Η δεύτερη γενιά Renault Captur θα παρουσιαστεί τον επόμενο χρόνο, λίγο μετά την κυκλοφορία της νέας γενιάς του Renault Clio 5. Εδω θα βρείτε όλα τα στοιχεία του νέου γαλλικού subcompact crossover, το οποίο θα παρουσιαστεί το φθινόπωρο του 2019.
Η γαλλική μάρκα θα ζήσει μια έντονη χρονιά το 2019, καθώς θα παρουσιάσει τις νέες γενιές από τα δύο μοντέλα με τις καλύτερες πωλήσεις της, το Renault Clio και το Renault Captur. To Clio είναι το όχημα με τις καλύτερες πωλήσεις στη Γαλλία και το Captur είναι το πέμπτο μοντέλο της ίδιας λίστας, έτσι μιλάμε για δύο από τα πιο σημαντικά μοντέλα στη γαλλική αγορά.
Όπως έχουμε ήδη αναφέρει, το νέο Renault Clio θα παρουσιαστεί στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019, το οποίο θα λάβει χώρα την άνοιξη, αναμένοντας την άφιξη το φθινόπωρο για να μπορέσει να ανταποκριθεί στη νέα γενιά του subcompact crossover, το νέο Captur 2020.
Πλαίσιο
Η νέα γενιά crossover θα χρησιμοποιήσει τη νέα πλατφόρμα CMF / B της Renault-Nissan-Mitsubishi, έτσι ώστε εκτός από την πιο σύγχρονη αρχιτεκτονική (μεγαλύτερη ακαμψία και ελαφρότητα) μπορούμε επίσης να περιμένουμε το μοντέλο να αλλάξει ελαφρώς σε μέγεθος. Αυτή η νέα γενιά θα έχει μεγαλύτερο συνολικό μήκος, από τα σημερινά 4,12 μέτρα στα 4,22 μέτρα. Οι γάλλοι διανομείς της μάρκας είχαν ήδη την ευκαιρία να δουν εικόνες του νέου μοντέλου και σύμφωνα με κάποια έκθεση η αισθητική του crossover θα αλλάξει σημαντικά, αφού εκτός από το νέο σχεδιασμό της μπροστινής μάσκας, το νέο Captur θα αφαιρέσει την ιδιαίτερη καμπυλόγραμμη σιλουέτα του για μια πιο έντονη παρουσία και ευκρινέστερα χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό θα βρείτε, πέρα από τον περισσότερο χώρο στην καμπίνα και τον κορμό, χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο, νέα και ελκυστικότερα υλικά, όπως μαλακά πλαστικά στην επάνω περιοχή του ταμπλό ή στο πλευρικό περίβλημα.
Τεχνολογίες
Στο επίπεδο της τεχνολογίας και του εξοπλισμού, η πιο αξιόλογη καινοτομία είναι η ενσωμάτωση των συστημάτων αυτονομίας επιπέδου 2, για την κυκλοφοριακής συμφόρηση (Traffic Jam) ικανό να λειτουργεί σε καταστάσεις μεγάλης κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πολύ χαμηλή ταχύτητα. Εκτός από αυτό θα βρείτε επίσης προσαρμοστικό σύστημα ελέγχου ταχύτητας ή στάθμευσης. Από την άλλη πλευρά, το νέο σύστημα πληροφοριών και ψυχαγωγίας θα έχει δύο διαθέσιμα μεγέθη οθόνης αφής και θα περιλαμβάνει το Connected Cloud Alliance (ACS), το οποίο προσφέρει έως και 35 online υπηρεσίες.
Όσον αφορά το μηχανικό κεφάλαιο, θα συνεχίσουμε να βρίσκουμε κινητήρες ντίζελ και βενζίνης, παρόλο που η προσφορά ντίζελ θα μειωθεί κάπως, επειδή θα βρούμε μόνο τον 1,5 Blue dCi με δύο επίπεδα ισχύος 95 και 115 HP. Στα βενζίνης βρίσκουμε ως entry level ένα νέο τριών κυλίνδρων κινητήρα 1.0 λίτρων που θα παράγει 100 hp, εκτός από το γνωστό 1.3 TCe, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ισχύ 130 και 150 ίππων.
Υβριδικές εκδόσεις
Η κύρια καινοτομία στο μηχανικό επίπεδο θα είναι η ενσωμάτωση των νέων υβριδικών εκδόσεων του Captur. Το πρώτο και πιο οικονομικό θα έχει μια μικρή μπαταρία 1,2 kWh που θα επιτρέψει μια πολύ διακριτή αυτονομία για περίπου 5 χιλιόμετρα. Το δεύτερο θα είναι plug-in υβριδικό και θα έχει μια μπαταρία 9.8 kWh, η οποία θα επιτρέψει ενα ευρος 50 χιλιόμετρων σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία.
Η πιο πιθανή ημερομηνία παρουσίασης της νέας γενιάς του Renault Captur θα είναι η Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης 2019, καθώς δεν θα συμπέσει μόνο με την άφιξη του βασικού ανταγωνιστή του, της δεύτερης γενιάς του Peugeot 2008, αλλά και των στόχων της γαλλικής μάρκας για να την αναγνωρίσουν και να ξεκινήσουν την εμπορία πριν από το τέλος του έτους, από την 1η Ιανουαρίου 2020 οι απαιτήσεις για την απόκτηση 5 αστεριών στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP θα είναι σημαντικά δυσκολότερες.
Φωτογραφίες: largus.fr
(largus.fr)