Η Renault, σε συνεργασία με τον όμιλο Sofibrie, εγκαινίασε το πρώτο κατάστημα “Renault City” στο εμπορικό κέντρο Val d’Europe του Seine-et-Marne στο Παρίσι. Με τη νέα αυτή πειραματική μορφή καταστήματος, που βρίσκεται στην καρδιά μιας μεγάλης εμπορικής περιοχής, η Renault επιθυμεί να βρισκεται πιο κοντά στο αγοραστικό κοινό.

Ανοιχτό 7 ημέρες την εβδομάδα, αυτός ο χώρος των 145 m2 καλωσορίζει τους επισκέπτες από τις 10πμ έως τις 9μμ από Δευτέρα έως Σάββατο και από τις 10πμ έως τις 8μμ την Κυριακή.

Ο διευθυντής του καταστήματος και πέντε πρεσβευτές διευκολύνουν τους επισκέπτες στην ανακάλυψη των τελευταίων καινοτομιών της Renault μέσω ενός φυσικού και ψηφιακού ταξιδιού ειδικά σχεδιασμένου για την Renault City. Το concept store είναι δομημένο γύρω από πολλές περιοχές: εκθεσιακό χώρο για μοντέλα με κινητηρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά ή υβριδικά οχήματα, καθώς και γωνίες πληροφόρησης, συμπεριλαμβανομένου ενός χώρου εξατομίκευσης και αξεσουάρ, εξοπλισμένου με ψηφιακό διαμορφωτή.

Οι επισκέπτες μπορούν να πραγματοποιήσουν test drive συνοδευόμενοι από έναν πρεσβευτή και να παραγγείλουν το όχημα της επιλογής τους επιτόπου με τη βοήθεια ενός εμπορικού συμβούλου.
Το Renault City θα είναι επίσης μια ευκαιρία για δοκιμή νέων υπηρεσιών. Οι πρεσβευτές θα μπορούν να παρουσιάσουν προσφορές μεταχειρισμένων οχημάτων σε ταμπλετ και οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να παραγγείλουν ανταλλακτικά και αξεσουάρ, τα οποία θα παραδοθούν στην Renault City.