Στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γενεύης η γαλλική εταιρεία παρουσίασε έναν νέο ηλεκτροκινητήρα (σχετικό άρθρο) για το ZOE, που χάρις σε αυτόν δίνει 15% περισσότερη διάρκειας ζωής στην μπαταρία. Η Renault όμως δεν σταμάτα εδώ καθώς θα εφοδιάσει το μοντέλο και με νέες μπαταρίες. Από το 2017, ο κατασκευαστής θα εξοπλίζει το 100% ηλεκτρικό μοντέλο της με νέας γενιάς μπαταρίες ιόντων λιθίου δυο φορές ποιο ισχυρές από αυτές που εξοπλίζεται το μοντέλο από το 2012. Η επίσημη αυτονομία του ZOE από 209 ανέβηκε σε πάνω από 400 χιλιόμετρα, έτσι το εύρος λειτουργίας του μοντέλου είναι από 150 έως 300 χιλιόμετρα σε ρεαλιστικές συνθήκες χρήσης.
Και δεν είναι μόνο αυτό, αφού η Renault σκοπεύει να προτείνει το 2020 μια άλλη τεχνολογία που ονομάζεται μπαταρία πυριτίου – το όνομά του από το υλικό που αντικαθιστά το γραφίτη για το αρνητικό ηλεκτρόδιο – αυτή τη φορά με 3 φορές περισσότερη ενέργεια από ό, τι η λιθίου-ιόντων του 2012. Σε αυτό το σημείο, ο Γάλλος κατασκευαστής δεν έχει αποφασίσει αν θα αξιοποιήσει αυτή τη δυνατότητα για να αυξήσει περαιτέρω την αυτονομία του μοντέλου που θα αντικαταστήσει το σημερινό ZOE, ή να μειώσει το μέγεθος και το κόστος της μπαταρίας.