Renault News
Formula 1

Συνεχίζεται η έρευνα για την Renault – Βαρύς ο πέλεκυς εάν αποδειχθεί παρατυπία;

Η ομάδα της Racing Point υπέβαλε κατηγορίες κατά της Renault μετά το Grand Prix της Ιαπωνίας.

Σας έχουμε ήδη γράψει πως την Κυριακή μετά την ολοκλήρωση του αγώνα στη Suzuka η ομάδα της Racing Point υπέβαλε ένα φάκελο δώδεκα σελίδων στη FIA σχετικά με το σύστημα πέδησης της Renault RS19.

Τι ακριβώς εκανε λάθος η Renault;
Για να το θέσουμε απλά, η Racing Point ισχυρίζεται ότι οι οδηγοί της Renault χρησιμοποιούν και αυτόματο σύστημα διανομής φρένων μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους του μονοθεσίου, το οποίο απαγορεύεται πλήρως από τους τεχνικούς κανονισμούς της F1.

Ο τεχνικός κανόνας της Formula 1 αναφέρει σαφώς ότι: “κάθε τροποποίηση του συστήματος πέδησης ενός μονοθεσίου στην πίστα πρέπει να πραγματοποιείται από τον ίδιο τον οδηγό και δεν μπορεί να ρυθμιστεί εκ των προτέρων . “

Ποιος είναι ο κίνδυνος για την ομάδα της Renault;
Αν η έρευνα που ξεκίνησε από τη FIA αποφανθεί ότι η Renault προσαρμόζει αυτόματα τη κατανομή του φρένου στα μονοθέσια της με ένα προκαθορισμένο σενάριο μέσω του εγκεφάλου του μονοθεσίου, θα επέλθει ο αποκλεισμός απο το Grand Prix της Ιαπωνίας, αλλά και ενα μεγάλο πρόστιμο.

Αλλά θα μπορούσε να προχωρήσει ακόμα περισσότερο, αφού σε περίπτωση που η παρατυπία αποδειχθεί, θα σήμαινε ότι η ομάδα του Γάλλου κατασκευαστή έκανε αυτές τις προσαρμογές εν γνώσει της και τότε θα ήταν εξαπάτηση, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε πολύ βαρύτερη ποινή για τη Renault.

Η ομάδα του γαλλου κατασκευαστή θα μπορούσε, για παράδειγμα, να αποκλειστεί από τους επόμενους αγώνες, να αποκλειστεί από όλους ή να χάσει όλους τους βαθμούς που έχει βαθμολογηθεί μέχρι στιγμής ή σε μια ακραία περίπτωση να αποκλειστεί από το πρωτάθλημα της Formula 1.

Με κάποιον όπως ο Marcin Budkowski στις τάξεις της [πρώην τεχνικός διευθυντής της FIA], ο οποίος είχε πρόσβαση στα διάφορα μυστικά της κάθε ομάδας, θα ήταν περίεργο η Renault να μην γνωρίζει τη σοβαρότητα των πράξεών της, αν επιβεβαιωθούν βεβαίως.

Η FIA έχει σφραγίσει τις δύο RS19 που συμμετείχαν στο Grand Prix της Ιαπωνίας.

Ένας εμπειρογνώμονας που εκπροσωπεί τη FIA έχει εντολή να αναλύσει τα δεδομένα και σύντομα θα δημοσιεύσει μια έκθεση για να δώσει τα συμπεράσματά της.

Η ομάδα της Renault προετοιμάζει την υπεράσπισή της
Από την πλευρά της, η Renault δεν είχε άλλη επιλογή παρά να ζητήσει προθεσμία για να υπερασπιστεί τις κατηγορίες της Racing Point.

“Σημειώνουμε τη διαμαρτυρία της Racing Point για το σύστημα πέδησης μετά το Ιαπωνικό Grand Prix.” Είπε εκπρόσωπος της Renault.

Οι εκπρόσωποι των ομάδων συναντήθηκαν με τους αγωνοδίκες της Suzuka, αλλά λόγω της πολυπλοκότητας των 12 σελίδων της καταγγελιας της Racing Point, μια άλλη συνάντηση θα διεξαχθεί σε μεταγενέστερη ημερομηνία που θα καθοριστεί.”

“Η Renault σκοπεύει να χρησιμοποιήσει αυτή την περίοδο για να προετοιμάσει έναν εξίσου λεπτομερή φάκελο για να υπερασπιστεί αυστηρά τη θέση της. Τα αποτελέσματα του Ιαπωνικού Grand Prix εξακολουθούν να ισχύουν αυτή τη στιγμή”.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies