Η Renault Trucks αναπτύσσει ένα νέο πρότζεκτ ονομαζόμενο FALCON, σχεδιασμένο να καταναλώνει κατά 13% λιγότερα καύσιμα

Η Renault Trucks συνεχίζει την έρευνα για τη βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης των ρυμουλκούμενων φορτηγών. Το πρότζεκτ FALCON έχει θέσει ως στόχο την ανάπτυξη ενός πλήρους συνδυασμού βαρέων εμπορευμάτων για να επιδείξει μια φιλόδοξη δυνατότητα μείωσης της κατανάλωσης καυσίμων και επομένως των εκπομπών CO2 μέσω καινοτόμου σχεδιασμού.

Η μειωμένη κατανάλωση καυσίμων αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης των οχημάτων της Renault Trucks, τα οποία έχουν σχεδιαστεί ως κέντρα κέρδους για τους μεταφορείς. Σε συμφωνία με τα Optifuel Lab 1 και Optifuel Lab 2 και πιο πρόσφατα με το έργο Urban Lab 2 που περιλαμβάνει οχήματα διανομής, η Renault Trucks αναλαμβάνει τώρα την ανάπτυξη ενός νέου πειραματικού συνδυασμού σχεδιασμένου να καταναλώνει κατά 13% λιγότερο καύσιμο σε σχέση με την τυπική ζεύξη ρυμούλκησης του μοντέλου Renault Truck T.

Το πρότζεκτ FALCON (Flexible & Aerodynamic Truck for Low Consumption) οδηγείται από την Renault Trucks με μια κοινοπραξία εταίρων της Faurecia, Michelin, Total, Fruehauf, Wezzoo, Benomad, Styl’Monde, Polyrim, Enogia, IFPEN, École centrale de Lyon (LMFA) και το IFSTTAR (LTE, LESCOT). Χορηγείται επίσης οικονομική ενίσχυση από το κράτος.

Οι τεχνικές εξελίξεις στοχεύουν στην επίτευξη μέγιστης επένδυσης για τον πελάτη δύο ετών σε κανονικές συνθήκες λειτουργίας, με στόχο την έναρξη μεσοπρόθεσμης παραγωγής. Οι εξελίξεις επικεντρώνονται στη βελτιστοποιημένη αεροδυναμική του συνδυασμού φορτηγών και ρυμουλκούμενων, στα ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης και στα προγνωστικά βοηθήματα οδήγησης εξοικονόμησης ενέργειας και στις λειτουργίες διαχείρισης καυσίμων, καθώς και σε βελτιωμένο σύστημα μετάδοσης κίνησης με σύστημα ανακτήσεως θερμότητας Rankine νέας γενιάς και βελτιστοποιημένα λιπαντικά σκευάσματα. Με την εξαίρεση του συστήματος Rankine, αυτή η τεχνολογία πρόκειται να ενσωματωθεί σε όχημα επίδειξης και να δοκιμαστεί σε πραγματικές συνθήκες στα τέλη του 2018.

Το πρότζεκτ Falcon, το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2020, προσφέρει στην Renault Trucks ένα νέο εργαστήριο πάνω σε τροχούς όχι μόνο για την αξιολόγηση της τεχνολογίας που αποσκοπεί στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμων των ρυμουλκούμενων φορτηγών αλλά και στην προετοιμασία για τις απαιτήσεις των μελλοντικών κανονισμών εντός της ΕΕ , σχετικά με τις εκπομπές CO2 των βαρέων φορτηγών οχημάτων, μαζί με τους όγκους, τις διαστάσεις και τα ελαστικά.

Φωτογραφία: Renault Trucks

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...