Το όραμα της Renault για αστική διανομή του μέλλοντος

Σε έναν κόσμο όπου η γρήγορη αστικοποίηση σημαίνει ότι περισσότερο από το 60% ή το 70% του πληθυσμού, ανάλογα με την περιοχή, θα ζει στις πόλεις μέχρι το 2030, οι μετακινούμενοι άνθρωποι δεν είναι το μόνο καθήκον που πρέπει να ξανασκεφτούμε. Μια νέα εποχή αρχίζει επίσης για τη μεταφορά αγαθών: η ταχύτητα, η ευελιξία και η αξιοπιστία είναι οι λέξεις-κλειδιά των νέων απαιτήσεων για τους καταναλωτές σε μια εποχή που παρατηρείται επίσης ταχεία αύξηση των online αγορών. Αυτό συνοδεύεται από όλο και ταχύτερους και ακριβέστερους χρόνους παράδοσης με όλο και πιο αυστηρούς ρυθμιστικούς περιορισμούς στα κέντρα των πόλεων.

Η πίστη της Renault είναι να παρέχει βιώσιμη κινητικότητα για όλους, σήμερα και στο μέλλον. Για να γίνει αυτό, δεσμεύετε να προσφέρει λύσεις κινητικότητας που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολλών παραμένοντας πιστοί στο DNA τους. Η κινητικότητα του αύριο θα είναι ηλεκτρική, συνδεδεμένη, αυτόνομη και κοινόχρηστη. Αυτό φυσικά περιλαμβάνει την παράδοση αγαθών και ειδικότερα το λεγόμενο «τελευταίο μίλι».

Το όραμά της Renault για το μέλλον της διανομής τελευταίου μιλίου βασίζεται στην εμπειρία της για σχεδόν 120 χρόνια στον τομέα των οχημάτων κοινής ωφέλειας και στο πάθος της για καινοτομία προκειμένου να διευκολύνει τη ζωή των πελατών της. Τροφοδοτούμενη από το DNA της, το οποίο τοποθετεί τους ανθρώπους στο επίκεντρο του σχεδιασμού των οχημάτων της. Βασίζεται επίσης στο άνοιγμα προς τους εταίρους, με τους οποίους εργάζεται σε μια ανοιχτή προσέγγιση καινοτομίας που επιτρέπει να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα καθώς έρευνα νέους ορίζοντες.

Αυτό κάνει αυτό το όραμα μοναδικό. Είναι αρθρωμένο γύρω από τέσσερις ισχυρούς άξονες:

  • Ο τομέας παράδοσης στον τελευταίο μίλι των πόλεων είναι ένας από τους σημαντικότερους τομείς που πρέπει να διαταραχθεί για να δημιουργήσει ένα καθαρό, χωρίς καθυστερήσεις και αποτελεσματικό μέλλον.
  • Η εμπορική παράδοση είναι ευέλικτη και ότι η ίδια πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε σε σενάρια B2B και B2C.
  • Η παράδοση αγροτεμαχίων πρέπει να είναι απρόσκοπτη. Οι τελικοί χρήστες μπορούν να επιλέξουν με ακρίβεια πού, πότε και πώς πρέπει να παραδοθούν τα αγαθά.
  • Τέλος, και ίσως το πιο σημαντικό, το μέλλον της παράδοσης τελευταίου μιλίου εξακολουθεί να έχει ανθρώπινο πρόσημο – κάτι που θα παραμένει βασικός σύνδεσμος στην αλυσίδα διανομής.

Το όραμα της Renault είναι σήμερα εικονογραφημένο από το EZ-PRO, μια ιδέα ρομπο-οχήματος για την αστική διανομή τελευταίου μιλίου που περιλαμβάνει επιβλέπων άνθρωπο, σε σενάριο ρομπο-οχήματος με ανθρώπινη αφή.

Διαβάστε περισσοτερα: ↓

Επίσημο: Renault EZ-PRO, το μέλλον των ευέλικτων λύσεων διανομής

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services