Renault News
ClioRallyRenaultRenault SportVideoΔιεθνήΕιδήσεις

Renault Clio R3T: Η αρχή μια νέας εποχής

10259174_10150463161564977_2935260758333952829_o 10014069_10150463161249977_4170698328515419709_o 10001121_10150463162619977_8601832431337574763_o 1979337_10150463161314977_3326886084808099614_o 906424_10150463161209977_8873879172116425558_o 1291155_10150463162814977_5694544642677778590_o 1658319_10150463157064977_936159130946615772_o 1941464_10150463161214977_5513097141184755089_o 893560_10150463162124977_2527026090979620260_o 857948_10150463162434977_3169200297139553633_o

Οκτώ χρόνια μετά το Clio R.S. R3, η Renault Sport Technologies παρουσίασε το Clio R3T. Αναπτύχθηκε για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, παρέχοντας απαράμιλλες παραστάσεις σε χώμα και άσφαλτο, με κόστος το οποίο είναι πιο ελεγχόμενο από ποτέ. Το Clio R3T έκανε το ντεμπούτο του στο Ράλι Σκωτίας, με τους Jukka Korhonen και Marko Salminen πίσω από το τιμόνι.

Το Clio R.S. 200 EDC (μοντέλο παραγωγής) βρίσκεται στην καρδιά του νέου αυτού μοντέλου. Αναπτύχθηκε από τη Renault Sport Technologies με πολλά χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τον ηγέτη της αγοράς στα συμπαγές σπορ αυτοκίνητα να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει εκ νέου αυτές τις καινοτομίες για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αγώνων ράλι.

Η ομάδα της Renault Sport Technologies έκανε εκτεταμένη χρήση του μοντέλου παραγωγής ώστε να αναπτύξει το νέο Clio R3T. Η αξιοπιστία, η απόδοση και το κόστος ήταν όλα στο επίκεντρο της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης.

Πατάει πάνω σε 15​​-ιντσών (χώμα), και 17-ιντσών (άσφαλτος) ζάντες με το Clio R3T να φέρει αποκλειστικό εμπρός και πίσω συστήματα ανάρτησης. Με τους νέους ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες και ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων, κάθε οδηγός είναι σε θέση να βρει την ισορροπία που απαιτείται για να είναι ανταγωνιστική σε όλες τις επιφάνειες.

Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο 1.6-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Clio RS 200 EDC με ειδική περιποίηση. Οι μηχανικοί της Renault Sport Technologies εργάστηκαν πάνω στο μπλοκ του κινητήρα αναπτύσοντας 242hp και προσφέροντας μια εξαιρετική ροπή 480Nm. Το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να ελέγχεται από τιμόνι με τοποθετημένα χειριστήρια.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Υποθέτουμε ότι είστε εντάξει με αυτό, αλλά μπορείτε να εξαιρεθείτε αν το επιθυμείτε. Αποδέχομαι Διαβάστε περισσότερα

Πολιτική απορρήτου & cookies