Οκτώ χρόνια μετά το Clio R.S. R3, η Renault Sport Technologies παρουσίασε το Clio R3T. Αναπτύχθηκε για ιδιωτικές ομάδες και οδηγούς, παρέχοντας απαράμιλλες παραστάσεις σε χώμα και άσφαλτο, με κόστος το οποίο είναι πιο ελεγχόμενο από ποτέ. Το Clio R3T έκανε το ντεμπούτο του στο Ράλι Σκωτίας, με τους Jukka Korhonen και Marko Salminen πίσω από το τιμόνι.
Το Clio R.S. 200 EDC (μοντέλο παραγωγής) βρίσκεται στην καρδιά του νέου αυτού μοντέλου. Αναπτύχθηκε από τη Renault Sport Technologies με πολλά χαρακτηριστικά εμπνευσμένα από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με τον ηγέτη της αγοράς στα συμπαγές σπορ αυτοκίνητα να είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει εκ νέου αυτές τις καινοτομίες για να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των αγώνων ράλι.
Η ομάδα της Renault Sport Technologies έκανε εκτεταμένη χρήση του μοντέλου παραγωγής ώστε να αναπτύξει το νέο Clio R3T. Η αξιοπιστία, η απόδοση και το κόστος ήταν όλα στο επίκεντρο της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης.
Πατάει πάνω σε 15-ιντσών (χώμα), και 17-ιντσών (άσφαλτος) ζάντες με το Clio R3T να φέρει αποκλειστικό εμπρός και πίσω συστήματα ανάρτησης. Με τους νέους ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες και ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων, κάθε οδηγός είναι σε θέση να βρει την ισορροπία που απαιτείται για να είναι ανταγωνιστική σε όλες τις επιφάνειες.
Κάτω από το καπό, βρίσκεται ο 1.6-λίτρων υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας του Clio RS 200 EDC με ειδική περιποίηση. Οι μηχανικοί της Renault Sport Technologies εργάστηκαν πάνω στο μπλοκ του κινητήρα αναπτύσοντας 242hp και προσφέροντας μια εξαιρετική ροπή 480Nm. Το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων μπορεί να ελέγχεται από τιμόνι με τοποθετημένα χειριστήρια.