Ντεμπούτο στην έκθεση του Παρισιού για το νέο Renault Clio 5, αβέβαιοι οι πετρελαιοκινητήρες

Το τρέχον Renault Clio 4 βρίσκεται στην αγορά από το 2012, καθιστώντας το ένα από τα παλαιότερα αυτοκίνητα στην κατηγορία του, με την γαλλική μάρκα να έχει προγραμματίσει την πέμπτη γενιά μέσα στο 2018.

Πιο συγκεκριμένα από το Σεπτέμβριο του 2018 στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού, πριν από την ημερομηνία πώλησης που έχει προγραμματιστεί για το 2019, το αυτοκίνητο της κατηγορίας Β θα είναι βασικά μια εξέλιξη του μοντέλου τέταρτης γενιάς, όπως αναφέρει το Βρετανικό AutoExpress. Οπτικά, θα επηρεαστεί από το concept Symbioz και το μεγαλύτερο αδελφό του, το νέο Megane.

Για να διατηρηθεί το κόστος παραγωγής όσο το δυνατόν χαμηλότερα, η Renault θα συνεχίσει να προσφέρει το Clio 5 βασισμένο στην αρχιτεκτονική πλατφόρμας της Συμμαχίας CMF-B, αν και με μερικές τροποποιήσεις, που θα του δώσει πρόσβαση σε μια ποικιλία βενζινοκινητήρων, συμπεριλαμβανομένου του υπερτροφοδοτούμενου 0.9 λίτρου τριών κυλίνδρων (που αναμένεται να γίνει 1.0 λίτρων Tce) και τη νέα κινητήρια μονάδα των 1,3 λίτρων Tce.

Δεν είναι σαφές προς το παρόν εάν οι κινητήρες diesel dCi της Συμμαχίας θα κάνουν την εμφάνιση τους σε αυτή την νέα 5η γενιά του Clio, καθώς ο γάλλος κατασκευαστής εξακολουθεί να ζυγίζει αυτή την απόφαση καθώς η αγορά απομακρύνεται από τους κινητήρες diesel.

Ενώ οι πετρελαιοκινητήρες μπορεί να είναι αβέβαιοι, το Renault Clio 5 θα έχει την υβριδική τεχνολογία 48V, συνδυαζόμενη με ένα μικρό βενζινοκινητήρα, που θα οδηγήσει σε χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου (Διαβάστε περισσότερα). Εντούτοις, μια προαιρετική υβριδική παραλλαγή του μοντέλου αποκλείστηκε.

Επιπλέον, η δημοσίευση αναφέρει ότι το supermini της επόμενης γενιάς της γαλλικής μάρκας θα διαδραματίσει το ρόλο του στο ηλεκτρισμένο μέλλον των Γάλλων, οπότε πιθανότατα θα εξετάσουν και μια νέα γενιά του ηλεκτρικού ZOE τα επόμενα χρόνια.

Το Renault Clio 5 αναμένεται επίσης να υιοθετήσει βασική ημιαυτόνομη οδήγηση, η οποία θα του επιτρέψει να οδηγεί, να επιταχύνει και να φρενάρει μόνο του, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία. Παρόλα αυτά, μην περιμένετε να διαβάζετε εφημερίδα πίσω από το τιμόνι, επειδή οι οδηγοί θα είναι υποχρεωμένοι να κρατούν τα χέρια τους στο τιμόνι ανά πάσα στιγμή.

Διαβάστε επίσης:

 

Source: autoexpress.co.uk

Image Source: largus.fr

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies allow us to count visits and traffic sources, so we can measure and improve the performance of our site.

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services