Οι φίλοι των σπορ και ηλεκτρικών αυτοκινήτων σίγουρα θα χαρούν που το Renault Zoe RS παραμένει πάντα στα πλάνα της γαλλικής εταιρείας.
Η Renault παίρνει το χρόνο της και δεν προτίθεται να λάβει μέτρα στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Με έναν συνεχώς αυξανόμενο κατάλογο οχημάτων με τα χρόνια και γενικά ικανοποιητικά αποτελέσματα στην αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, η γαλλική εταιρία φαίνεται να πλέει με επιδεξιότητα.
Ένα ZOE RS, ναι, αλλά όχι πριν από το 2022
Επομένως, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η βιασύνη για ισχυρότερα μοντέλα – να κατανοήσουν τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα – σε ένα πλαίσιο δομής της αγοράς και εκδημοκρατισμού, απέχει πολύ από το να επιτευχθεί. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το ZOE RS δεν πρέπει να δει το φως της ημέρας πριν από το 2022, σύμφωνα με τον Ali Kassai, Διευθυντή Προϊόντος του γαλλικού ομίλου, τον περασμένο Οκτώβριο.
Έκτοτε, οι ειδήσεις σχετικά με το θέμα αυτό έγιναν λιγοστές, μέχρι την τα λεγόμενα του Gilles Normand, επικεφαλής οχημάτων μηδενικών εκπομπών στη Renault, στις στήλες του Autocar. Ο τελευταίος δήλωσε: “Ιστορικά, τα σπορ αυτοκίνητα έχουν λιγότερη αυτονομία από τα συμβατικά αυτοκίνητα. Συνεπώς, οι χρήστες θα είναι έτοιμοι να έχουν μικρότερη εμβέλεια. Πόσο όμως; Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό συζήτηση. “
“Πρέπει να δημιουργήσουμε έναν ευχάριστο τεχνητό θόρυβο”
Ένα σημαντικό σημείο που δεν πρέπει να χάσουμε. Πράγματι, τα σημερινά ηλεκτρικά αυτοκίνητα στερούνται αυτονομίας για να πείσουν οριστικά τον πιο αναποφάσιστο, αν και συνεχίζονται οι βελτιώσεις. “Οι καταναλωτές ανησυχούν επίσης ελαφρώς για την έλλειψη θορύβου”, σημειώνει ο κ. Normand.
“Αν αναπτύξουμε ένα σπορ και ηλεκτρικό αυτοκίνητο, έχουμε καταλήξει στο συμπέρασμα ότι πρέπει να δημιουργήσουμε έναν ευχάριστο τεχνητό θόρυβο”.