Η ανάπτυξη της ηλεκτρικής γκάμας της Renault θα συνεχιστεί καθώς στο περιθώριο του ePrix του Παρισιού η Renault επιβεβαίωσε την επιθετική πολιτική της στην γκάμα των ηλεκτρικών οχημάτων. Και στο θέμα των πιθανών νέων μοντέλων δόθηκε διορισμός μέχρι τον Οκτώβριο για την ανακοίνωση του νέου στρατηγικού σχεδίου του γαλλου κατασκευαστή.
Υπήρχαν πολλοί αξιωματούχοι υπεύθυνοι των ηλεκτρικών οχημάτων στη γιγαντιαία σκηνή που δημιούργησε η Renault στο Grand Prix της Formula Ε του Παρισιού. Ο Gilles Normand, διευθυντής του τμήματος VE της Renault, ζήτησε “λίγη υπομονή” μέχρι τον επόμενο Οκτώβριο για την ανακοίνωση του νέου σχεδίου δράσης του ομίλου “το οποίο θα περιλαμβάνει και ένα ηλεκτρικό όχημα”.
Υποστήριξη της γκάμας Zoé
Ο Gilles Normand ανέφερε ότι οι παραγγελίες του Zoé αυξήθηκαν κατά 90% το πρώτο τρίμηνο του 2017 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Ένα επιχείρημα ευνοϊκό για τη στρατηγική της Renault σε αυτόν τον τομέα. Ρωτήθηκε για την ανάπτυξη ενός οχήματος της κατηγορίας C (sedans και compact minivans), και εξήγησε ότι η γαλλική μάρκα θέλει να επιτεθεί στην συγκεκριμένη κατηγορία “επειδή η Renault είναι ισχυρή σε αυτόν την κατηγορία”.
Θεωρεί την ανάπτυξη του Kangoo ZE33 και του Master ZE ως “γάμο της παλιάς και της νέας τεχνογνωσίας”. Για αυτόν, το πιο σημαντικό είναι “να προσφέρουμε ένα προσιτό ηλεκτρικό όχημα”.
Επίθεση στην κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων
Η σημασία της επίθεσης στην κινεζική αγορά, η οποία αντιπροσωπεύει “το ήμισυ της παγκόσμιας αγοράς καθαρών ηλεκτρικών” είναι μεγάλη. Υπενθύμισε την έναρξη στο τέλος της χρονιάς του Dongfeng Fengnuo, ένα μοντέλο βασισμένο στο Fluence ZE, και επιβεβαίωσε ότι ο κατασκευαστής εργάζεται για την ανάπτυξη ενός ηλεκτρικού οχήματος κατηγορίας Α για τη κινεζική αγορά.
*Το άρθρο δημοσιεύθηκε αρχικά στο automobile-propre.com