Alaskan – Ακρογωνιαίος λίθος της παγκόσμιας στρατηγικής LCV της Renault

Η Renault παρουσίασε στις 23 Σεπτεμβρίου, στο Παρίσι την νέα στρατηγική της ώστε να βάλει τις βάσεις να γίνει σημαντικός “παίκτης” στην αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Αποφασισμένη να μην επαναπαυτεί στην Ευρωπαϊκή αγορά, όπου, ωστόσο οδηγεί την αγορά εδώ και δεκαεπτά χρόνια, η Renault ανακοίνωσε τις διεθνείς φιλοδοξίες της για το στόλο των φορτηγών της, σε μια παγκόσμια αγορά που ζυγίζει 14 εκατομμύρια μονάδες.

“Νέα φιλοδοξία μας είναι να μετατρέψουμε τη Renault, σε ηγέτη των LCV στην διεθνή αγορά. Έχουμε βάλει τα θεμέλια για την επίτευξη του στόχου αυτού,”

δήλωσε ο Aswani Gupta, Director World Business Utility Vehicles.

Αυτά τα θεμέλια, στηρίζονται σε πολλά σημεία. Το πρώτο είναι να εξασφαλίσει την παρουσία της μάρκας στις αγορές όπου ήδη έχει παρουσία, και να συνεχίσει την παγκόσμια αύξηση των πωλήσεών της, η οποία αυξήθηκε κατά 8% το 2014 η οποία σήμερα αποτελεί το 3 με 5% της παγκόσμιας αγοράς LCV. Η Renault είναι πλέον παρούσα σε 112 χώρες και, εκτός από την Ευρώπη, χώρες όπως η Βραζιλία, η Αργεντινή, η Τουρκία και το Μαρόκο είναι ζωτικής σημασίας γι ‘αυτήν.

Η ανανέωση της γκάμας έγινε με την έναρξη των νέων Trafic και Master το 2014. Τον Ιούνιο, αποκάλυψε, επίσης το Duster Oroch, ένα pickup που προορίζεται κυρίως για την Αργεντινή και τη Νότια Αμερική. Μια πρώτη απόπειρα που προηγείται της άφιξης σε λίγους μήνες του νέου Alaskan, ενός Pickup με παγκόσμια εμβέλεια. Η ιδέα παρουσιάστηκε στο Παρίσι προαναγγέλοντας την τελική έκδοση του οχήματος που θα ξεκινήσει σταδιακά στον κόσμο από τα μέσα του 2016. Το Alaskan, θα γίνει ένας από τους ακρογωνιαίους λίθους της παγκόσμιας στρατηγικής της Renault στην αγορά LCV, καθώς η κατηγορία των pick-up ενός τόνου, αυξάνεται κατά 17%, με την αγορά των LCV στον κόσμο να προδιαγράφει αύξηση κατά 19% μεταξύ 2014 και 2019. Συνολικά, η αγορά των pickup αντιπροσωπεύει το 40% της αγοράς LCV.

Το Alaskan θα τροφοδοτειται από τον ίδιο κινητήρα του Trafic (2.3 dCi), και θα παραχθεί σε τρεις τοποθεσίες σε όλο τον κόσμο: στη Βαρκελώνη, στο εργοστάσιο της Nissan που παράγει επίσης το NP300, στην Κόρδοβα, της Αργεντινής, και στο, Μεξικό σε άλλο εργοστάσιο της Nissan. Υπενθυμίζεται ότι οι τρεις περιοχές θα παράγουν επίσης, εκτός από τα δύο pick-up της Συμμαχίας, το μελλοντικό pick-up της Mercedes, στο πλαίσιο της βιομηχανικής συνεργασίας που έχει συσταθεί μεταξύ Renault-Nissan και Daimler. Το εργοστάσιο της Nissan στην Βαρκελώνη θα παράγει περίπου 120.000 οχήματα ετησίως για τους τρεις εταίρους, ενώ στην Κόρδοβα της Αργεντινής θα κατασκευάζονται περίπου 70.000.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδέχεστε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookies.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

For perfomance reasons we use Cloudflare as a CDN network. This saves a cookie "__cfduid" to apply security settings on a per-client basis. This cookie is strictly necessary for Cloudflare's security features and cannot be turned off.
  • __cfduid

We track anonymized user information to improve our website.
  • _ga
  • _gid
  • _gat

Decline all Services
Accept all Services