Ο πρόεδρος-γενικός διευθυντής του ομίλου Renault, Carlos Goshn, ανακοίνωσε ήδη την περασμένη εβδομάδα στο Παρίσι την ανάπτυξη του στρατηγικού σχεδίου για την ηλεκτρική τεχνολογία, μια πληροφορία που αργότερα επεκτάθηκε από τον διευθυντή διοικητικού τομέα του ομίλου Renault, τον Vicente Vicente de los Mozos, ο οποίος ανακοίνωσε την κατασκευή των υβριδικών εκδόσεων των μοντέλων Megane και Captur, τα οποία θα κατασκευαστούν αποκλειστικά στην Ισπανία.
Και καθώς οι αλλαγές αυτές προκαλούν αβεβαιότητα στο εργατικό δυναμικό, η διοίκηση της Renault Ισπανίας ανταποκρίθηκε σήμερα στην ανησυχία που εξέφρασαν οι συνδικαλιστές τους τελευταίους μήνες για την ανάγκη για συνέχεια στην ηλεκτρική τεχνολογία στα εργοστάσια της Renault Ισπανίας, πέρα από τα μοντέλα που κατασκευάζονται σήμερα.
Με αυτή την έννοια, ο γενικός διευθυντής της Renault Ισπανία José Antonio Lóipez Ramón y Cajal επέκτεινε στα συνδικάτα τις πληροφορίες της περασμένης εβδομάδας σχετικά με την υβριδοποίηση των οχημάτων, ενημερώνοντας τις επιπλέον αποφάσεις που υιοθετήθηκαν για την αναδιοργάνωση της ηλεκτρικής τεχνολογίας εντός του Ομίλου, για το οποίο αποφασίστηκε η κατασκευή μπαταριών των υβριδικών μοντέλων στις εγκαταστάσεις της Renault Ισπανίας ως δική της δραστηριότητα, όπως αναφέρεται σε κοινή δήλωση των συνδικάτων UGT, CC OO και SCP.
Για να είναι εφικτός αυτός ο νέος στόχος, είναι απαραίτητο να μετατραπεί μια εγκατάσταση για την κατασκευή και τη συναρμολόγηση μπαταριών για τα αυτοκίνητα, η οποία θα οδηγήσει στην έξοδο του Twizy, κάτι που θα δημιουργήσει σταθερή δραστηριότητα κατά τη διάρκεια του έτους, “Έτσι μια εγκατάσταση, η οποία σήμερα δραστηριοποιείται σε περίπου 33 άτομα κατά μέσο όρο και εποχικά, θα απασχολεί περίπου 70 άτομα όταν η νέα δραστηριότητα σταθεροποιηθεί και συνεχώς καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους”.
(elnortedecastilla.es)