Renault News
Kangoo Renault Διεθνή Επαγγελματικά

Το νέο Mercedes Citan θα βασιστεί εκ νέου στο νέο Renault Kangoo

Παρά τις δηλώσεις του νέου CEO της Daimler, για ενδεχόμενο τερματισμό της συνεργασίας με τη Renault, θα υπάρξει έκδοση Mercedes-Benz με βάση το μελλοντικό Kangoo. Το νέο όχημα της γερμανικής μάρκας θα αντικαταστήσει το τρέχον Citan.

Οι δηλώσεις του Ola Kälenius (βλέπε το άρθρο μας σχετικά με τη συμμαχία Daimler – Renault), που πρόκειται να αντικαταστήσει τον Dieter Zetsche ως επικεφαλής της Daimler, δεν θα το αλλάξουν. Εάν ο Σουηδός Διευθύνων Σύμβουλος υπονοούσε ένα αβέβαιο μέλλον ως προς το μέλλον της τεχνικής συνεργασίας με τη Renault, θα υπάρξει τελικά μια Mercedes έκδοση του μελλοντικού Kangoo που θα κυκλοφορήσει το 2020. Ένα πρόγραμμα που αποτελεί συνέχεια των κοινών προτζεκτ μεταξύ των δύο εταιρειών, συμπεριλαμβανομένων των σημερινών κινητήρων Twingo και Smart καθώς και μικρών βενζινοκινητήρων.

Σύμφωνα με την αποκλειστική ενημέρωση του Challenge.fr, το προτζεκτ αντικατάστασης του Citan είναι πολύ προχωρημένο στη Daimler για να αμφισβητηθεί. Οι κοινές ομάδες ανάπτυξης μεταξύ της Renault και της Daimler βρίσκονται στο στάδιο της οριστικοποίησης των πρωτοτύπων προπαραγωγής, τα οποία χρησιμοποιούνται για την επικύρωση του σχεδιασμού πριν από την έναρξη της παραγωγής, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο εργοστάσιο Maubeuge (Γαλλία) και για τα δύο μοντέλα. Το τρίτο μοντέλο της σειράς, το Nissan NV250, θα κατασκευαστεί επίσης στην ίδια αλυσίδα στη Γαλλία.

Το μελλοντικό Citan της Mercedes-Benz θα είναι ηλεκτρικό
Από τεχνικής απόψεως, το μελλοντικό Kangoo (σε έκδοση van καθώς και σε έκδοση “lospospace” και το δίδυμο της Mercedes-Benz (ακόμα δεν γνωρίζουμε αν θα ονομαστεί Citan ως ο προκάτοχός του) θα βασιστεί στην πλατφόρμα της Renault-Alliance, CMF C / D, η οποία χρησιμοποιείται ήδη από πολλά μοντέλα της Renault-Nissan (Renault Megane, Talisman και Espace, Nissan Qashqai …).

Όπως και ο προκάτοχός του, το Kangoo θα έχει μια ηλεκτρική έκδοση, στην οποία – και αυτή είναι μια καινοτομία – η αντικατάσταση του Citan θα έχει επίσης το δικαίωμα. Πιο αναπάντεχα, είναι ακόμη ότι το Citan της Mercedes-Benz που θα εγκαινιάσει αυτή την έκδοση μηδενικών εκπομπών πριν … από το νέο Kangoo. Αυτό θα επιτρέψει στη Daimler να επεκτείνει το φάσμα EQ, που είναι αφιερωμένο στην ηλεκτροκίνηση. Μια άλλη ιδιαιτερότητα της γερμανικής έκδοσης: θα είναι η μόνη που θα έχει μια συνηθισμένη συρόμενη πλευρική πόρτα σε όλες τις εκδόσεις.

Σημειώστε ότι εάν η Dacia θα παρουσιάσει μια δεύτερη γενιά του Dokker (και της έκδοσης “MPV”), δεν θα έχει καμία σχέση με την τρίτη γενιά του Kangoo. Αυτό το πιο οικονομικό μοντέλο θα αναλάβει την αποδεδειγμένη αρχιτεκτονική του τρέχοντος Duster, για να διατηρήσει καλύτερα τις τιμές του.

Η ευρωπαϊκή αγορά ελαφρών επαγγελματικων είναι κρίσιμη, καθώς υπερβαίνει τα 500.000 αυτοκίνητα που ταξινομούνται ετησίως στην Ευρώπη. Είναι πολλά ! Αυτό των “lospospaces” (ιδιωτικά αυτοκίνητα που προέρχονται από επαγγελματικα μοντέλα) είναι περίπου 300.000. Συνολικά, είναι επομένως μια τεράστια πίτα με περισσότερα από 800.000 ετήσια οχήματα στην Δυτική Ευρώπη. Οι Γάλλοι είναι πολύ καλά τοποθετημένοι, ιστορικά. Η PSA κατέχει το 29% της αγοράς φορτηγών στην Ευρώπη, η Renault (με τη Dacia) περίπου 20%. Στα MPV, η PSA καταλαμβάνει το 30% της ευρωπαϊκής αγοράς, ο όμιλος Renault 23%.

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services