Renault News
RenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Τι μέλλει γενέσθαι από εδώ και στο εξής για την Renault

Εν μέσω δυσκολιών, η Renault επανασχεδιάζει τη στρατηγική της για να επιστρέψει στην πορεία της κερδοφορίας. Αυτό δεν θα γίνει χωρίς συνέπειες όσον αφορά τα μοντέλα, καθώς ο κατασκευαστής επέλεξε να σταματήσει την ανάπτυξη προτζεκτ και να μην αντικαταστήσει ορισμένα τρέχοντα μοντέλα για να εξοικονομήσει 2 δισεκατομμύρια.

Με καθαρή ζημιά 141 εκατομμυρίων ευρώ το 2019, πτώση μεριδίου στο χρηματιστήριο και πτώση των πωλήσεων το 1ο τρίμηνο του 2020, ο όμιλος Renault θα πρέπει να ανεβάσει τον πήχη.

Και για να το διατηρήσει, θα έχει έναν νέο καπετάνιο από τον Ιούλιο στο πρόσωπο του Luca de Meo, πρώην αφεντικό της Seat. Αρκεί να πούμε ότι ο Ιταλός έχει πολύ δουλειά για να επαναφέρει τη γαλλική εταιρεία σε θετική πορεία. Αντιμέτωποι με αυτήν την κατάσταση, ο όμιλος Renault θα μπορούσε να συνάψει ένα κρατικό δάνειο εγγυημένο ύψους περίπου 3 δισεκατομμυρίων ευρώ και να καταρτίσει ένα σχέδιο αποταμίευσης που έχει ήδη ξεκινήσει με την αναπροσαρμογή σχεδίων στην Κίνα, τα ηλεκτρικά και τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα προτιμήθηκαν εις βάρος των συμβατικών οχημάτων Captur, Kadjar και Koleos. Στην ομιλία του τον Φεβρουάριο, η Clotilde Delbos ( προσωρινός διευθύνων σύμβουλος της Renault) δήλωσε ότι ο γαλλος κατασκευαστής δεν έχει ταμπού για το κλείσιμο εργοστασίων.


Επαναφορά
Πίσω από τα παρασκήνια, η Renault θέλει να γυρίσει σελίδα στην εποχή Ghosn και το εκτελεστικό βαλς έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό. Μερικοί έχουν φύγει για την αντίπερα όχθη την PSA όπως ο Béatrice Foucher (νέος διευθύνων σύμβουλος της DS), ενώ ο Gilles le Borgne πήρε τον αντίθετο δρόμο έχοντας αναλάβει καίριους τομείς όπως η μηχανική και η ποιότητα. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: η αποκατάσταση της τάξης όπου τα πράγματα δεν πάνε καλά, όπως το σφάλμα που συναντήθηκε για αρκετούς μήνες από το κέντρο logistics για ανταλλακτικά. Από την άλλη πλευρά, ο Γάλλος κατασκευαστής έχει ήδη αρχίσει να σφίγγει τα μπουλόνια τερματίζοντας πολλές συμβάσεις υπηρεσιών σε ορισμένα τμήματα, όπως η Ε & Α για παράδειγμα.

Επιτάχυνση των ηλεκτρικων οχηματων
Από την πλευρά των προϊόντων, “Η Renault προετοιμάζει τη μετάβαση σε 100% ηλεκτρική γκάμα έως το 2030”, λέει ο Ali Kassai (Διευθυντής προϊόντων και προγραμμάτων για τον όμιλο Renault). “Η ηλεκτρική ενέργεια απαιτεί πολλές επενδύσεις, αλλά είμαστε τυχεροί που έχουμε τη Συμμαχία Renault-Nissan. Μας επέτρεψε να αναπτύξουμε μια νέα ηλεκτρική πλατφόρμα, ενώ ορισμένοι από τους ανταγωνιστές μας επιλέγουν μια τεχνική βάση πολλαπλών ενεργειών. Γιατί να περιμένουμε μέχρι το 2025, όταν μπορούμε να το κάνετε τώρα; Σε αυτήν την περίπτωση, είναι η πλατφόρμα CMF-EV που θα εγκαινιαστεί από ένα αστικό SUV (κωδικός BCB) του οποίου η παρουσίαση έχει προγραμματιστεί για το φθινόπωρο και την πώληση το 2021. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα ακολουθήσει το 2022 ένα συμπαγές SUV ( κωδικός HCC), στα χνάρια του Nissan Ariya και ένα μεγάλο SUV που πρέπει να φέρει το λογότυπο της Alpine. Αυτά τα οχήματα θα αντιπροσωπεύουν την κορυφή της γκάμας οχηματων Renault, λέει ο Ali Kassai. Θα κατασκευάζονται στο εργοστάσιο Douai που θα γίνει το ηλεκτρικό κέντρο της Renault στην Ευρώπη.

Τα υβριδικά ως μετάβαση
Ωστόσο, ο Ali Kassai αναγνωρίζει ότι “όλα τα οχήματα δεν μπορούν, αμέσως, να μεταβούν σε ηλεκτρικά όπως το Clio, το Captur ή το Kadjar”. Επιπλέον, όλοι οι κατασκευαστές πρέπει να αντισταθμίσουν το πιθανό τέλος των ντίζελ, έως το 2023-2024, όταν τεθεί σε ισχύ το πρότυπο Euro 7. Για αυτό, η Renault έχει επενδύσει στα υβριδικά με το έξυπνο σύστημα E -Tech που θα κυκλοφορήσει στα νέα Clio και Captur από το καλοκαίρι και στη συνέχεια στο Mégane από το φθινόπωρο. Αυτή η υβριδική ή plug-in υβριδική αρχιτεκτονική θα εξοπλίσει τελικά 10 οχήματα στη γκάμα. Η Renault θα βασιστεί επίσης στο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της Mitsubishi, ιδίως για το μελλοντικό Kadjar 3 το 2022. Όσον αφορά τη φήμη για τη μη αντικατάσταση του Megane, ο Ali Kassai απαντά: “Δεν έχουμε επενδύσει μόνο σε μια νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική την πλατφόρμα CMF C / D για να το σταματήσουμε “.

Εγκαταλελειμμένα προτζεκτ
Από την άλλη πλευρά, δεν υπάρχουν μυστήρια για το μέλλον του Scénic που θα αντικατασταθεί από ένα SUV. Το Espace θα πέσει επισης στον βωμό των SUV. Από την άλλη πλευρά, το προτζεκτ αντικατάστασης του Koleos σταμάτησε, όπως και το προτζεκτ αντικατάστασης του Talisman. Αυτά τα οχήματα θα είναι τα παράπλευρα θύματα του σχεδίου εξοικονόμησης 2 δισεκατομμυρίων ευρώ για 3 χρόνια, το οποίο θα ανακοινωθεί τον Μάιο.

Όπως και ο όμιλος Volkswagen, δύο σειρές θα συνυπάρχουν στην Ευρώπη στο μέλλον: μια κλασική θερμική και υβριδική γκάμα (Clio, Captur, Kadjar κ.λπ.) και μια δεύτερη 100% ηλεκτρική, που περιλαμβάνει συγκεκριμένα οχήματα από άποψη στυλ και αρχιτεκτονικής (αστικό SUV , συμπαγής και υψηλής ποιότητας). Άλλοι όπως BMW, Mercedes, PSA κ.λπ. βασίζονται σε μια ενιαία πλατφόρμα πολλαπλών ενεργειών, η οποία είναι σίγουρα πιο κερδοφόρα, αλλά απαιτεί τεχνικές παραχωρήσεις.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies