Renault News
Formula 1

Το Δ.Σ. της Renault εξακολουθεί να στηρίζει το πρότζεκτ στην F1

Ο επικεφαλής ομάδας της Renault, Cyril Abiteboul, αναφέρει πως το διοικητικό συμβούλιο της Renault εξακολουθεί να υποστηρίζει το πρότζεκτ στην F1.

Λόγω της κρίσης του Covid-19, πολλές εταιρείες αντιμετωπίζουν τεράστιες απώλειες και μέσα σε αυτές ανήκουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες.

Η Renault ανήκει στους κατασκευαστές που πλήττονται σκληρά από την οικονομική κρίση που συνδέεται με τον κοροναϊό και για αρκετές εβδομάδες, οι φήμες ότι η Renault θα αποχωρήσει από την F1 μέχρι το τέλος της σεζόν 2020 έχουν ενταθεί.

Η Renault έχει αρνηθεί επανειλημμένα αυτές τις φήμες αλλά λόγω της τρέχουσας κρίσης, το θέμα επανήλθε στο τραπέζι για ακόμα μια φορά από ορισμένα μέσα ενημέρωσης.

Όσον αφορά το πρότζεκτ του Γάλλου κατασκευαστή στην F1, ο Cyril Abiteboul, διαβεβαιώνει ότι το διοικητικό συμβούλιο της Renault παρακολουθεί στενά την εξέλιξη της κατάστασης στη κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η οποία δεν έχει ξεκινήσει ακόμη τη σεζόν, και μιλά για πρότζεκτ τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

«Βρισκόμαστε σε συνεχή επαφή μαζί τους, ακόμα κι αν η διοίκηση της Renault έχει πολλά να κάνει αυτή στιγμή με τη κρίση. Καταλαβαίνετε την κατάσταση στην οποία βρισκόμαστε και γνωρίζετε τις συζητήσεις που συμβαίνουν στο παρασκήνιο.

«Ξέρω ότι έχει περάσει αρκετός καιρός αλλά είχαμε πολλά καλά νέα κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Οι δοκιμές στη Βαρκελώνη ήταν πολύ ενθαρρυντικές. Την ημέρα πριν από την ακύρωση στη Μελβούρνη, ανακοινώσαμε έναν νέο χορηγό τίτλου με τη DP World.»

«Θέλουμε να χτίσουμε πάνω σε αυτά τα καλά νέα, σε αυτή τη δυναμική. Είμαστε ακόμα μια νέα ομάδα. Δεν πρέπει να το ξεχνάμε. Αλλά έχουμε τους στόχους μας τόσο μεσοπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.»

«Μια τέτοια άνευ προηγουμένου κρίση παρουσιάζει κινδύνους από κάθε άποψη.»

«Κάθε ομάδα είναι εξίσου σημαντική. Προφανώς οι κατασκευαστές είναι λίγο πιο σημαντικοί για τη βασική δομή του αθλήματος, επειδή εξοπλίζουν ιδιωτικές ομάδες με ορισμένα εξαρτήματα, όπως ο κινητήρες ή τα κιβώτια ταχυτήτων. Οι κατασκευαστές υποστηρίζουν επίσης σε μεγάλο βαθμό τη σταδιοδρομία των νέων οδηγών. Βλέπουμε ότι ορισμένοι χορηγοί έχουν ανακοινώσει ότι θα σταματήσουν να χρηματοδοτούν τους νέους οδηγούς. Εάν χάσουμε τους κατασκευαστές τώρα, θα ήταν ακόμα ένα χτύπημα.»

«Σαν άθλημα, προσπαθούμε να βγούμε από την κρίση και με τις δέκα ομάδες με τις οποίες μπήκαμε στη κρίση. Ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε δέκα ομάδες ακόμη και μετά την κρίση. Χρειαζόμαστε το ανώτατο όριο του προϋπολογισμού. Θα βοηθήσει επίσης τις υπάρχουσες ομάδες να έχουν ίσες πιθανότητες.»

«Αντιθέτως, θέλουμε επίσης να προσελκύσουμε νέους υποψήφιους, ώστε να μην χρειάζεται να ανησυχούμε τόσο για τον αριθμό των ομάδων σε μια μελλοντική κρίση. Γιατί μέχρι σήμερα καμία νέα ομάδα δεν έγινε μέλος της F1; Επειδή το κόστος είναι πολύ υψηλό και δεν έχουν καμία πιθανότητα νίκης. Γιατί λοιπόν να μπουν στη F1;»

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies