Όπως είχαμε αναφέρει στο Renault News εδώ και περίπου δυο μήνες το μικρο πυραυλακι πόλης της Renault θα είναι διαθέσιμο πλέον και με κιβώτιο διπλό συμπλέκτη EDC.
Renault Twingo GT EDC: Το κιβώτιο διπλό συμπλέκτη «προσγειώθηκε»
Το TWINGO GT είναι αφιερωμένο στην οδηγική απόλαυση, χρησιμοποιώντας την αρχιτεκτονική “όλα πίσω”.
Τροφοδοτείτε από έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης TCe με ισχύ 110 ίππων και ροπή 170 Nm, το TWINGO GT είναι τώρα διαθέσιμο με μια διπλή προσφορά στο κιβώτιο ταχυτήτων: χειροκίνητο ή διπλό συμπλέκτη EDC.
Προκειμένου να λειτουργήσει με ασφάλεια, το πλαίσιο έχει τις αναρτήσεις και την προσαρμογή του δυναμικού ελέγχου του ESP και του συστήματος διεύθυνσης μεταβλητής ταχύτητας.
Εμπνευσμένο από το πρωτότυπο αυτοκίνητο Twin’Run, ο σχεδιασμός του TWINGO GT διακρίνεται από τους τροχούς των 17 ιντσών, την πλευρική εισαγωγη αέρα και τη διπλή εξατμιση.
Ακριβής, άνετο και διασκεδαστικό, το TWINGO GT παρέχει προσιτές αισθήσεις, σύμφωνα με την παράδοση των GT που σχεδίασε η Renault Sport.
Ένα GT … και ακόμη λίγο περισσότερο
Για σχεδόν 20 χρόνια, η Renault Sport έχει αναπτύξει μια μοναδική τεχνογνωσία στα σπορ οχήματα. Τα διάφορα παράγωγα R.S. και GT των TWINGO, Clio και Mégane είχαν το κοινό χαρακτηριστικό να είναι με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Με την τρίτη γενιά του TWINGO, οι μηχανικοί της γαλλικής εταιρείας πραγματοποίησαν μια διαφορετική άσκηση!
“Για την Renault Sport, η εργασία σε ένα αυτοκίνητο με κινητήρα πίσω ήταν μια πρόκληση, λόγω της πολύ διαφορετικής δυναμικής συμπεριφοράς των συστημάτων έλξης που είχαμε συνηθίσει. Το TWINGO GT είναι ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο, διασκεδαστικό να το οδηγείς, ειδικά με το Κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC. ” ανέφερε ο Patrice Ratti – Διευθύνων Σύμβουλος της Renault Sport Cars
Παντού στην Ευρώπη … και σύντομα στην Ιαπωνία!
Το TWINGO GT διατίθεται στο εμπόριο από τον Οκτώβριο του 2016 σε είκοσι τέσσερις ευρωπαϊκές χώρες. Το φθινόπωρο, η Ιαπωνία θα προστεθεί στον κατάλογο αυτό.
Μια ανάσα καθαρού αέρα για τον κινητήρα
Αν και μοιράζεται την αρχιτεκτονική του με μερικά από τα σπορ οχήματα που σημάδεψαν την ιστορία της Renault Sport – όπως το R5 Turbo ή το Clio V6 – το TWINGO, παραμένει ωστόσο ένα μικρο αυτοκίνητο πόλης με έμφαση στην ευελιξία. Τοποθετημένος ανάμεσα στους πίσω τροχούς με κλίση κατά 49 μοίρες για να είναι συμπαγής, ο τριών κυλίνδρων κινητήρας διαθέτει όλη την διαθέσιμη ένταση.
Για το TWINGO GT, η Renault Sport εργάστηκε για τη βελτιστοποίηση της αποδοτικότερης βάσης, δηλαδή των TCe των 898 cm3.
Το χαρακτηριστικό γνώρισμα του TWINGO GT, η εισαγωγή αέρα στην αριστερή πτέρυγα η οποία είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της απόδοσης του κινητήρα, με μείωση της θερμοκρασίας αέρα που εισάγεται στον υπερσυμπιεστή της τάξης του 12%. Σε συνδυασμό με μια εισαγωγή στο ανώτερο τμήμα, αυξάνει επίσης το ρυθμό οξειδωτικού κατά 23%.
Προκειμένου να επωφεληθεί από αυτή την ανάσα καθαρού αέρα, η ταχύτητα περιστροφής του υπερσυμπιεστή έχει αυξηθεί. Η αντλία καυσίμου είναι ειδική για την αύξηση της ροής καυσίμου και το ίδιο ισχύει και για την αντλία νερού για να βελτιστοποιήσει την ψύξη.
Η εξάτμιση επίσης επωφελείται από μια συγκεκριμένη δουλειά, με μια νέα βαθμονόμηση της ροής αέρα και την αντίθλιψη, καθώς και την εγκατάσταση ενός σιγαστήρα διπλής εξόδου.
Μετά την προσαρμογή της χαρτογράφησης, η ισχύς είναι 110 ίππους, ενώ η ροπή στα 170 Nm.
Διατίθεται τώρα με το κιβώτιο ταχυτήτων EDC
Προκειμένου να ανταποκριθεί στις προσδοκίες ενός κυρίως αστικού πελατολογίου, το TWINGO GT προσφέρει εκτός από το μηχανικό κιβώτιο εξι ταχυτήτων και το διπλού συμπλέκτη EDC.
Στο πλαίσιο της γκάμας Renault Sport, το νεο Clio R.S. και το νέο Mégane GT είναι επίσης εξοπλισμένα με μετάδοση EDC (Efficient Dual Clutch).
Το κιβώτιο ταχυτήτων EDC μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλήρως αυτόματο τρόπο ή σε διαδοχική λειτουργία χρησιμοποιώντας το μοχλό. Χάρη στον διπλό συμπλέκτη, τα γρανάζια κινούνται γρήγορα και χωρίς διακοπή ροπής για ομαλή και αποτελεσματική οδήγηση.
Φωτογραφίες: Renault