- Το νέο Mégane R.S. με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων με σασί έκδοσης Sport 280hp θα διατίθεται από *€37.600 και το νέο Mégane R.S. 280hp με κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC έκδοσης Sport από *€39.400.
- Το νέο Mégane R.S. είναι εξοπλισμένο με τεχνολογίες υψηλών επιδόσεων: σύστημα τετραδιευθυνσης 4CONTROL, τέσσερις hydraulic compression stops, νέος κινητήρας 1.8-λίτρων με μεγαλύτερη ροπή και αυξημένη ισχύ και τo Σύστημα παρακολούθησης RS Expert Monitor.
- Το νέο σπορ αυτοκίνητο συνδυάζει σπορ αίσθηση και καθημερινή ευελιξία.
- Έρχεται με δύο επιλογές σασί – Sport ή Cup – και δύο κιβώτια ταχυτήτων – χειροκίνητο ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη EDC.
- Οι παραγγελίες για το νέο Mégane R.S. σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχητητων EDC των 280 ίππων ανοίγει τον Φεβρουάριο του 2018. Οι παραγγελίες για το νέο Mégane R.S. με χειροκίνητο κιβώτιο 280 ίππων θα ανοίξουν την άνοιξη του 2018.
Το νέο Mégane R.S. με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 280hp με σασί έκδοσης Sport θα διατίθεται από *€37.600 και το νέο Mégane R.S. 280hp με κιβωτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη EDC έκδοσης Sport από *€39.400.
Το νέο Mégane R.S. έρχεται γεμάτο με τεχνολογίες υψηλής απόδοσης. Για παράδειγμα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL είναι το πρώτο που τοποθετείτε σε αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Χάρη στο σύστημα 4CONTROL, το νέο Mégane R.S. προσφέρει το καλύτερο από την άποψη της ευελιξίας, της αποδοτικότητας και της σταθερότητας. Οι τέσσερις hydraulic compression stops, μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τον κόσμο των Rally, βελτιώνει την άνεση της ανάρτησης κατά την καθημερινή χρήση. Όταν υιοθετηθεί ένα πιο σπορ στυλ οδήγησης, η τεχνολογία αυτή φιλτράρει τις διαταραχές του αμαξώματος, παρέχοντας επιπλέον απόσβεση και εξαλείφει την αναπήδηση, επιτρέποντας τον βέλτιστο έλεγχο της επαφής ελαστικού-εδάφους.
Οι μηχανικοί της Renault Sport Cars έχουν δουλέψει πολύ με τον νέο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων, που προέρχεται από τη Συμμαχία Renault-Nissan. Η κυλινδροκεφαλή έχει σχεδιαστεί εκ νέου χάρη στην τεχνογνωσία των μηχανικών της Renault Sport Racing, ενσωματώνοντας ένα νέο σύστημα ψύξης, προσθέτοντας μια δίδυμη είσοδο αέρα στο στροβιλοσυμπιεστή και με το θόρυβο από το σύστημα εξάτμισης να έχει επεξεργαστεί. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Mégane R.S., αυτός ο 1.8-λίτρων turbo κινητήρας έρχεται με επιπλέον ροπή 30 Nm. Με τη ροπή τώρα κορυφαία στα 390Nm, μια από τις καλύτερες στην κατηγορία, το νέο Mégane R.S. εγγυάται μια άνετη, ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Το σύστημα παρακολούθησης RS έχει επίσης αναθεωρηθεί πλήρως, με πιο φιλική προς το χρήστη διάταξη και εκτεταμένες λειτουργίες. Συγκεντρώνοντας και συνοψίζοντας πληροφορίες από περίπου σαράντα αισθητήρες που βρίσκονται γύρω από το αυτοκίνητο, μπορεί να παρουσιάσει ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων σε πραγματικό χρόνο στο σύστημα πολυμέσων R-Link 2 με οθόνη αφής 8,7 ιντσών, όπως η επιτάχυνση, η πέδηση, η γωνία του τιμονιού, το σύστημα 4CONTROL, τις θερμοκρασίες και τις πιέσεις. Επιπλέον, το νέο R.S. Expert Monitor, πρωτοφανές σε αυτή την κατηγορία της αγοράς, σας επιτρέπει να κινηματογραφείτε τις περιόδους οδήγησης και να επικαλύπτετε τα δεδομένα τηλεμετρίας.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός, με στόχο την απόδοση, ενισχύει τη σπορ αίσθηση του νέου Mégane R.S. με τα πτερύγια διευρυνόμενα κατά 60mm μπροστά και 45mm πίσω, τα εξατμιστήρια αέρα που είναι τοποθετημένα στα φτερά και έναν οπίσθιο διαχύτη που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη δύναμη.
Εκτός από τα σπορ χαρακτηριστικά του, το νέο Mégane R.S. διαθέτει επίσης εντυπωσιακή ευελιξία, καθιστώντας το ιδανικό για καθημερινή χρήση:
– Σημαντικά βελτιωμένη άνεση στην ανάρτηση
– Σύστημα 4CONTROL, επιτρέποντας σε κάθε τύπο πελάτη να δοκιμάσει σπορ οδήγηση με χαλαρωτικό και διασκεδαστικό τρόπο
– περίπου δώδεκα βοηθήματα οδηγού (ADAS)
– Έγχρωμη οθόνη κεφαλής
– Σύστημα MULTI-SENSE, μαζί με μια συγκεκριμένη λειτουργία RACE (η οποία σας επιτρέπει να απενεργοποιήσετε το ESP)
– Ειδικό σύστημα ήχου BOSE
– Πέντε πόρτες
Οι παραγγελίες για το νέο Mégane R.S. σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχητητων EDC των 280 ίππων ανοίγουν τον Φεβρουάριο του 2018. Οι παραγγελίες για το νέο Mégane R.S. με χειροκίνητο κιβώτιο 280 ίππων θα ανοίξουν την άνοιξη του 2018.
Η έκδοση Cup με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων θα είναι διαθέσιμη κατά το λανσάρισμα και από τον Σεπτέμβριο του 2018 με το κιβώτιο ταχυτήτων EDC.
*ΤΙΜΕΣ ΓΑΛΛΙΑΣ
Εαν δεν βλέπετε τους πίνακες πατήστε εδώ.
Optional equipment |
Prices |
Cup Pack (*): Cup chassis, limited slip differential and red BREMBO brake callipers |
€1,500 |
Colour head-up display |
€400 |
19-inch Interlagos Black Diamond-cut alloy wheel rims and 19-inch Interlagos Full Black alloy wheel rims |
€1,000 |
Alcantara Pack (upholstery + steering wheel) |
€1,500 |
Easy Parking Pack |
€500 |
Bose® sound digital radio |
€600 |
Adaptive cruise control |
€300 |
R.S. Monitor |
€250 |
R.S. Monitor Expert (smartphone or sports camera compatibility) |
€450 |
Exclusive Orange Tonic body colour |
€1,600 |
Exclusive Sirius Yellow body colour |
€1,600 |
Electric sunroof |
€800 |
Technical characteristics |
R.S. 280hp manual |
R.S. 280hp EDC |
Capacity (cc) |
1,798 |
|
Number of cylinders/valves |
16 |
|
Maximum power (hp) |
280 |
|
Maximum torque (Nm) |
390 |
|
0 to 100kph (s) |
5.8 |
|
1km from standing start (s) |
25 |
|
Timing type |
Chain-driven |
|
Number of gears |
6 |
|
NEDC combined cycle (l/100km) with 18-inch wheel rims |
7.1 |
6.9 |
CO2/km emissions with 18-inch wheel rims |
161 |
155 |
Emission control standard |
Euro 6B |
Euro 6B |