Μετά το Duster, τα Dokker και Lodgy υιοθετούν την τελευταία εξέλιξη του ντίζελ κινητήρα της Renault.
Ξεκίνησαν το 2012, το Dokker και το Lodgy είναι πολύ διακριτικά στους δρόμους μας. Πρέπει να ειπωθεί ότι διατέθηκαν στο εμπόριο, ενώ ο ενθουσιασμός για minivans και MPV είχε ήδη πέσει για τα καλά. Ωστόσο, αν και δεν τους προσφέρει ένα πραγματικό facelift, η γαλλο-ρουμανική μάρκα δεν ξεχνά αυτά τα δύο μοντέλα. Αυτή τη στιγμή, επανεξετάζει την γκάμα των κινητήρων τους, ώστε να συμμορφώνονται με το μελλοντικό πρότυπο εκπομπών Euro 6. Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες υιοθετούν το όνομα Blue dCi, που κυκλοφόρησε πρόσφατα στο νέο Duster.
Ο dCi 90 αντικαθίσταται από ένα BluedCi 95. Υπάρχει εδώ ένα κέρδος 5 hp. Όσο για το minivan Lodgy, πιο ογκώδες και βαρύτερο, επιτίθεται απευθείας με τον Blue dCi 95. Όμως, η γκάμα καλύπτεται και από ένα Blue dCi 115, αντικαθιστώντας το dCi 110. Η Dacia θα πρέπει τώρα να αναθεωρήσει τους βενζινοκινητήρες της, με τον 1.2 TCe 115 να πρέπει να αντικατασταθεί από το πρόσφατο 1.3 TCe που συμμορφώνεται με τα πρότυπα.
Επίσημο: Ντεμπούτο για τον νέο κινητηρα diesel “Blue dCi” στο Dacia Duster
(automobile-magazine.fr)