Renault News
Formula 1

Το υψόμετρο της Αυστρίας αναμένεται να διαταράξει ελαστικά και κινητήρες

Μετά τη Γαλλία η ομάδα της Renault επικεντρώνεται πλήρως για τον αγώνα της Αυστρίας. Ο τεχνικός διευθυντής του αμαξώματος, Nick Chester, αναφέρει τις δυσκολίες που αναμένεται να αντιμετωπιστούν στη πίστα στο Spielberg.

«Η πίστα βρίσκεται σε υψόμετρο 700 μέτρων, οπότε σε σύγκριση με τους πρόσφατους αγώνες, οι συνθήκες θα είναι πιο δύσκολες τόσο στα φρένα όσο και στο κινητήρα. Είναι η πίστα με τα λιγότερα χιλιόμετρα στο πρόγραμμα αλλά παρά το μήκος της είναι δύσκολη.» 

«Απαιτείται υψηλή ταχύτητα λόγω των τριών ευθειών που διαθέτει, οπότε σε ένα μεγάλο ποσοστό της πίστας χρειάζεται πατημένο το γκάζι. Υπάρχει μια στροφή με χαμηλή ταχύτητα αλλά οι υπόλοιπες είναι μέσης και υψηλής οπότε το να βρεθεί η σωστή ισορροπία δεν είναι εύκολο.» 

«Όπως συνέβη και πέρυσι, τα ελαστικά θα παίξουν σημαντικό ρόλο. Η διαχείριση των ελαστικών σε αυτή τη πίστα είναι δύσκολη. Φαίνεται πως η θερμοκρασία θα είναι υψηλή και αυτό το σαββατοκύριακο. Θα παρακολουθήσουμε την επίδραση που θα έχει σε γύρους με ρυθμό αγώνα που θα πραγματοποιήσουμε τη παρασκευή. Επίσης τα kerbs στις τελευταίες δύο στροφές μπορούν σίγουρα να διαταράξουν το μονοθέσιο.» 

Ο Chester τοποθετήθηκε και για τις αναβαθμίσεις που δεν έδωσαν αυτό που αναμενόταν στη Γαλλία αλλά θα χρησιμοποιηθούν ξανά στο Red Bull Ring. Επίσης επισημαίνει πως το μικρό διάστημα που μεσολαβεί δεν επιτρέπει πολλές αλλαγές και τα πράγματα αναμένονται σε γενικές γραμμές να είναι τα ίδια.

«Χρειάζεται χρόνος ώστε να κατανοήσουμε τα νέα εξαρτήματα. Γενικά είχαν θετική επίδραση και θα τα χρησιμοποιήσουμε και στην Αυστρία. Οι συνεχόμενοι αγώνες είναι πάντα δύσκολοι και το μονοθέσιο κατά το μεγαλύτερο μέρος θα είναι όπως ήταν και στη Γαλλία.» 

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies