Renault News
AlpineΑ110Ειδήσεις

Τον Οκτώβριο έρχεται η “γρήγορη” έκδοση του Alpine A110

Ένα νέο Alpine ακόμη πιο ισχυρό (280 έως 300 άλογα) θα φτάσει τον Οκτώβριο. Περίπου 65.000 ευρώ θα είναι η τιμή του στην Γαλλία. 1.406 Α110 πωλήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2019.

Ένα νέο Alpine; ΟΧΙ ακριβώς. Αλλά εκείνοι που βρήκαν ανεπαρκείς τα 252 άλογα θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν “μια νέα έκδοση ακόμα πιο ισχυρή και σπορ”, σύμφωνα με πηγές που επικαλείται το challenges.fr. Αυτή η προηγμένη έκδοση “θα πρέπει να κυκλοφορήσει τον επόμενο Οκτώβριο”. Η ισχύς δεν έχει καθοριστεί ακόμη, επειδή το αυτοκίνητο εξακολουθεί να επικυρώνεται (αξιοπιστία, εκπομπές CO2). Αλλά θα είναι μεταξύ 280 και 300 αλόγων. Αυτή η ριζοσπαστική έκδοση με σκληρυμένες αναρτήσεις θα προστεθεί στην γκάμα με τις σημερινές εκδόσεις A110 Pure (55.800)* και Legend (59.700)*. Η τιμή θα πρέπει να είναι “περίπου 65.000 ευρώ*”. Αρκετά για να επιτεθεί στην γερμανική Porsche. 1.943 Alpine πουλήθηκαν πέρυσι μόνο. Αλλά ο αργός ρυθμός κατασκευής έχει πλέον τελειώσει, με περίπου είκοσι οχήματα να κατασκευάζονται ημερησίως. Πραγματοποιήθηκαν 1.406 πωλήσεις το πρώτο τρίμηνο του 2019, εκ των οποίων 140 εκτός Ευρώπης. Οι χρόνοι παράδοσης σταθεροποιούνται σε περίπου έξι μήνες.

*Τιμές Γαλλίας

Παθιασμένος με το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ο Carlos Tavares, πρόεδρος σήμερα της PSA, ξεκίνησε το προτζεκτ της Alpine όταν ήταν διευθυντής της Renault (μέχρι τα μέσα του 2013). Και ο Carlos Ghosn, Διευθύνων Σύμβουλος της Renault μέχρι τις αρχές του 2019, το συνέχισε, παρά την αρχική απροθυμία για την κερδοφορία και την διακοπή της συνεργασίας το 2014 με την αγγλική εταιρεία Caterham, η οποία αρχικά έπρεπε να μοιραστεί το κόστος. Η επένδυση παραμένει σχετικά χαμηλή, λίγο μικρότερη από 300 εκατομμύρια ευρώ, αλλά το αυτοκίνητο πωλείται από 10.000 έως 15.000 ευρώ περισσότερο από το μοντέλο που ονειρεύτηκε ο Carlos Tavares. Η οικονομική εξίσωση ήταν τουλάχιστον αδύνατη.

Χειροποίητη κατασκευή
Αυτό το Alpine, των οποίων τα πρώτα αντίτυπα παραδόθηκαν στους πελάτες στις αρχές Μαρτίου 2018, είναι η μοντέρνα έκδοση του παγκόσμιου πρωταθλητή ράλλυ A110 το 1973. Έκατσε στην δεύτερη θέση το περασμένο Μάρτιο για το βραβείο του αυτοκινήτου της χρονιάς, που απονεμήθηκε από περίπου εξήντα εξειδικευμένους δημοσιογράφους, στο Jaguar i Pace. Το Alpine έχασε το βραβείο μετά από μια πολύπλοκη βαθμολογία που αποφασίστηκε μεταξύ τους σε δεύτερο γύρο.

Το αυτοκίνητο όπως γνωρίζεται, κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο Dieppe (Seine-Maritime), το οποίο δημιουργήθηκε το 1969 από τον Jean Rédélé, ιδρυτή της μάρκας το 1955 (σταμάτησε το 1995). Είναι επίσης φτιαγμένο με “σπιτικό” τρόπο. Στο Dieppe διαρκεί περίπου είκοσι ημέρες κατά μέσο όρο για να κατασκευαστεί κάθε νέο A110. Μία από τις μεγαλύτερες “καθυστερήσεις” στην γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Λογικό: κατασκευάζεται με το χέρι, ενώ μια σύγκριση με το εργοστάσιο της Renault στο Flins (Yvelines) χρειάζεται μόνο δεκαπέντε ώρες για να παράγει ένα Clio.

Έλεγχοι σε βάθος
Υπάρχουν δεκαεπτά φορές περισσότερες εργασίες ανά δουλειά από ό, τι στο εργοστάσιο Douai της Renault. “Πάμε τριάντα φορές πιο αργά από μια συμβατική αλυσίδα κατασκευής οχηματων”, λέει ο Vincent Lasserre, ο οποίος ηγήθηκε της υλοποίησης του εργαστηρίου λαμαρίνας. Οι εκτυπώσεις που πρέπει να τρυπηθούν και να κολληθούν σε ευαίσθητα υποσυγκροτήματα προέρχονται από την Ιταλία, που παρέχεται από την Cecomp. Το σώμα του Alpine είναι 96% αλουμίνιο, ένα ακριβό και περίπλοκο υλικό για χειρισμό, αλλά του οποίου η ελαφρότητα είναι το κύριο πλεονέκτημα. “Ένα γυμνό σασί με τις πόρτες ζυγίζει 240 κιλά, 100 λιγότερο από ένα Clio”, λέει ο François Sautet, διευθυντής εξυπηρέτησης πελατών στην Alpine. Το Alpine φθάνει μόλις 1,1 τόνους, ζυγίζει 250 κιλά λιγότερο από την Porsche Boxster. Στη συνέχεια, η κόλλα πρέπει να πολυμερίζεται 180 μοίρες σε δύο φούρνους για 45 λεπτά. Στη συνέχεια, το σώμα ψύχεται για μισή ώρα.

Στη συνέχεια, οι χειριστές συναρμολογούν χειροκίνητα την υπερκατασκευή, τα φτερά, τις πόρτες. Πριν από την έξοδο από το εργαστήριο, αυτό το όχημα εξετάζεται προσεκτικά. “Ένα όχημα περνά μέσα από έναν εμπεριστατωμένο έλεγχο για οκτώ ώρες”, σύμφωνα με τον Vincent Lasserre. Στο τέλος της εργασίας από λαμαρίνα, αποστέλλεται στο εργοστάσιο Sandouville της Renault, σε απόσταση 80 χιλιομέτρων, για καταφορηση. Το αυτοκίνητο επιστρέφει στο Dieppe για βαφή. Μια διαδικασία επίσης χειρωνακτική. Η λείανση όμως παρέχεται από ρομπότ για καλύτερη κανονικότητα. Η βαφή διαρκεί δύο μέρες. Κατά τη συναρμολόγηση, υπάρχει μόνο ένα ρομπότ … για να κολλήσει το παρμπρίζ. Στο Dieppe ενσωματώνονται οι κινητήρες που προέρχονται από το εργοστάσιο της Renault Samsung στο Busan της Κορέας, και τα γερμανικά κιβώτια ταχυτητων της Getrag. Στο τέλος της αλυσίδας, πραγματοποιείται ένας νέος τελικός έλεγχος στην τοπική ονομασία “premium”. Τα αυτοκίνητα μένουν εκεί οκτώ ώρες θεωρητικά, συχνά περισσότερο. Οι δοκιμές ακολουθούνται από δοκιμή οδικής κυκλοφορίας μήκους 25 χιλιομέτρων. Το A110 είναι έτοιμο για αποστολή σε 58 καταστήματα στην Ευρώπη, 14 στην Ιαπωνία και 2 στην Αυστραλία. Για τον δρόμο ή μάλλον την πίστα.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies