Όλα ξεκίνησαν πριν από δεκαπέντε χρόνια, όταν το Mégane II R.S. έσκασε σαν βόμβα. Αναγγέλλοντας μια νέα παγκόσμια τάση στα σπορ αυτοκίνητα, ο “Προφήτης” ξεχώρισε ακόμη και τότε με την επιλογή τεχνολογιών του, όπως η μπροστινή ανάρτηση του ανεξάρτητου συστήματος διεύθυνσης.
Εμπνευσμένοι από τους παγκόσμιους τίτλους που κέρδισε η Renault στη Formula 1, οι μηχανικοί της Renault Sport δημιούργησαν ένα δεύτερο μέλος της “συμμορίας” με βελτιωμένες επιδόσεις: το R26.R, γνωστό ως “Mad Meg” λόγω των ριζοσπαστικών χαρακτηριστικών του. 123kg ελαφρύτερο και εξοπλισμένο με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το βασικό του πλεονέκτημα ήταν να σπάσει το ρεκόρ γύρου για ένα αυτοκίνητο παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς στο Nordschleife του Nürburgring, και το πέτυχε.
Ήταν λοιπόν καιρός να δώσει τη σκυτάλη σε μια νέα γενιά. Με όλο και πιο επιθετικό στυλ, κινητήρας 250 ίππων και το νέο σύστημα τηλεμετρίας R.S. Monitor, το Mégane III R.S. με το ψευδώνυμο “Petrol Head” – έδωσε μια συναρπαστική εμπειρία στο αυτοκίνητο για τους λάτρεις της σπορ οδήγησης.
Γρήγορο σαν φίδι χάρη σε μια δραματική μείωση του βάρους και έναν ισχυρό κινητήρα 275 ίππων, δόθηκε η νέα αποστολή στο Trophy-R: επιστρέφοντας στο Nordschleife για να ανακτήσει το ρεκόρ, το οποίο είχε αρπαχθεί από ένα σκοτεινό ιαπωνικό κομάντο. Με χρόνο κάτω των οκτώ λεπτών, το “Snake Eyes” ολοκλήρωσε επιτυχώς την αποστολή του με στυλ …
Η συμμορία κινείται τώρα σε ένα άλλο επίπεδο, καθώς ένα άλλο μέλος εντάσσεται στις τάξεις της: το “Baby Boss”. Σχεδιασμένο για να προσφέρει απόδοση με νέο κινητήρα 280 ίππων και σύστημα τετραδιευθυνσης 4Control, το νέο Mégane R.S. πρόκειται να γίνει ο νέος ηγέτης της συμμορίας.