Σε αντίθεση με τo ξαδελφάκι του το Smart, το Twingo GT επέλεξε να ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ως μία ενιαία πρόταση. Αλλά ήρθε ο καιρός να προταθεί και με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Αν και είναι πιο κατάλληλο για αστική χρήση από μικρές οδικές μετακινήσεις, το Twingo GT έφερε πρώτα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε ταχυτήτων. Αναπτύχθηκε σε συνδυασμό με το Smart Forfour Brabus, στην ίδια πλατφόρμα, στο ίδιο εργοστάσιο(Renault Σλοβενίας) και με τον ίδιο κινητήρα (Renault 0.9 TCe).
Αλλά τώρα, δεν θα είναι πλέον απαραίτητο το κιβώτιο ταχυτήτων για να ξεχωρίσουμε τα δύο ξαδέλφια. Η γρήγορη έκδοση του μικρού Twingo θα είναι πλέον διαθέσιμη με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων. Το Twingo GT EDC αυξάνει το λογαριασμό στα 18.400€ (τιμές Γαλλίας), +1.200€ σε σύγκριση με την έκδοση χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων.
Ωστόσο, η τιμή αυτή παραμένει σημαντικά χαμηλότερη από το Forfour Brabus, το οποίο έχει αυτόματο κιβώτιο σε σειρά και ξεκινά από €20.250. Ενώ το Abarth 595, ομολογουμένως πιο σπορ, απαιτεί 18.800€ με Ρομποτικό μονό κιβώτιο ταχυτήτων.