{Stories} 15 από τα πιο τρελά πρωτότυπα αυτοκίνητα της Renault

Argos, Zo, Racoon. Μόλις μερικά concept από την μακρά λίστα των concept cars της Renault. Αυτή την εβδομάδα, είδαμε το «Corbusier» να προστίθεται στην εν λόγω λίστα, μια αλλόκοτη λίστα, μια λίστα άξια βαθύτερης εξερεύνησης.

Ενώ τα μοντέλα παραγωγής της Renault είναι πλέον όχι τόσο εξεζητημένα, όπως το Captur, το Twingo, και το KADJAR, το τμήμα σχεδιασμού της Renault στο κεφάλαιο concept cars έχει βγει από την Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων.

Μια χώρα των θαυμάτων, με τρελά αυτοκίνητα που μιλούν για ένα μέλλον που ποτέ δεν εγινε πραγματικοτητα.

Σας παραθέτουμε κάποια από την μακρά και τρελή λίστα της Renault. Διαλέξτε το αγαπημένο σας …

renault-gabbiano-8

Renault Gabbiano
Το Gabbiano είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε το 1983, και θεωρείτε ο προκάτοχός του Renault 21. Παίρνει το όνομά του (από το ιταλικό “Gabbiano” = γλάρος), ο τύπος ανοίγματος των θυρών. Το κύριο πλεονέκτημα του μοντέλου ήταν ότι η πόρτα εισόδου επιτρέπει την ταυτόχρονη εμπρός και πίσω είσοδο-έξοδο των επιβατών. Ζύγιζε 150 κιλά και φορούσε έναν 4-κύλινδρος, 1,4 λίτρων με 72 ίππους κινητήρα.

S0-VESTA-FILE-photo3625-55594 (Custom)

Renault Vesta
Ένα σούπερ-λιτό, με Fiber Glaas (πλαστικό με ίνες γυαλιού), με ανάρτηση πεπιεσμένου αέρα, και ένα ρεκόρ κατανάλωσης καυσίμου το 1987, 3L/100km.

Renault-(2)

Renault Laguna Roadster
Το concpet έκανε την εμφάνιση του το 1990, στην έκθεση του Παρισιού, προσφέροντας ένα turbo κινητήρας 2.0-λίτρων, αποδίδοντας 210 άλογα, 0-100 σε έξι δευτερόλεπτα και, όπως μπορείτε να δείτε, χωρίς οροφή. Το Roadster Laguna κέρδισε το βραβείο σχεδιασμού για πρωτότυπο αυτοκίνητο το επόμενο έτος, και επηρέασε το μελλοντικό Renault Spider του 1996.

267_1_5 (Custom)

Renault Racoon
Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1992, και στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 1993, το Racoon διέθετε ένα twin-turbo V6 κινητήρα 3.0-λίτρων, με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης. Για να μπει κανείς στο Racoon, έπρεπε να ανοίξει το μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, καθώς το όχημα είχε τι ικανότητα να μπει στο νερό. Το αυτοκίνητο διέθετε επίσης πολλές ριζοσπαστικές για την εποχή ιδέες, όπως τζάμια που η βροχή διαχέεται, τηλεχειριζόμενη είσοδο, δορυφορική πλοήγηση και κάμερες, αντί για καθρέφτες.

280_1_5 (Custom)

Renault Argos
Περνάμε στο 1994 όπου το concpet car Argos δημιουργήθκε για να αποπνέει ένα πολεμικό αεροσκάφος.Το Argos τροφοδοτείτο από έναν 1.2 L (1,239cc) 4-κύλινδρος κινητήρας του Twingo συνδυαζόμενο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο αυτόματο κιβώτιο. Το Argos είχε βάρος μόλις 750 κιλά, το οποίο είναι πολύ ελαφρύ για ένα αυτοκίνητο. Η δομή και ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ήταν αρκετά καινοτόμος με χαρακτηριστικά, όπως πόρτες που ανοίγουν με την ολίσθηση προς τα πίσω για να “φωλιάζουν” στα πίσω φτερά.

12539_1_5 (Custom)

Renault Fiftie
Το Renault Fiftie ήταν ένα πρωτότυπο όχημα που παρουσιάστηκε το 1996 με αφορμή την πεντηκοστή επέτειο του 4CV. Το εξωτερικό στυλ του εμπνεύστηκε σε μεγάλο βαθμό από τον προγόνου του, υιοθετώντας και την πίσω κίνηση. Ωστόσο, το Fiftie ήταν δίπορτο, με τον κινητήρα στη μέση, ενώ το 4CV είχε τέσσερις πόρτες και ένα κινητήρα προσαρμοσμένο στο πίσω μέρος. Το εσωτερικό ήταν μια άσκηση styling με στόχο τη δημιουργία ενός “δροσιστικού” περιβάλλοντος μέσω της εκτεταμένης χρήσης από βαμβάκι, λινό, και ινδοκάλαμο. Τροφοδοτείτο από έναν 1.2-λίτρων, 8-βάλβιδο τετρακύλινδρο κινητήρα που αργότερα παρουσιάστηκε επίσημα στο Twingo.

334_1_5 (Custom)

Renault Zo
1998, και η Renault έδειξε στον κόσμο ένα roadster – ικανό και για εκτός δρόμου διαδρομές – με τρεις θέσης. Τροφοδοτείτο από έναν 135bhp κινητήρα 2.0-λίτρων, με πόρτες beetle-wing, ένα προσαρμοζόμενο σύστημα ελατηρίου, σε θέση να αλλάζει το ύψος, και ένα απογυμνωμένο εσωτερικό, ήταν ακριβώς όπως σας το λέμε…τρελό.

877_1_5 (Custom)

Renault Talisman
Το 2001, η Renault δημιούργησε το Talisman σχεδιασμένο ως ένα coupe πολυτελείας με 4 άνετα καθίσματα αλλά με μόνο 2 πόρτες σε σχήμα γλάρου, αμαξώματος coupe. Τροφοδοτείτο από έναν 4,5 λίτρων V8 κινητήρα, σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Η γενικότερη ιδέα ονομάστηκε ” Touch Design”, όπου ο κύριος στόχος ήταν τα υλικά να ήταν μαλακά και εργονομικά. Στις 20 Ιουνίου 2001, το όχημα ονομάστηκε «Talisman», αφού προηγουμένως έφερε το όνομα Renault Z12. Ο εξοπλισμός αποτελείται από οθόνες LCD, GPS, ακόμη και ένα ρολόι Tag Heuer.Ο σχεδιασμός του Talisman επηρέασε το μεταγενεστερο Mégane II.

2222_1_5 (Custom)

Renault Wind
Το Wind, όπως γνωρίζετε, είχε μια σύντομη ζωή ως μοντέλο παραγωγής. Αλλά πίσω στο 2004, δημιουργήθηκε η ιδέα: ένα τριθέσιο, χαμηλωμένο roadster με πανοραμικό παρμπρίζ, και ένα 2.0-λίτρων, 136bhp κινητήρα. Φαινόταν εκπληκτικό, πραγματικά.

4033_1_5 (Custom)

Renault Nepta
Το 2006, η Renault δημιούργησε ένα από τα πιο πειραματικά σχέδια της: ένα κάμπριο τετραθέσιο με μηχανικές πόρτες ανοίγματος σε σχήμα γλάρου (όπου έπιανε όλο το αμάξωμα!). Τροφοδοτείτο από έναν 420 ίππων 3.5-λίτρων V6, σε συνδυασμό με ένα 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, ήταν ικανό για τα 0-62mph σε 4,9 δευτερόλεπτα. Πολλή δέρμα, οθόνες DVD, και Carbon σασί.

3443_1_5 (Custom)

Renault Altica
Το Renault Altica έκανε το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2006. Ο σχεδιασμός του αυτοκινήτου ήταν 3-θύρος με 4 θέσης. Με χωρητικότητα αποσκευών 1.300 λίτρων, το Altica διέθετε άνοιγμα πορτών σε σχήμα πεταλούδας. Το αυτοκίνητο είχε χαμηλές εκπομπές ρύπων 140 kg/km CO2 για την κατηγορία του (επίσης λόγω της αεροδυναμικής του και του πίσω χαρακτηριστικού που ονομάζεται “Synthetic Jet”), το Altica έκανε τα 0-60 mph σε 7,5 δευτερόλεπτα φορώντας έναν 2,0 λίτρων diesel κινητήρα, με 177 ίππους και 380 Nm ροπής. Το Synthetic Jet ήταν μια πατενταρισμένη αεροδυναμική συσκευή που αποτελείται από 2 mm πλάτους υποδοχή που βρίσκεται στο ακραίο πίσω μέρος της οροφής. Μέσα από αυτήν την υποδοχή ο αέρας αναρροφάται εναλλάξ και διοχετεύεται για τον έλεγχο του διαχωρισμού αέρα ανάλογα με την ταχύτητα του Altica. Στα 80 mph (128,7 χλμ/ώρα) προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι το Synthetic Jet μείωνε το Cd του Altica κατά 15% με αποτέλεσμα τη βελτίωση της οικονομίας καυσίμου.

12533_1_5 (Custom)

Renault DeZir
Μία από τις ομορφότερες δημιουργίες της Renault. Κατασκευασμένο από Kevlar, 150 ίπποι από ηλεκτροκινητήρα, ένα supercar με υπέροχο σχεδιασμό, εγκαινίασε την νέα γλώσσα σχεδιασμού της Renault. Απλά πανέμορφο.

32477_1_5 (Custom)

Renault Alpine A110-50
Χρειάζεται να πούμε περισσότερα για αυτό το 400 ίππων, με κινητήρα στο κέντρο, πίσω-κίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο; Κατασκευασμένο από Carbon, διαθέτει ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ισχυρή πίσω αεροτομή και πανέμορφη εμφάνιση. Δημιουργήθηκε για τα 50η επέτειο του Renault Alpine A110, φορούσε τον αγωνιστικό κινητήρα των 3,5 λίτρων V6 του αγωνιστικού Megane Trophy, διέθετε τεχνολογία από την Formula Renault 3,5, και μας πήρε τα μυαλά.

47159_1_5 (Custom)

Renault Twizy RS F1
Ένα Twizy, με αγωνιστικούς τροχούς, μπροστινό splitter, side pods, πίσω αεροτομή και διαχύτη F1-style. Το Twizy RS F1 ζύγιζε μόλις 564kg, διέθετε 97 ηλεκτρονικούς ίππους (από σύστημα Kers), και ήταν ένα από τα πιο εξαιρετικά πράγματα που έχουμε δει.

twin-run-concept6

Renault Twin’Run
Όλα όσα πρέπει να ξέρετε είναι ότι το Twin’Run διέθετε έναν τοποθετημένο στο κέντρο V6 κινητήρα, 320 ίππων, από το αγωνιστικό Megane Trophy, ένα σωληνωτό σασί που έχει βγει κατ ‘ευθείαν από το μηχανοκίνητο αθλητισμό και πολύ θόρυβο.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...