Renault News
RenaultΔιεθνήΕιδήσειςΚατασκοπεία

Ο διάδοχος της Laguna – Spy Photos

 

Στον κατασκοπευτικό φακό πιάστηκε επιτέλους το ολοκαίνουργιο sedan της Renault. Λίγες μόνο μέρες μετά το ξεκίνημα των δοκιμών της νέας γενιάς Megane (σχετικό άρθρο), η γαλλική εταιρεία πατάει γκάζι στις δοκιμές των νέων μοντέλων της καθώς και τα δυο θα κάνουν ντεμπούτο το τρέχον έτος.

Ακόμα και καμουφλαρισμένο, μπορούμε να διακρίνουμε ότι το νέο sedan δεν μοιάζει σε τίποτα με τον προκάτοχο του. Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτα κοινό από τη σκοπιά του σχεδιασμού με την τρέχουσα γενιά Laguna, η οποία τα τελευταία χρόνια είχε πάρει την κατιούσα από πλευράς πωλήσεων. Το σχήμα V στο κάτω μέρος της μάσκας είναι χαμηλότερα από το συνηθισμένο, σε συνδυασμό με το γιγαντιαίο λογότυπο της Renault. Εν τω μεταξύ, οι προβολείς LED φαίνεται να έχουν τοποθετηθεί πολύ στενά σε σχέση με αλλά μοντέλα της γαλλικής εταιρείας.

Από την πλευρά της, η νέα γενιά Laguna φαίνεται να λαμβάνει το σχήμα ενός σέξι τετράθυρου coupé, με μια πολύ έντονη καμπύλη της κολόνας D που μας θυμίζει κατά κάποιο τρόπο την Jaguar XJ!

Πλατφόρμα CMF
Το οικογενειακό sedan της Renault θα βασίζεται πάνω στην τεχνική πλατφόρμα της Renault-Nissan, που ονομάζεται CMF. Σε αυτή την αρθρωτή πλατφόρμα, τα νέα Nissan Qashqai και X-Trail έχουν κατασκευαστεί όπως επίσης το νέο Renault Espace αλλά και τα μελλοντικά Megane και Scenic. Αυτή η νέα πλατφόρμα επιτρέπει την υβριδοποίηση και μειώνει κατά 30% το κόστος της εκβιομηχάνισης των μοντέλων. Μια σημαντική εξοικονόμηση σε μια κατηγορία ιδιαίτερος δύσκολη.

Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
Τεχνικά, η νέα Laguna θα επωφεληθεί από τεχνολογίες του σήμερα. Το διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων EDC θα της επιτρέψει να ανταγωνιστεί με την τεχνολογία DSG του ομίλου Volkswagen, στην οποία ανήκει το VW Passat όπου και θα είναι ο βασικός του αντίπαλος.

Στους τέσσερις τροχούς
Λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό, το 4control, θα έχει μια δεύτερη ευκαιρία στο συγκεκριμένο μοντέλο καθώς εφοδιάζεται με το εν λόγο σύστημα και η υπάρχουσα γενιά. Οδηγική απόλαυση, ασφάλεια είναι μερικά από τα πλεονεκτήματα του συστήματος. Δύο τύποι θα προσφέρονται Comfort και Sport.

Κινητήρες ντίζελ biturbo
Η γκάμα των κινητήρων ντίζελ θα φέρει το νέο 1.6 dCi με 130 ή 160 hp. Ένας twin-turbo 2.0 dCi 200 ίππων θα κάνει την εμφάνιση του αντικαθιστώντας τον 3.0 dCi V6. Ωστόσο, η entry level έκδοση θα βασίζεσαι στον 1.5 dCi 110 ίππων.

Κινητήρες βενζίνης
Οι κινητήρες βενζίνης θα είναι πιθανώς οι 1.2 TCe 115 hp και 1.6 Turbo 150 hp. Ένας κινητήρας 1.8 Turbo κοντά στους 200 hp είναι επίσης υπό εξέταση. Επιπλέον, όλα εξαρτώνται από high-end αποθεματικά της πολιτικής της γαλλικής εταιρείας για τη νέα Renault Laguna. Η πολιτική αυτή θα μπορούσε να βασίζεται, σε μια αποκλειστική έκδοση Initiale Paris, καθώς και κάτω από το όνομα της Alpine!

Εσωτερικό
Στο εσωτερικό τώρα, μια οθόνη τεχνολογίας αφής, χρησιμοποιώντας παρόμοια τεχνολογία με αυτή του iPhone, θα εμφανιστεί σε γενναιόδωρες διαστάσεις. Η οθόνη θα είναι τοποθετημένα κάθετα στην Laguna και οριζόντια στα μελλοντικά Megane και Scenic. Στο κεφάλαιο της ασφάλειας, η μελλοντική Laguna θα περιλαμβάνει: αυτοματοποιημένο πάρκινγκ, τυφλή ανίχνευση σημείων, αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ενεργό cruise control, ανίχνευση και προστασία των πλευρών σε περίπτωση αόρατων εμποδίων κτλ.

Photos:autoevolution

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies