- Όπως και το 2014, το 2016 και το 2017, η Alpine ανεβαίνει στο βάθρο των 24 ωρών του Le Mans στην κατηγορία LMP2.
- Επιφυλακτικοί από την αρχή μέχρι το τέλος, ο Nicolas Lapierre, ο André Negrão και ο Pierre Thiriet τερματίζουν δεύτερη το 2018.
- Το πλήρωμα μετά τον 24ωρο αγώνα βρίσκεται στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της FIA WEC με ουσιαστικό προβάδισμα.
Όπως είναι η παράδοση, ο αγώνας ξεκίνησε το Σάββατο στις 15:00, κάτω από ουρανό γεμάτο σύννεφα. Το χάος στην πρώτη στροφή επέτρεψε στον Nicolas Lapierre να κερδίσει μια θέση από τη θέση που ξεκίνησε.
Πέμπτος στο τέλος του πρώτου γύρου, ο οδηγός της Signatech Alpine Matmut απέφυγε στη συνέχεια τους κινδύνους από την πτώση της βροχής σε διάφορα σημεία γύρω από την πίστα. Στο τέλος του πρώτου stint, οι στρατηγικές των ομάδων έγιναν γνωστές με κάποιους -συμπεριλαμβανομένων των Alpine- που μπορούσαν να βάλουν ένα γύρο περισσότερο από τους άλλους γεμάτη καύσιμα. Αυτή η απόδοση καυσίμου επέτρεψε στον Nicolas να κινηθεί στην τρίτη θέση.
Μετά από μια τριπλή στάση, ο Nico παρέδωσε στον André Negrão. Ο Βραζιλιάνος συνέχισε την δουλειά του team mate του φτάνοντας στη δεύτερη θέση. Στη συνέχεια, έχασε χρόνο κατά τη διάρκεια μιας πρώτης περιόδου ασφαλείας αυτοκινήτου, αλλά κράτησε την θέση του μέχρι την αλλαγή στο Pierre Thiriet.
Καθώς πλησίαζαν οι νυχτερινές ώρες, τα αγωνιστικά περιστατικά πολλαπλασιάστηκαν με αποτέλεσμα να εξελίσσονται τόσο πολύ «αργές ζώνες» σε περιορισμένη ταχύτητα, γεγονός που δυσκόλεψε τη διατήρηση των θερμοκρασιών των ελαστικών και ο Pierre έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου έχοντας περιστροφή χάνοντας τη δεύτερη θέση ενώ προσπάθησε να επιστρέψει στη δράση.
Στη συνέχεια, ο Nicolas Lapierre επέστρεψε στην A470 και γρήγορα επέστρεψε στην καταδίωξη. Τρίτος μετά από έξι ώρες, το αυτοκίνητο n°36 σύντομα επιστρέφει στη δεύτερη θέση.
Όπως πάντα, η νύχτα στο Le Mans ήταν γεμάτη περιστροφές και στροφές. Η ομάδα της Signatech Alpine Matmut είχε το μερίδιό της σε ατυχίες, είτε ήταν μια εξαιρετικά δυσμενής περίοδος για το αυτοκίνητο ασφαλείας είτε την αντικατάσταση του τμήματος της μύτης λόγω των συντριμμιών από ένα άλλο αυτοκίνητο που έκλεισε την πίστα.
Ευτυχώς, το πρωί ήταν πιο ήρεμο και το τρίο Lapierre / Negrão / Thiriet ανταμείφθηκε για την επιμονή του όταν έφτασε στη δεύτερη θέση λίγο πριν τις 11:30.
Από τότε, η ομάδα ζήτησε από τους οδηγούς να εξασφαλίσουν το αποτέλεσμα και ο Nicolas Lapierre είχε ως μοναδικό στόχο να φτάσει στο τερματισμό με ασφάλεια.
Μετά τη νίκη του 2016 και την τρίτη θέση το 2014 και το 2017, η Signatech Alpine Matmut πήρε τη δεύτερη θέση φέτος. Αυτό το αποτέλεσμα γιορτάζει την 40η επέτειο της νίκης της A442B των Pironi και Jaussaud το 1978, αλλά είναι εξίσου σημαντικό όσον αφορά το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA!
Το νικητήριο πλήρωμα στις 24 ώρες του Le Mans δεν έχει εγγραφεί στο WEC. Οι Nicolas, André και Pierre κερδίζουν τους βαθμους της νίκης, με συντελεστή 1,5 για αυτόν τον αγώνα των 24 ωρών. Παίρνουν επίσης το προβάδισμα στη γενική κατάταξη.
Ο επόμενος γύρος του πρωταθλήματος αντοχής της FIA θα διεξαχθεί στο Silverstone στις 19 Αυγούστου.
Régis Fricotté, διευθυντής πωλήσεων και ανταγωνισμού της Alpine
“Αυτό ήταν ένα πολύ ξεχωριστό Σαββατοκύριακο για την Alpine, καθώς γιορτάσαμε την 40ή επέτειο της νίκης του 1978 και οι θεατές μας έδειξαν πόσο πολύ εκτίμησαν την A442B όταν την είδαν στην πίστα. Ο αγώνας ήταν έντονος από την αρχή μέχρι το τέλος και παρακολουθήσαμε με προσοχή την πρόοδο του Nicolas, του André και του Pierre. Στόχος μας ήταν να κερδίσουμε, αλλά δεν ντρεπόμαστε από αυτό την δεύτερη θέση, η οποία ήρθε απέναντι σε ένα πολύ ισχυρό ανταγωνισμό “.
Philippe Sinault, υπεύθυνη ομάδας Signatech Alpine Matmut
“Πρέπει να πω ότι συναγωνιστήκαμε με μια ισχυρότερη ομάδα από εμάς και ότι η νίκη δεν ήταν δυνατή αυτό το Σαββατοκύριακο. Ήθελα να μείνουμε περίπου στο ένα λεπτό, καθώς η νύχτα έπεφτε. Αλλά στη συνέχεια πολλές λεπτομέρειες μας κόστισαν μια χούφτα δευτερόλεπτα που στη συνέχεια μετατράπηκαν σε λεπτά. Ποτέ δεν εγκαταλείψαμε – παραμένοντας πάντοτε στα τέσσερα κορυφαία αυτοκίνητα – και η ομάδα, για άλλη μια φορά, έκανε πολύ καλή δουλειά. Τέσσερα βάθρα στο Le Mans τα τελευταία πέντε χρόνια, ένα ισχυρό προβάδισμα στο πρωτάθλημα, μου δίνουν έναν καλό λόγο για να είμαι ικανοποιημένος απόψε “.
General classification 24 Hours of Le Mans – LMP2
1. G-Drive Racing n°26 – 369 laps
2. Signatech Alpine Matmut n°36 +2 laps
3. Graff-SO24 n°39 +3 laps
4. TDS Racing n°28 +3 laps
5. United Autosports n°32 +4 laps
Photos: Renault