Renault News
Arkana Renault Διεθνή Ειδήσεις

Το Renault Arkana παρουσιάστηκε επίσημα στη Ρωσία

Πριν από μερικά χρόνια, η Renault Ρωσίας είχε την ιδέα να δημιουργήσει ένα SUV Coupé, το οποίο έλαβε σήμερα τη μορφή του Renault Arkana, που αποκαλύφθηκε πριν από ένα χρόνο ως Show Car για την αγορά της Ρωσίας. Το SUV crossover δημιουργήθηκε ως μοντέλο για αναδυόμενες αγορές, με σχέδια να φτάσει και στη Βραζιλία, την Κίνα και την Ινδία.

Η Renault έκανε έρευνα αγοράς και διαπίστωσε ότι οι πελάτες της Ρωσίας ήθελαν ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει “την κομψότητα ενός sedan με τα οφέλη ενός SUV”. Άνετο και ικανό σε πιο δύσκολους δρόμους και κατασκευασμένο σαφώς για να υποφέρει το ρωσικό χειμώνα, το Arkana θα κατασκευαστεί πρώτα στη Μόσχα, στη συνέχεια σε άλλες αγορές, με τις κατάλληλες προσαρμογές για κάθε χώρα.

Το στοίχημα της Renault για το Arkana πρόκειται να είναι το πρώτο προσιτό SUV Coupé στην αγορά, αφού αυτός ο τύπος οχήματος εμφανίζεται μόνο σε high-end brands όπως Audi, BMW και Mercedes. Θα φτάσει στους Ρώσους εμπόρους τον Ιούνιο, αλλά οι προ-παραγγελίες της περιορισμένης έκδοσης Edition One ανοίγουν σήμερα. Αυτό βασίζεται στην έκδοση high-end του crossover, η οποία θα κοστίσει περίπου 19.780 ευρώ, ενώ η έκδοση με τετρακίνηση φτάνει τα 20.890 ευρώ.

Στην έκδοση One Edition, το Renault Arkana είναι εξοπλισμένο με δερμάτινα καθίσματα, προβολείς LED, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών με Android Auto και Apple CarPlay, BOSE σύστημα ήχου με 8 ηχεία κα.

Για να δημιουργηθεί το στυλ Arkana, η Renault έχει συνεργαστεί με διάφορα στούντιο σχεδιασμού σε όλο τον κόσμο. Το τελικό σχήμα αποφασίστηκε από το γραφείο σχεδιασμού στη Γαλλία. Σέβεται την οπτική ταυτότητα του Γάλλου κατασκευαστή, την οποία ανέπτυξε ο Laurens van den Acker, ανώτερος αντιπρόεδρος σχεδιασμού της Renault.

Είναι μεγαλύτερο από το Captur, με μήκος 4,55 μέτρα, πλάτος 1,82 μέτρα, ύψος 1,57 μέτρα και μεταξόνιο 2,72 μέτρα. Είναι 22 cm μακρύτερο και 5 cm μεγαλύτερο στο μεταξόνιο. Δεν είναι πολύ μακρύ, αλλά αρκεί να γίνει η σύνδεση μεταξύ του Captur και του Koleos σε πολλές αγορές.

Το εσωτερικό του έχει σχεδιαστεί για να τοποθετήσει τον οδηγό στο κέντρο της καμπίνας, με την κεντρική κονσόλα να βλέπει ελαφρώς τον οδηγό, όπως το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 8 ιντσών. Διαθέτει επισης φωτισμό διάθεσης Multi Sense με οκτώ επιλογές χρωμάτων.

Τα μπροστινά καθίσματα είναι ρυθμιζόμενα σε ύψος και βάθος, ενώ το πίσω μέρος είναι εξοπλισμένο με σύστημα θέρμανσης, σχεδιασμένο και πάλι για ρωσικό χειμώνα. Το τιμόνι θερμαίνεται επίσης, όπως και οι πλευρικοί καθρέφτες, τα πίσω παράθυρα και τα μπροστινά παράθυρα. Έχει χωρητικότητα πορτ μπαγκαζ 508 λίτρων και ανεβαίνει στα 1333 λίτρα με τα πίσω καθίσματα διπλωμένα.

Καθώς δημιουργήθηκε για την Ρωσία, το SUV θα έχει ένα σύστημα κίνησης 4×4 κατά το λανσαρισμα του οχήματος, εκτός από την έκδοση 4×2. Θα έχει τις λειτουργίες 2WD, Auto και Lock και η Renault υπόσχεται ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις πιο απαιτητικές καταστάσεις. Το σύστημα λειτουργεί μέχρι 80 km / h, το οποίο επιτρέπει διαχωρισμό 50:50 μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών.

Θα πωλείται με δύο κινητήρες. Ο πρώτος είναι ο πιο σημαντικός, ο νέος κινητήρας βενζίνης 1.3 TCe Turbo των 150 ίππων, σε συνδυασμό με το κιβώτιο CVT X-Tronic. Σύμφωνα με τον Γάλλο κατασκευαστή, αυτή η έκδοση παρέχει κατανάλωση 7 l / 100 km και εύρος 700 km. Η δεύτερη επιλογή είναι ο 1.6 βενζινοκινητήρας των 114 ίππων, σε συνδυασμό με το 5-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (6 ταχύτητες στην έκδοση τετρακίνησης).

Μην χάσεις...

Φόρτωση....

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

Decline all Services
Accept all Services