Renault News
Formula 1Ειδήσεις

Στα παρασκήνια του Enstone, του εργοστασίου F1 της Renault Sport Racing (vid)

Οι οδηγοί και το μονοθέσιο R.S.19 παίρνουν όλη την λάμψη. Στα παρασκήνια, όμως, υπάρχουν 1200 εργαζόμενοι στην Renault Sport Racing που εργάζονται για την απόδοση και την υπεροχή της γαλλικής ομάδας. Παρακολουθήστε στο παρακάτω βίντεο την ξενάγηση στο εργοστάσιο του Enstone, τη μονάδα σχεδιασμού και συναρμολόγησης της Renault F1.

Ένας για όλους και όλοι για έναν.Αν και μόνοι μέσα στα μονοθέσια τους, οι οδηγοί είναι μέρος μιας μεγάλης οικογένειας. Κατά τη διάρκεια των Grand Prix και κάθε άλλη μέρα το προσωπικό της Renault Sport Racing, στο Viry-Châtillon και στο Enstone, μοιράζεται ένα πάθος: καινοτομούν και συνεργάζονται για να κατακτήσουν την κορυφή. Για τη Renault, η Formula 1 είναι ένας αγώνας μέσα σε έναν αγώνα. Ο στόχος τους είναι το πρωταθλημα μέσα στις πίστες και η πρωτοπορία στην καινοτομία και τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου του αύριο.

Εδώ είναι μια σπάνια ευκαιρία να πάμε στα παρασκήνια της Renault F1, στο εργοστάσιο του Enstone, της Renault Sport Racing.

Το Enstone, το εργοστάσιο όπου γεννιούνται τα μονοθέσια της Renault F1

Η Renault Sport Racing λειτουργεί σε δύο τοποθεσίες. Οι κινητήρες F1 αναπτύσσονται και σχεδιάζονται στη Γαλλία στο Viry-Châtillon. Ο σχεδιασμός, η συναρμολόγηση και ο συντονισμός των μονοθέσιων γίνονται στην Αγγλία, στο Enstone.

Η οδηγός μας σε αυτή την ξενάγηση είναι η Kayleigh Robson, εργαζόμενη στην Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο, μας ξεναγεί στο Enstone.

Από την πίστα στο δρόμο

Για τη Renault, η Formula 1 είναι ένα ερευνητικό και δοκιμαστικό εργαστήριο για οχήματα παραγωγής. Κάθε καινοτομία, κάθε τεχνική ή τεχνολογική πρόοδος συνεισφέρει άμεσα ή έμμεσα στο αυτοκίνητο του μέλλοντος. Παραδείγματα είναι η παλαιότερη τεχνολογία turbo και ο σημερινός υβριδικός κινητήρας E-TECH.

Στους υβριδικούς κινητηρες E-TECH, τρεις καινοτομίες έχουν εμπνευστεί από τη Formula 1. Η καινοτόμος άμεση μετάδοση (dog clutch gearbox) κάνει ομαλές τις αλλαγές ταχυτήτων. Η λειτουργία Sport εξασφαλίζει ότι ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και η ηλεκτρική ισχύς είναι διαθέσιμα για μέγιστη οδηγική απόλαυση. Αναγεννητική πέδηση – με άλλα λόγια, επαναφόρτιση της μπαταρίας καθώς επιβραδύνεται το όχημα – μπορεί να ρυθμιστεί από το πρόγραμμα οδήγησης.

Από τη F1 έως το αυτοκίνητο του αύριο

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι αυτόνομο, συνδεδεμένο και ενισχυμένο από μυριάδες αισθητήρες. Η ανάλυση των πληροφοριών θα είναι ζωτικής σημασίας για το σχεδιασμό και τη συνεχή βελτίωση των προηγμένων τεχνολογιών στο εσωτερικό. Η Renault επωφελείται από την εμπειρία της Renault Sport Racing σε αυτόν τον τομέα. Η Renault R.S.19 μεταφέρει 200 ​​αισθητήρες που συγκεντρώνουν 50 δισεκατομμύρια στοιχεία δεδομένων ανά Grand Prix.

Η αεροδυναμική, μηχανική και θερμική προσομοίωση που συνδέεται με την εικονική και την επαυξημένη πραγματικότητα και την τεχνητή νοημοσύνη επιταχύνει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη συναρμολόγηση των μονοθέσιων της F1. Αυτές οι τεχνολογίες εισάγονται σταδιακά στα οχήματα παραγωγής.

Στον αγώνα δρόμου για πρόοδο, η Renault F1 εργάζεται για τα οχήματα παραγωγής του σήμερα και του αύριο.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies