Renault News
RenaultΔιεθνήΕιδήσεις

Το πλήρες σχέδιο μετασχηματισμού της Renault

Όπως υποσχέθηκε όταν ανακοίνωσε τα ετήσια αποτελέσματά του, το Groupe Renault παρουσιάσε σήμερα το σχέδιο μετασχηματισμού του, το οποίο στοχεύει στην επίτευξη εξοικονόμησης άνω των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ για τρία χρόνια και για να θέσει τα θεμέλια για μια νέα ανταγωνιστικότητα.

Οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο Όμιλος, η μεγάλη κρίση που αντιμετωπίζει η αυτοκινητοβιομηχανία και ο επείγων χαρακτήρας της οικολογικής μετάβασης είναι όλες επιταγές που οδηγούν την εταιρεία να επιταχύνει τον μετασχηματισμό της.

Το σχέδιο θα ενισχύσει την ανθεκτικότητα της εταιρείας εστιάζοντας στη δημιουργία ταμειακών ροών, διατηρώντας παράλληλα τον πελάτη στο επίκεντρο των προτεραιοτήτων του. Βασίζεται σε μια πιο αποτελεσματική προσέγγιση των επιχειρησιακών δραστηριοτήτων και της αυστηρής διαχείρισης των πόρων.

Πέρα από αυτό, το σχέδιο στοχεύει να θέσει τις βάσεις για τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη του Groupe Renault. Στη Γαλλία, ο Όμιλος θα οργανωθεί γύρω από στρατηγικούς επιχειρηματικούς τομείς με πολλά υποσχόμενο μέλλον: ηλεκτρικά οχήματα, LCV, κυκλική οικονομία και καινοτομία υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Αυτά τα μεγάλα περιφερειακά κέντρα αριστείας που εδρεύουν στη Γαλλία θα βρίσκονται στο επίκεντρο της ανάκαμψης του Ομίλου. Στο εργοστάσιο Flins και το τεχνολογικό κέντρο Guyancourt, ο Όμιλος θα αναδιοργανώσει τις δραστηριότητές του.

Εάν η Groupe Renault σκοπεύει να πραγματοποιήσει τις απαραίτητες προσαρμογές του εργατικού δυναμικού για να επιτρέψει την επιστροφή στην κερδοφόρα και βιώσιμη ανάπτυξη, δεσμεύεται να διασφαλίσει ότι πραγματοποιούνται μέσω υποδειγματικού διαλόγου με κοινωνικούς εταίρους και τοπικές αρχές.

Αυτό το σχέδιο προσαρμογής του εργατικού δυναμικού θα βασίζεται σε μέτρα επανεκπαίδευσης, εσωτερική κινητικότητα και εθελοντικές αποχωρήσεις. Θα επεκταθεί σε τρία χρόνια και θα αφορά περίπου 4.600 θέσεις στη Γαλλία, στις οποίες θα προστεθεί η μείωση περισσότερων από 10.000 άλλων θέσεων στον υπόλοιπο κόσμο.

Το σχέδιο περιλαμβάνει τα ακόλουθα κύρια στοιχεία:

Βελτίωση της αποτελεσματικότητας και μείωση του κόστους μηχανικής, εκμεταλλευόμενοι τα ενισχυμένα περιουσιακά στοιχεία της Συμμαχίας, εξοικονόμηση περίπου 800 εκατομμύρια ευρώ:

  • Ορθολογικός σχεδιασμός και ανάπτυξη οχημάτων: μείωση της ποικιλομορφίας των εξαρτημάτων, αύξηση της τυποποίησης, προγράμματα Leader – Follower στο πλαίσιο της Συμμαχίας.
  •  Βελτιστοποίηση πόρων: συγκέντρωση της ανάπτυξης στρατηγικών τεχνολογιών με υψηλή προστιθέμενη αξία στους χώρους μηχανικής στην Γαλλία. Βελτιστοποίηση της χρήσης κέντρων Ε & Α στο εξωτερικό και υπεργολαβίας. Βελτιστοποίηση των μέσων επικύρωσης μέσω της αυξημένης χρήσης της ψηφιοποίησης.

Βελτιστοποίηση εξοικονόμησης παραγωγής περίπου 650 εκατομμύρια ευρώ

  • Επιτάχυνση του μετασχηματισμού των εργοστασίων μέσω της γενίκευσης της Βιομηχανίας 4.0
  • Βελτίωση διαδικασιών σε νέα έργα μηχανικής: επιτάχυνση της ψηφιοποίησης και “σχεδιασμός προς επεξεργασία”.

Σωστό μέγεθος βιομηχανικών ικανοτήτων:

Η παγκόσμια παραγωγική ικανότητα αναθεωρήθηκε από 4 εκατομμύρια οχήματα το 2019 σε 3,3 εκατομμύρια έως το 2024.          

Προσαρμογή του αριθμού παραγωγής.

Αναστολή των προγραμματισμένων έργων αύξησης της παραγωγικής ικανότητας στο Μαρόκο και τη Ρουμανία, μελέτη για την προσαρμογή της παραγωγικής ικανότητας του Ομίλου στη Ρωσία, μελέτη του εξορθολογισμού της κατασκευής κιβωτίων ταχυτήτων παγκοσμίως.

Στη Γαλλία, τέσσερις υποθέσεις εργασίας για τη βελτιστοποίηση της παραγωγής θα αποτελέσουν αντικείμενο διεξοδικής διαβούλευσης με όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, ιδίως τους κοινωνικούς εταίρους και τις τοπικές αρχές:

  • Η Renault ξεκινά μια διαδικασία διαβούλευσης για τα εργοστάσια Douai και Maubeuge για να μελετήσει τη δημιουργία ενός βελτιστοποιημένου κέντρου αριστείας για ηλεκτρικά οχήματα και ελαφρά επαγγελματικά οχήματα στη βόρεια Γαλλία.
  • Ανοιχτός προβληματισμός σχετικά με την αναστροφή του εργοστασίου Dieppe στο τέλος της παραγωγής του Alpine A110.
  • Στο Flins, η δημιουργία ενός οικοσυστήματος κυκλικής οικονομίας στον χώρο, συμπεριλαμβανομένης της μεταφοράς των δραστηριοτήτων του εργοστασίου Choisy-le-Roi.
  • Στο Fonderie de Bretagne, η Renault ξεκινά μια στρατηγική επισκόπηση.
                

Αυξημένη απόδοση λειτουργιών υποστήριξης, περίπου 700 εκατομμύρια ευρώ

Βελτιστοποίηση του γενικού κόστους και του μάρκετινγκ: ψηφιοποίηση για τη βελτιστοποίηση του κόστους μάρκετινγκ, εξορθολογισμός της οργάνωσης και μείωση του κόστους που σχετίζεται με λειτουργίες υποστήριξης κ.λπ.

Επαναπροσδιορισμός δραστηριοτήτων για καλύτερη κατανομή πόρων
 Αυτή η επανεστίαση στις βασικές δραστηριότητες του Ομίλου μέσω μιας αλλαγής στο πεδίο εφαρμογής του θα αφορά ιδίως:

  • Μέρος του ολοκληρωμένου δικτύου διανομής RRG στην Ευρώπη.
  • Η μεταβίβαση του μεριδίου της Groupe Renault στην Dongfeng Renault Automotive Company Ltd (DRAC) στην Κίνα στην Dongfeng Motor Corporation και η παύση των δραστηριοτήτων κινητήρα εσωτερικής καύσης επιβατικών αυτοκινήτων της Renault στην κινεζική αγορά.

Αυτά τα σχέδια θα παρουσιαστούν στους εκπροσώπους των εργαζομένων σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς.

Το εκτιμώμενο κόστος εφαρμογής αυτού του σχεδίου ανέρχεται σε 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies