Η Renault υπερήφανα ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την STAR WARS TM συμμετέχοντας στην περιπέτεια STAR WARS πριν την κυκλοφορία του STAR WARS: THE LAST JEDI και του SOLO: STORY STARS WARS.
Μια καμπάνια Renault/STAR WARS θα ξεκινήσει στις 15 Νοεμβρίου 2017 στις γαλλικές αντιπροσωπιες. Οι αντιπρόσωποι της Renault θα ενταχθούν στην Force of the French Touch, με πολλές δωρεάν προσφορές.
Σε μια πρωτοφανή κίνηση, η Renault αποφάσισε να μετατρέψει προσωρινά το λογότυπό της σε αφιέρωμα στον κόσμο του STAR WARS που σημάδεψε ανεξίτηλα την παιδική ηλικία πολλών και συνεχίζει να γοητεύει την καθημερινότητά μας.
Η Renault προσχώρησε στην περιπέτεια για να υποστηρίξει την απελευθέρωση των επόμενων δύο ταινιών STAR WARS: THE LAST JEDI και SOLO: STORY STARS WARS, που προγραμματίζονται αντίστοιχα για τις 13 Δεκεμβρίου 2017 και τις 23 Μαΐου 2018.
Xavier Martinet, SVP Marketing
“Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με αυτή την εταιρική σχέση. Η STAR WARS και η Renault είχαν σημαντικό αντίκτυπο σε πολλά στις ζωές μας όταν ήμασταν νέοι και προσπαθούσαμε να κάνουμε την καθημερινή ζωή όσο πιο βιωματική. Για το εμπορικό σήμα της Renault, αυτή είναι μια συναρπαστική ευκαιρία να προσφέρουμε πρωτότυπες εμπειρίες στο κοινό τόσο στα σημεία πώλησης όσο και στα διάφορα μέσα επικοινωνίας μας. Επιπλέον, πρόκειται για μια μακροπρόθεσμη συνεργασία, η οποία προγραμματίζεται να διαρκέσει μέχρι το καλοκαίρι του 2018. Πολλές εκπλήξεις είναι διαθέσιμες για τους οπαδούς της STAR WARS και της Renault. ”
Για να παρακολουθείτε τις τελευταίες ειδήσεις της Renault και του STAR WARS, δείτε περισσότερα στο www.renault.fr/star-wars
Διαβάστε επίσης:
>>Η Renault Sport και η Disney γιορτάζουν την επέτειο τους στο GP του Μονακό