Μετά την πρώτη επίσημη (κατά το ήμισυ) παρουσία του κατά τη διάρκεια του Grand Prix του Μονακό, συναντάμε και πάλι το Renault Megane RS 2018, άλλη μια φορά με καμουφλάζ, αφήνοντας μας και πάλι με “μέλι” στα χείλη.
Renault Megane RS 2018: Το έχουμε δει με αμέτρητους τρόπους. Στα χιόνια κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών του στη Βόρεια Ευρώπη (διαβάστε περισσότερα), δοκιμάζοντας τις δεξιότητές τους στην πράσινη κόλαση, είχαμε επίσης τη δυνατότητα να δούμε το εσωτερικό που ανακαλύφθηκε σχεδόν εντελώς (διαβάστε περισσότερα) κατά την παρουσίασή του στη διάρκεια του GP του Μονακό 2017. Βέβαια όλα αυτά μας ανοίγουν την όρεξη καθώς πάντα το καμουφλάζ περιβάλει το νέο γαλλικό όπλο, καθώς επίσης δεν έχουν δοθεί καθόλου λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του.
Και πάλι, το μοντέλο υψηλών επιδόσεων της οικογενείας Megane επιστρέφει στην αρένα, πιασμένο για άλλη μια φορά από τους κατασκοπευτικούς φωτογράφους του ισπανικού motor.es στη Γερμανία, όπου η ομάδα δοκιμών της γαλλικής μάρκας συνεχίζει την εξέλιξη του νέου μοντέλου.
Όπως μπορούμε να δούμε στις εικόνες και σε συνδυασμό με την ευκαιρία της μερικής παρουσίασής του μοντέλου στο Μονακό, συγκρίνουμε τώρα αυτές τις νέες εικόνες. Στο μπροστινό μέρος μπορούμε να διακρίνουμε τους πολύ πιο έντονους προφυλακτήρες, στους οποίους μπορούμε να δούμε πώς το πλαστικό καλύπτει τα ήδη γνωστά βοηθητικά φώτα με τη μορφή καρό σημαίας.
Στο πίσω μέρος του υπάρχουν λίγες καινοτομίες. Είδαμε πριν από ένα μήνα (διαβάστε περισσότερα) μια πλήρη εικόνα χωρίς καμουφλάζ, με όλες τις λεπτομέρειες αυτού του νέου μοντέλου. Τόσο το μεγάλο κεντρικό στόμιο εξάτμισης όσο και ο έντονος πίσω διαχύτης είναι εκεί. Εκτός από αυτά τα στοιχεία τοποθετηθεί ένα νέο σπόιλερ ειδικά για αυτό το μοντέλο.
Το εσωτερικό θα είναι γεμάτο σχεδόν εξ ολοκλήρου με δέρμα Alcantara με ραφές και λεπτομέρειες σε κόκκινο χρώμα. Θα υπάρχουν 3 ψηφιακές οθόνες στις οποίες θα βρούμε το σύστημα πολυμέσων, το στροφόμετρο (αυτό θα βρίσκεται στην κεντρική οθόνη) και το ταχύμετρο.
Όσον αφορά τον κινητήρα αναμένεται να προσεγγίζει τους 300 ίππους, σε συνδυασμό με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή ενός αυτόματου EDC διπλού συμπλέκτη.
Μαζί με το εν λόγω μοντέλο, στις φωτογραφίες, μπορούμε να δούμε και το τελευταίο σπορ δημιούργημα της Renault, το Alpine A110. Ποιος είναι ο σκοπός της ενοποίησης αυτών των δύο θηρίων; Επίσημη φωτογράφιση, συγκρίσεις επιδόσεων … Σε λίγους μήνες ελπίζουμε να έχουμε την απάντηση.
Το ντεμπούτο του μοντέλου θα πραγματοποιηθεί στα τέλη Σεπτεμβρίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 2017.
Πηγή: motor.es Φωτογραφίες: motor.es/autoevolution.com