Renault News
Arkana Renault Διεθνή

Στη Ρωσία, η Renault δοκιμάζει πωλήσεις μέσω διαδικτύου

Η Renault επωφελείται από το λανσάρισμα του Arkana για να προσφέρει μια πλήρως online εμπειρία αγορών, συμπληρωμένη από την παράδοση του οχήματος στο σπίτι.

Για όλους τους κατασκευαστές, ήρθε η ώρα να ανακαλύψουν και να πειραματιστουν με τις ψηφιακές αγορές. Με τα στάδια της εξέλιξης λίγο πολύ προχωρημένα, η Renault εκμεταλλεύεται το εμπορικό λανσάρισμα του Arkana για να δημιουργήσει μια ολοκαίνουργια διαδικασία πωλήσεων, πλήρως ψηφιακή.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Γάλλου κατασκευαστή, που ονομάζεται και ηλεκτρονικός εκθεσιακός χώρος, ο πελάτης επιλέγει το όχημά του, τον κινητήρα του, το επίπεδο εξοπλισμού, κα. Πληρώνει ολόκληρο το αυτοκίνητο χάρη, ειδικότερα, σε μια ενότητα χρηματοδότησης. Όλα τα στάδια της επεξεργασίας αυτής της χρηματοδότησης, από την υποβολή της αίτησης έως την έγκρισή της, διαχειρίζονται ηλεκτρονικά. Ο χρήστης τότε επιλέγει τη διεύθυνση, την ημέρα και την ώρα της επιλογής του για παράδοση.

Όταν ο έμπορος έρχεται στον πελάτη

Η Renault αυτό που προσφέρει, δεν είναι πλέον ο πελάτης να έρχεται στην αντιπροσωπεία, αλλά ο έμπορος να έρχεται στον πελάτη. Η παράδοση πραγματοποιείται από μεταφορέα, συνοδευόμενο από τοπικό αντιπρόσωπο, για την ολοκλήρωση της πώλησης και την παράδοση των εγγράφων του οχήματος. Τα πρώτα 13 οχήματα του Arkana, που πωλήθηκαν στο διαδίκτυο, παραδόθηκαν στις 8 Ιουλίου, ενώ, γενικότερα, το coupe SUV φαίνεται να αποπλανεί την αγορά αφού χρειάστηκαν τρεις ώρες για να πουλήσουν τα πρώτα 100 μοντέλα. Ο κατασκευαστής σχεδιάζει να επεκτείνει αυτήν την διαδικασία και σε άλλα οχήματα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies