Η νέα τέταρτη γενιά Renault Megane σεντάν, παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη, με την έκδοση Mégane Estate να ακολουθεί λίαν συντόμως. Αλλά η αναμονή είναι ακόμη μεγαλύτερη για το μελλοντικό αποτέλεσμα της έκδοσης Renault-Sport.
Το νέο Mégane RS θα διατίθενται στην αγορά σε πέντε πόρτες, όπως και το Clio RS, καθώς η γαλλική εταιρεία δεν θεωρεί οικονομικά αποδοτική μια έκδοση coupe με 3-πόρτες.
Ακουμπά στην νέα πλατφόρμα CMF που δημιουργήθηκαν τα νέα Kadjar, Talisman και Espace, το μελλοντικό Megane RS θα χάσει εκατό κιλά σε σύγκριση με τον προκάτοχό του. Αρκετά για να εξασφαλιστεί κορυφαία απόδοση, ο νέος κινητήρας θα πρέπει να είναι σε αρμονία. Ο 4-κύλινδρος 2.0 λίτρων θα “παίξει” μεταξύ 280 και 300 ίππων. Πιθανώς να είναι κοινός κινητήρας με το πολύ-αναμενόμενο Alpine AS1. Καμιά περίπτωση δεν υπάρχει για υβριδικό, όπως επιβεβαιώθηκε δια στόματος Patrice Ratti.
Ωστόσο, τι γίνεται με τη μετάδοση; Η Renault θα μπορούσε να “επιβάλει” στους πελάτες της τη μοναδική μετάδοση διπλού συμπλέκτη EDC, όπως συμβαίνει και με το Clio, αν και ακόμα είναι ανοιχτό το θέμα του κιβωτίου.
Χωρίς εκπλήξεις, το 0-100 km/h αναμένεται κοντά στα έξι δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα θα γαργαλάει τα 270 km/h.