Renault News
Formula 1

Στη Renault είναι διατεθειμένοι να δεχτούν ποινές ώστε να κατανοήσουν πλήρως το πρόβλημα με το MGU-K

Πριν την έναρξη της χρονιάς η Renault ανακοίνωσε πως είχε βελτιώσει την απόδοση και την αξιοπιστία της μονάδας ισχύος αλλά αντιμετώπισε αρκετά προβλήματα στα πρώτα τρία grand prix. To στοιχείο MGU-K είναι αυτό στο οποίο οφείλονται τα περισσότερα προβλήματα.

Προσπαθώντας να αντιμετωπίσει το πρόβλημα, η Renault διέθεσε ένα αναβαθμισμένο στοιχείο MGU-K για να αποτρέψει περιστατικά όπως αυτό του Μπαχρέιν και αυτό της Μελβούρνης, όταν και εμφανίστηκε το πρόβλημα για πρώτη φορά στο μονοθέσιο της McLaren.

Και οι τέσσερις οδηγοί που χρησιμοποιούν τον κινητήρα της Renault έχουν ήδη πραγματοποιήσει αλλαγή στο συγκεκριμένο στοιχείο, πράγμα που σημαίνει ότι ακόμα μια αλλαγή θα χρεώσει τον οδηγό με ποινή 10 θέσεων στη σχάρα εκκίνησης.

O Επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, άφησε να εννοηθεί πως η ομάδα είναι διατεθειμένη να δεχτεί τη ποινή ώστε να επιταχύνει τη κατανόηση του προβλήματος.

“Είχαμε ακόμα μια εγκατάλειψη, τη τέταρτη σε έξι εκκινήσεις, με τις τρεις από αυτές να οφείλονται σε προβλήματα αξιοπιστίας.”

“Aν ο στόχος μας για φέτος – η απομάκρυνση από τις μεσαίες ομάδες – παραμένει αμετάβλητος, τότε πρέπει να δεχτούμε πως χρειάζεται να καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια ώστε να επιλύσουμε τα προβλήματα που μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη φετινή μας χρονιά.”

“Όπως και να έχει, θα συνεχίζουμε να πιέζουμε και θα φέρουμε νέα στοιχεία στους επόμενους αγώνες.”

Για το επερχόμενο Grand Prix του Αζερμπαϊτζάν ανέφερε:

“Το Μπακού είναι συχνά απρόβλεπτο. Ο αγώνας σε αυτή τη πίστα είναι συναρπαστικός και πρέπει να εκμεταλλευτούμε όποια λάθη προκύψουν από τους αντιπάλους μας, αποφεύγοντας παράλληλα να υποπέσουμε εμείς σε κάποια.”

(motorsportweek.com)

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies