.04 |
3 | Renault | 168 | 31.64 |
4 | Mercedes | 108 | 29.11 |
5 | Honda | 72 | 21.18 |
6 | Climax | 40 | 41.67 |
7 | TAG Porsche | 25 | 36.76 |
8 | BMW | 20 | 7.41 |
9 | BRM | 18 | 9.52 |
10 | Alfa Romeo | 12 | 5.61 |
11 | Offenhauser | 11 | 91.67 |
12 | Maserati | 11 | 10.19 |
13 | Vanwall | 9 | 32.14 |
14 | Repco | 8 | 24.24 |
15 | Mugen Honda | 4 | 2.72 |
16 | Matra | 3 | 2.40 |
17 | Porsche | 1 | 2.86 |
18 | Weslake | 1 | 5.56 |
[/symple_toggle]
[symple_toggle title=”English Version”]
Infiniti Red Bull Racing and Renault scored their third victory of the season in today’s Belgian Grand Prix. Daniel Ricciardo finished ahead of Mercedes’ Nico Rosberg at the legendary Spa-Francorchamps circuit, the hardest track of the year for Power Units. The win gives Infiniti Red Bull Racing consecutive wins following Ricciardo’s victory in Hungary, and back to back wins at Spa in both the V8 and V6 turbo eras. Ricciardo also becomes the third driver to win at Spa with a Renault turbo engine, joining Ayrton Senna and Alain Prost.
Last year’s race winner Sebastian Vettel used his Spa racecraft to finish fifth, overtaking three cars in the last two laps. Scuderia Toro Rosso’s Daniil Kvyat finished in tenth overall, putting three Renault-powered cars into the top ten.
Rémi Taffin, Head of Track Operations:
We came into the weekend with cautious expectations, knowing it would take some luck, but we took full advantage of the conditions here today. A victory at an engine circuit where we were expected to struggle shows the never give up, never surrender mentality we have at Renault Sport F1 and how the knocks just make us work harder and smarter. In the past few months we have been working even closer with Red Bull and today was an example of optimizing a chassis and engine package. This clear direction and streamlining is playing dividends.
Reliability is obviously now the key, and enhancing the package where we can. F1 is hard work, but also luck, and we had this today. We’ll now carry forward this renewed confidence to Monza.
[/symple_toggle]