Σύμφωνα με το Βρετανικό Auto Express, το νέο Clio δεν θα έχει έκδοση RS. Ο Ali Kassaï Koupaï, αντιπρόεδρος της Renault που είναι επιφορτισμένος με τα προϊόντα, τους εξήγησε: «Σήμερα, ένα Clio RS θα χρειαζόταν μια πολύ εξελιγμένη τεχνολογία για να επιτύχει χαμηλότερα επίπεδα CO2 και διατηρώντας το επίπεδο απόδοσης που απαιτείται για ένα τέτοιο όχημα, αυτό το πρόσθετο κόστος, οι περισσότεροι πελάτες δεν θα μπορούσαν να το αντέξουν .Προς το παρόν, παρόλο που αγαπάμε τα σπορ αυτοκίνητα, όπως δείχνει η ιστορία μας, δεν βρίσκουμε τη λύση αυτής της εξίσωσης, είναι αδύνατο. Δεν βλέπουμε και πολλούς ανταγωνιστές μας επισης να βγάζουν τέτοια οχήματα. Πράγματι, εκτός από το Ford Fiesta ST, η κατηγορία των σπορ αστικών οχηματων είναι έρημη από μοντέλα νέας γενιάς.
Για την Renault, αυτή τη θέση θα μπορούσε να πάρει μια πιθανή εκδοχή του ZOE σε έκδοση RS, για την οποία μιλούσαμε γι ‘αυτήν πριν μερικές εβδομάδες με την έναρξη της νέας γενιάς ZOE, δύο χρόνια μετά την παρουσίαση του concept Zoe e – sport. “Πρέπει να ευθυγραμμιστούμε με τις τρέχουσες τάσεις, πρέπει να εφεύρουμε το μέλλον των σπορ αυτοκινήτων, είναι ο ρόλος της Renault Sport, να είναι καινοτόμος, το Zoe, με αυτό το concept (ZOE E-Sport) είναι ακριβώς αυτό που σκεφτήκαμε. Αυτό το concept έχει εκτιμηθεί από πολλούς ανθρώπους, το έχουν αγαπήσει και θέλουν να το αγοράσουν “, δήλωσε ο αξιωματούχος.

Η ηλεκτρική αναμονή για έναν κεραυνό
Η ηλεκτροκίνηση έχει απαιτήσεις, πολλοί περιορισμοί θα καθιστούσαν πολύπλοκη την ανάπτυξη ενός Zoe RS. “Το ερώτημα είναι” ποιες θα είναι οι επιδόσεις; ” Ποια θα είναι η αυτονομία του αυτοκινήτου; Πώς θα συμπεριφερόταν στην πίστα; Η Renault Sport είναι ένας σημαντικός παίκτης, οπότε αν κατασκευάσει το αυτοκίνητο πρέπει να προσφέρει την αναμενόμενη απόδοση, αλλά αν μπορεί να κάνει μόνο έναν γύρο και μετά πρέπει να το φορτίσεις, δεν θέλουμε να το κάνουμε “, δήλωσε ο Ali Kassai Koupai.