Renault News
Megane Renault Renault Sport Διεθνή Ειδήσεις

Το νέο MEGANE R.S TROPHY-R 2019 θέτει νέο ρεκόρ στο Nürburgring

  • Η Renault παρουσίασε το MEGANE R.S.TROPHY-R, θέτοντας νέο ρεκόρ στην κατηγορία αυτοκινήτων παραγωγής στο Nordschleife με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς.
  • Σε σύγκριση με το Megane R.S. Trophy, το Renault MEGANE R.S. TROPHY-R, είναι εξοπλισμένο με τον ίδιο κινητήρα των 300 ίππων, οφείλει την αυξημένη ταχύτητά του στη μείωση του βάρους (-130 κιλά), την αεροδυναμική εξέλιξη και την ριζοσπαστικότερη ανάπτυξη του σασί του.
  • Το Renault MEGANE R.S. TROPHY-R θα κυκλοφορήσει στην αγορά πριν από το τέλος του 2019, ως αποκλειστική περιορισμένη έκδοση μόνο μερικών εκατοντάδων μονάδων.
  • Η Renault Sport ανέπτυξε συνεργασία με μερικούς από τους πιο αναγνωρισμένους ειδικούς στους κλάδους τους: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins και Sabelt
  • Το MEGANE R.S. TROPHY-R έθεσε ένα νέο ρεκόρ 07’40”100 στον Nordschleife στο γύρο των 20.600 χλμ. και ένα χρόνο αναφοράς 07’45”389 στον επίσημο γύρο των 20.832 χλμ.

Με τους οδηγούς της Renault F1, Daniel Ricciardo και Nico Hülkenberg πίσω από το τιμόνι, στις 24 Μαΐου στο Μονακό, στα περιθώρια του Grand Prix, το MEGANE R.S. TROPHY-R θα κάνει την πρώτη του επίσημη εμφάνιση.

Στην παράδοση της Renault Sport, αυτή η νέα γενιά του MEGANE R.S. TROPHY-R δεν οφείλει μόνο την απόδοσή της στην καθαρή της ισχύ, καθώς ο κινητήρας 300 hp είναι ίδιος με του Megane R.S. Trophy, που ξεκίνησε στις αρχές του 2019. Το MEGANE R.S. TROPHY-R αναπτύχθηκε ως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από μια μικρή ειδική ομάδα που λειτουργούσε με ευελιξία, εστιάζοντας σε τρεις πτυχές: μέγιστη μείωση βάρους (έως 130 κιλά σε σύγκριση με τις επιλογές εκτός Megane RS Trophy) την αεροδυναμική και την πιο ριζική ανάπτυξη του σασί.

Το αποτέλεσμα είναι πραγματικά εκπληκτικό: στις 5 Απριλίου, 2019, το MEGANE R.S. TROPHY-R έθεσε ένα νέο επίσημα εγκεκριμένο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής με κίνηση στους εμπρός τροχούς στο Nordschleife του Nürburgring. Στα 20.600 χιλιόμετρα έθεσε χρόνο 07’40”100, και το επίσημο μήκος ολόκληρου του γύρου του Nordschleife 20.832 χλμ. στο 07’45”389.

Η ιστορία του Megane R.S. και του “ring” συνεχίζεται για περισσότερα από 10 χρόνια. Ξεκίνησε το 2008 με το πρώτο ρεκόρ στην κατηγορία παραγωγής αυτοκινήτων με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς: Megane R.S. R26.R με χρόνο 8’17 ”. 3 χρόνια αργότερα, το 2011, από τη δεύτερη γενιά Megane R.S. Trophy, στα χέρια του Laurent Hurgon έθεσε χρόνο 8’07”97. Το 2014, πέρασε τα 8 λεπτά κάνοντας χρόνο 7’54”36 για πρώτη φορά με την έκδοση Trophy-R του Megane III R.S.

Το MEGANE R.S. TROPHY-R θα διατεθεί στο εμπόριο πριν από το τέλος του 2019 ως αποκλειστική περιορισμένη έκδοση μερικών εκατοντάδων μονάδων.

Οι οδηγοί της ομάδας Renault F1, Daniel Ricciardo και Nico Hülkenberg θα είναι πίσω από το τιμόνι του MEGANE R.S. TROPHY-R στην πρώτη του εμφάνιση στις 24 Μαΐου, 2019, την Παρασκευή πριν από το GRAND PRIX του MONACO.

Μην χάσεις...

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Privacy & Cookies Policy