Renault News
Renault–Nissan-Mitsubishi

Σε άλλα νέα, από την Renault: Brexit για τη Nissan, δίκη Ghosn, Αλγερία

Αν και τα νέα της Renault επικεντρώνονται κυρίως στο νέο Clio 5, το νέο Zoe 2 και την επερχόμενη άφιξη του μελλοντικού Captur 2, πολλά πράγματα συμβαίνουν στα παρασκήνια.

Το εργοστάσιο στο Sunderland της Αγγλίας της Nissan απειλείται από το Brexit

Σίγουρα, εκτός από την ομάδα της Formula 1, η Renault δεν έχει πολλούς δεσμούς με τη Μεγάλη Βρετανία. Ωστόσο, η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική για τη σύμμαχό της την Nissan, η οποία έχει ένα εργοστάσιο στο Sunderland που συχνά αναφέρεται ως μοντέλο παραγωγής στους κόλπους της Renault. Η ιαπωνική μάρκα παράγει κατά βάση το Qashqai.

Η τελική ​​προθεσμία για τις διαπραγματεύσεις μεταξύ Ευρώπης και Βρετανίας που πλησιάζει (31 Οκτωβρίου), θα μπορούσε σύντομα να καθοριστεί το μέλλον του εργοστασίου ανάλογα με το αποτέλεσμα ή όχι τις διαπραγμάτευσης.

Έτσι, σύμφωνα με τους “Financial Times”, αν δεν βρεθεί συμφωνία, η Nissan θα μπορούσε να αποφασίσει να σταματήσει την παραγωγή του επιτυχημένου μοντέλου της, βλάπτοντας πρακτικά το εργοστάσιο που απασχολεί σήμερα 7.000 εργαζόμενους.

Η δίκη Ghosn θα διεξαχθεί τον Απρίλιο του 2020

Σύμφωνα με το Γαλλικό AFP, η δίκη του Ghosn (πρώην πρόεδρου της Renault) μετά από τα τέσσερα κατηγορητήρια που κηρύχθηκαν εναντίον του, αναμένεται τον Απρίλιο του 2020. Η ημερομηνία δεν είναι ακόμη γνωστή, αλλά σύμφωνα με τα γαλλικά μέσα ενημέρωσης από τις 21 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν τρεις ακροάσεις εβδομαδιαίως.

Ο Ghosn δεν θα είναι ο μόνος εναγόμενος, καθώς και άλλα στελέχη θα πρέπει επίσης να ενταχθούν μαζί του, συμπεριλαμβανομένου του πρώην δεξιού χεριού του, Greg Kelly. Εν τω μεταξύ, είναι ακόμα υπό κατ ‘οίκον περιορισμό στο Τόκιο, απαγορεύεται να δει και να έρθει σε επαφή με τη σύζυγό του.

Προσωρινό κλείσιμο του εργοστασίου της Renault στο Oran της Αλγερίας

Στα τέλη Σεπτεμβρίου, τα Αλγερινά μέσα ενημέρωσης είχαν αναφέρει ένα πιθανό οριστικό κλείσιμο του εργοστασίου της Renault κοντά στο Οράν στην Αλγερία, λόγο της θέσπισης ποσοστώσεων εισαγωγής ανταλλακτικών.

Από το 2012, το εργοστάσιο δεν παράγει εξαρτήματα, αλλά περιορίζεται στη συναρμολόγηση εισαγόμενων εξαρτημάτων που παράγονται από άλλα εργοστάσια της Renault ανά τον κόσμο. Από τον περασμένο Μάιο, οι Αλγερινές αρχές επιβάλλουν σε κάθε κατασκευαστή μια ποσόστωση εισαγωγής κυρίως για λόγους συναλλαγματικών αποθεμάτων.

“Η γραμμή παραγωγής μπορεί να ανασταλεί από τον προσεχή Νοέμβριο, λόγω της έλλειψης εξαρτημάτων, μετά την εξάντληση των δικαιωμάτων που μας έχουν εγκριθεί”, δήλωσε ανώτερος υπάλληλος της Renault-Algeria στο APS (Algeria Press Services).

Από τον Μάιο, η Renault μείωσε έτσι το ρυθμό παραγωγής προκειμένου να εξομαλυνθεί η παραγωγή με την πάροδο του χρόνου και να αποφευχθεί κάθε κλείσιμο του εργοστασίου. Ωστόσο, ένα προσωρινό κλείσιμο θα εξακολουθήσει να υφίσταται στο τέλος του έτους, πριν από την έναρξη της παραγωγής στις αρχές του 2020, αποφεύγοντας την απόλυση του προσωπικού που αποτελείται σήμερα από 700 εργαζόμενους.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies