Renault News
Alpine Alpine Racing Motorsports WEC

WEC: Η Alpine κοιτάζει την κατηγορία Hypercar

Η γαλλική μάρκα θέλει να μάθει περισσότερα για τους μελλοντικούς κανονισμούς της πρώτης κατηγορίας του WEC.

Εάν στοιχηματίζαμε ακόμα περισσότερο πριν από λίγες εβδομάδες την παρουσία της Nissan στη νέα κατηγορία Hypercar, χάρη στην πρωτοβουλία του σταθερού πελάτη της ByKolles, το διαζύγιο μεταξύ τους έβαλε τέλος σε αυτό το προτζεκτ. Η Συμμαχία της Renault-Nissan θα μπορούσε ακόμα να αποτελέσει μέρος αυτής της περιπέτειας, χάρη στην Alpine, η οποία δεν αποκλείει εντελώς την άφιξη σε αυτό που θα είναι το μελλοντικό LMP1.

Έτσι, η FIA θα ακολουθήσει ριζική πορεία προς το 2020-2021, με την εισαγωγή ενός πλήρως αναθεωρημένου κανονισμού. Η κατηγορία LMP1 όπως την ξέρετε σήμερα, θα μετενσαρκωθει σε “hypercars” του οποίου η αεροδυναμική θα υπαγορευτεί από τις ανάγκες μάρκετινγκ των κατασκευαστών.

Ο νέος κανονισμός έχει ως στόχο να καταστήσει το πρωτάθλημα αντοχής πιο ελκυστικό για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Εκτός από τα μέτρα για τη δραστική μείωση του κόστους, η κατηγορία premium θα βασίζεται σε έναν υβριδικό κινητήρα και σε αυτοκίνητα που συνδέονται με την ταυτότητα του κατασκευαστή στον οποίο είναι τοποθετημενος.

Η κατηγορία Hypercar αποτελεί πλέον αντικείμενο έντονων συζητήσεων με εμπλεκόμενους παράγοντες – ή ενδεχομένως ενδιαφερόμενους – ώστε η ρύθμιση να μπορεί να εξελιχθεί από τη στιγμή που θα εισαχθεί. Τροποποιήσεις χωρίς συνέπειες, με θετικές ή αρνητικές επιπτώσεις στην προθυμία των κατασκευαστών να συμμετάσχουν.

Η Alpine, μέσω της Signatech, υποστηρίζει το ενδιαφέρον της για την κατηγορία Hypercar, το οποίο έχει νόημα για μια σπορ μάρκα και του οποίου ο ανταγωνισμός αποτελεί αναπόσπαστο μέρος του DNA της μάρκας. Ωστόσο, οι μελλοντικές αποφάσεις θα υπαγορεύσουν την απόφαση να επενδύσουν ή όχι στο πρωτάθλημα.

“Το DNA της μάρκας παραμένει ο ανταγωνισμός, έτσι μελετώνται όλα τα στοιχεία”, επιβεβαιώνει ο Philippe Sinault, Διευθυντής της Signatech, στο site Endurance-Info.com. “Η κατηγορία Hypercar είναι ένα από τα προγράμματα που μπορούν να μελετηθούν, αλλά εξαρτάται από τον μελλοντικό κανονισμό και για να φτάσουμε εκεί, το πρώτο πράγμα είναι να έχουμε μια παγκόσμια πλατφόρμα”.

Εν τω μεταξύ, η Alpine δεν θέλει να πάει πολύ γρήγορα. Εκτός από την επιθυμία να διαιωνιστεί η επιτυχία του A110 GT4 και του ενιαιου Alpine Europa Cup, η θυγατρικη μάρκα της Renault μπορεί να κερδίσει έναν νέο τίτλο στην κατηγορια LMP2, κατηγορία για την οποία θα μπορούσε να συνεχίσει την περιπέτεια και την επόμενη σεζόν.

“Τα στοίχημα είναι υψηλά και θα κάνουμε ό, τι μπορούμε για να κερδίσουμε τις 24 Ώρες του Le Mans σε τακτική βάση και να επικυρώσουμε τον τίτλο και η επιθυμία να συνεχίσουμε είναι σαφώς εκεί”, λέει.

Μην χάσεις...