Η Σειρά T της Renault Trucks κέρδισε το τίτλο International Truck Of The Year 2015. Πήρε 129 ψήφους και άφησε το Daf CF (81 ψήφοι) και Mercedes-Benz Atego (49 ψήφοι) στη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα. Εγκωμιάστηκε από την κριτική επιτροπή διότι έκανε ένα τεράστιο βήμα προς τα εμπρός σε σχέση με τον προκάτοχο του Magnum.
Μιλώντας στο IAΑ Επαγγελματικού Αυτοκινήτου στο Ανόβερο, της Γερμανίας, την Τρίτη, ο πρόεδρος του θεσμού Διεθνές Φορτηγό της χρονιάς Gianenrico Griffini, δήλωσε:
«Η νέα σειρά T συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που βρίσκονται σε προηγούμενα επιτυχημένα μοντέλα της Renault Trucks μαζί με τις προηγμένες λειτουργίες ενσωματωμένες στην τελευταία γενιά προϊόντων βαρέως τύπου της εταιρείας. Το αποτέλεσμα είναι ένα από τα καλύτερα λανσαρίσματα φορτηγού εδώ και πολλά χρόνια “.
Ο Bruno Blin, πρόεδρος της Renault Trucks, σχολίασε:
«Είμαι βέβαιος ότι η αναγνώριση της σειράς Τ από εξειδικευμένους, ανεξάρτητους δημοσιογράφους από 25 ευρωπαϊκές χώρες, θα είναι ένα ισχυρό επιχείρημα για τους νέους πελάτες μας. “
[symple_toggle title=”English Version”]
Renault Trucks’ range T and the Iveco Daily have been crowned International Truck and Van of the Year 2015 respectively.
The Renault range T, which scored 129 votes and beat the Daf CF (81 votes) and Mercedes-Benz Atego (49 votes) into second and third place, was praised by the jury for representing a huge step forward over the Premium and Magnum it replaced.
Speaking at the IAA Commercial Vehicle Show in Hannover, Germany, on Tuesday,International Truck of the Year chairman Gianenrico Griffini said: “The new range T combines the best features found in Renault Trucks’ previously successful models together with the advanced functions built into its latest generation of heavy-duty products. The result is one of the most significant new truck launches for many years”.
Collecting the award, Bruno Blin, president of Renault Trucks, commented: “I am certain that recognition of the T’s qualities by specialised, independent journalists from 25 European countries, will be a powerful argument for winning over
new customers.”
[/symple_toggle]