Επτά χρόνια μετά την κυκλοφορία του, το ηλεκτρικό ZOE θα αντικατασταθεί από ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο, πολύ φιλόδοξο.
30.000 ZOE στην Ευρώπη το 2017
Με τη βοήθεια κρατικών ενισχύσεων, η πρώτη γενιά Renault Zoe έχει μια αξιοσημείωτη εμπορική καριέρα στη Γαλλία και στην Ευρώπη. Με περισσότερα από 30.000 αντίτυπα που πωλήθηκαν το 2017, εξακολουθεί να βρίσκεται σε μια ηλεκτρική αγορά που αντιπροσωπεύει μόνο το 1% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων.
Νέα πλατφόρμα CMF-EV
Με την τιμή του ΖΟΕ να κυμαίνεται στα €23.000, οι πελάτες εξακολουθούν να διστάζουν να επενδύσουν σε ηλεκτρικό όχημα. Αυτός είναι ο λόγος που θα δοθεί προτεραιότητα στη μείωση του κόστους μέσω της χρήσης μιας νέας πλατφόρμας που ονομάζεται CMF – EV. Σύμφωνα με τη Renault, το κόστος Ε&Α αναμένεται να μειωθεί κατά 40% σε σχέση με το σημερινό ΖΟΕ και κατά 30% για την παραγωγή από το εργοστάσιο Flins στη Γαλλία.
Τελικά, η Renault ελπίζει να προσφέρει το Renault Zoe 2 σε τιμή σχεδόν ισοδύναμη με εκείνη ενός θερμικού μοντέλου. Ο στόχος είναι ο ίδιος για το κόστος χρήσης για τρία χρόνια.
600 km αυτονομίας
Για να πείσει τους μελλοντικούς πελάτες, ανησυχώντας για την αυτονομία του οχήματός τους, το Renault Zoe 2 θα πρέπει να εξασφαλίσει 600 km στον κύκλο NEDC. Αυτό είναι 200 περισσότερα από όσα μπορεί να κάνει το σημερινό Zoe ZE40. Απο πλευράς φόρτισης, η φιλοδοξία είναι ίδια, με μόνο 15 λεπτά για να πάρει 230 χιλιόμετρα αυτονομίας, γρήγορη φόρτιση.
Η Renault προετοιμάζεται να διπλασιάσει την παραγωγή του Zoe
Αντιμετωπίζοντας το ηλεκτρικό Peugeot 208
Σχεδόν μόνη στην εξειδικευμένη θέση της μέχρι στιγμής, η δεύτερη γενιά Renault Zoe θα δει τον ανταγωνισμό να ενταθεί. Ο πιο σοβαρός ανταγωνιστής του θα είναι η ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208, που αναμένεται επίσης το 2019.
Αναμένεται να γίνει πρεμιέρα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019.
Source/Photo: auto-moto.com