Η Dacia παίρνει την άδεια της Renault να εισέλθει στην συμπαγείς κατηγορία οχηματων, κάτι που μέχρι τώρα δεν ήταν εφικτό. Αλλά δεν θα το κάνει με ένα συμβατικό μοντέλο, καθώς θα επεκτείνει την γκάμα της με ένα νέο μοντέλο SUV.
Με ένα ορισμένο επίπεδο αυτονομίας στο πλαίσιο του ομίλου Renault, η ρουμανική μάρκα έχει κατοχυρωθεί στην αγορά καθώς αυξάνει δραματικά τους αριθμούς πωλήσεων της.
Οι προσδοκίες που έχουν τεθεί σε μια περιορισμένη γκάμα προϊόντων – και με παλαιά τεχνολογία – που χρησιμοποιούν πλατφόρμες που απορρίφθηκαν από τη Renault για τα μοντέλα τους, έχουν ξεπεράσει κάθε προσδοκία καθώς η πρώτη γενιά του Duster έχει πουλήσει τουλάχιστον ένα εκατομμύριο μονάδες.
Ως εκ τούτου, το μοντέλο που σχεδίασε ο Carlos Ghosn έφερε αποτέλεσμα, έτσι το αφεντικό της Renault σύμφωνα με πληροφορίες του motor.es έδωσε το πράσινο φως στη Dacia να ξεκινήσει ένα δεύτερο μοντέλο που θα καθίσει στην συμπαγείς κατηγορία οχηματων και αυτό θα μπορούσε να είναι μια παραλλαγή του Lodgy.
Παρόλο που πολλοί επιμένουν ότι το νέο Duster έχει αναπτυχθεί και εμπλέκεται πλήρως στην συμπαγές κατηγορία των SUV, παραμένει μια εναλλακτική λύση στο τμήμα υπο-συμπαγών. Φαίνεται μεγαλύτερο, αλλά δεν επιθυμεί να φιλοδοξεί τόσο πολύ. Αυτό τουλάχιστον, δεν είναι η πρόθεση ούτε της Dacia ούτε της Renault.
Λίγο μετά την ανάπτυξη του νέου μοντέλου της ρουμανικής μάρκας ξεκίνησαν οι πρώτες φήμες και οι εικασίες για μια έκδοση επτά θέσεων με το όνομα “Grand Duster” που εμφανίστηκαν στο διαδίκτυο, κάτι που θα ήταν η μεγάλη καινοτομία της Dacia, αλλά η Renault κράτησε τον άσσο επάνω στο μανίκι της.
Η πραγματικότητα είναι ότι πρόκειται για ένα επταθέσιο SUV, αλλά δεν πρόκειται να φτάσει πριν από το 2020 σύμφωνα με την μελλοντική στρατηγική της Dacia 2017 -2022.
Οι πληροφορίες που διαθέτει το motor.es προβλέπουν τη χρήση της ίδιας πλατφόρμας B0 του τρέχοντος Duster – το νέο μοντέλο μοιράζεται την ίδια πλατφόρμα αλλά με μερικές τροποποιήσεις για να κάνει μια μετάβαση σε λίγα χρόνια στην πλατφόρμα CMF – και περιλαμβάνει μια τρίτη σειρά καθισμάτων. Με αυτό τον τρόπο, η Renault εξασφαλίζει ένα νέο μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Dacia Lodgy.
Source: motor.es