Trezor: το ηλεκτρικό GT που παρουσιάζει το μέλλον της Renault

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trezor, το νέο διθέσιο ηλεκτρικό κουπέ, που ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Renault που εισήγαγε στο πρωτότυπο DeZir πίσω στο 2010, εμπνέοντας τις γραμμές του νέου Clio που παρουσιαστηκε το 2012.





Με ισχυρό styling και έντονο κόκκινο χρώμα, το DeZir προανήγγειλε το πρώτο στάδιο μιας στρατηγικής σχεδιασμού που ιδρύθηκε ως κύκλος της ζωής με το πρώτο πέταλο να είναι αυτό του έρωτα.

Η Trezor προχωρεί περαιτέρω, συμβολίζοντας αισθήματα ωριμότητα και δέσμευση. Αντικατοπτρίζει την ωριμότητα των σχεδίων της Renault – ένας παράγοντας που, από το 2014, έχει γίνει η κύρια αιτία που οι πελάτες της γαλλικής εταιρείας αγοράζουν ένα από τα αυτοκίνητα της μάρκας.

«Η γκάμα της Renault έχει πλέον ανανεωθεί πλήρως και αναβαθμιστεί με ένα φάσμα συμπληρωματικών μοντέλων, κάθε ένα εκ των οποίων έχει τη δική του δυναμική ταυτότητα. Με την Trezor, επιδιώξαμε την ανανέωση αυτή, εισάγοντας μια νέα ακολουθία του κύκλου ζωής. Αυτό το πρωτότυπο αυτοκίνητο είναι ο καρπός μιας ελευθερίας της έκφρασης και προετοιμάζει το έδαφος για τις τάσεις που είναι πιθανό να δούμε στα επερχόμενα οχήματα μας. Οι τάσεις αυτές χωρίζονται σε δύο κατηγορίες:. Γαλλικός Σχεδιασμός και Easy Life “

Laurens van den Acker – SVP Corporate Design

Η Trezor διαθέτει τα νέα στιλιστικά στοιχεία της Renault που βρίσκονται σε όλη τη γκάμα της, δηλαδή ζέστες, απλές, αισθησιακές γραμμές ένα σαφώς καθορισμένο οικογενειακό πρόσωπο και φωτισμός υπογραφή σε σχήμα C.

Η Trezor διαθέτει εντυπωσιακά κόκκινα τζάμια και καινοτόμο αμάξωμα άνθρακα με αντιθέσεις στις επιφάνειες. Λείο και μεταξένιο στο μπροστινό μέρος, αυτό το αμάξωμα αντανακλά το δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Στο πίσω μέρος, διαθέτει εξαγωνικό πάνελ που υπογραμμίζει την αθλητική ιδιοσυγκρασία και την τεχνολογία του Trezor.

Το μεταλλικό φινίρισμα του Trezor μεταφέρει μια εικόνα που είναι τόσο κομψή και προστατευτική

Η σιλουέτα του εμφανίζει τα κλασικά χαρακτηριστικά ενός GT. Στο καπό, η εισαγωγή αέρα σε κυψελοειδή μορφή απηχεί τη δομή του πίσω αμαξώματος. Αυτα τα εξαγωνικά σχήματα παρέχουν μια πρόσληψη μεταβλητής γεωμετρίας, η κίνηση του οποίου κοσμεί το Trezor με έξτρα δυναμισμό και δημιουργεί την εντύπωση ότι πραγματικά αναπνέει.

Στην αριστερή πλευρά του αμαξώματος, η υποδοχη του ρεζερβουαρ έχει αντικατασταθεί από ένα ανάλογο μετρητή που υποδεικνύει το επίπεδο φόρτισης του οχήματος, με βάση την παραδοσιακή πρακτική των σπορ αυτοκίνητων.

Στο πίσω μέρος, η Trezor είναι εξοπλισμένη με σύγχρονο φωτισμό οπτικών ινών ενσωματωμένο με ένα κόκκινο λέιζερ. Αυτη η διάταξης ινών προσφέρει φωτεινό, διακριτικό φωτισμό. Στο φρενάρισμα, η στρέψη και το στοίβαγμα των οπτικών ινών δημιουργεί ένα ενδιαφέρον οπτικό αποτέλεσμα και αυξάνει την ένταση του φωτός.

Κώδικες σχεδιασμού για το μέλλον: αυθεντικότητα και νεωτερικότητα

Εντός του Trezor, υπάρχει μια ισχυρή έμφαση στον εξελισσόμενο εσωτερικό σχεδιασμό. Το στυλ είναι ζεστό και αισθησιακό, με το κόκκινο ως το κυρίαρχο χρώμα. Η έμφαση είναι στην οδηγική απόλαυση και γίνεται εκτεταμένη χρήση της υψηλής ποιότητας υλικών, όπως ξύλο και δέρμα. Με μείγμα της χειροτεχνίας, τεχνολογία και μια πραγματικά γαλλική πινελιά, το πιλοτήριο προσφέρει μια πρόγευση του, όλο και πιο εκλεπτυσμένου εσωτερικού χώρου των μελλοντικών μοντέλων της Renault, με πλήρη συνδεσιμότητα αιχμής.

Παρέχοντας μια πραγματική σύνδεση μεταξύ εσωτερικού και εξωτερικού, το κόκκινο τζάμι του αυτοκινήτου εξασφαλίζει μια φωτεινή, ζεστή καμπίνα. Η πόρτα του Trezor μοιάζει πολύ με το καπάκι ενός κουτιού κοσμημάτων!

Μόλις 1.080 χιλιοστά ύψος, το Trezor προσκαλεί τους επιβάτες να πλαισιώνουν την πλευρά του σώματός του, καθώς ανεβαίνουν. Αυτό το στυλ της εισόδου είναι μια ιστορική αναδρομή για τον κόσμο των κλασικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, όπου οι οδηγοί αισθάνονταν σαν ένα με τα αυτοκίνητα τους. ο αθλητικός και αισθησιακός τρόπος εισόδου τονίζεται από την κόκκινη δερμάτινη ταπετσαρία για το άνω μέρος του πυλώνα.

Η Trezor παρέχει μια άλλη έκπληξη όταν ανεβαίνουν, με έναν ταμπλό κατασκευασμένο από κόκκινο ξύλο που ενσωματώνει ένα χώρο αποσκευών στο μπροστινό μέρος του οχήματος. Συγκρατείται με τα δερμάτινα λουριά και υπενθυμίζει πως τα ταξίδια μπορεί να είναι μια μορφή τέχνης.

Τα στρογγυλεμένα περιγράμματα των καθισμάτων είναι εμπνευσμένα από τον κόσμο του σχεδιασμού επίπλων για να δημιουργήσει ένα πολυτελές, άνετο εσωτερικό. Επένδυση από απαλό, βαθύ-κόκκινο δέρμα, ενσαρκώνουν την τελειοποίηση των αγαθών πολυτελείας. Το ταμπλό είναι ο καρπός μιας εταιρικής σχέσης με τη γαλλική εταιρεία KEIM-cycles, η οποία είναι γνωστή για τον έθιμο στα ξύλινα, υψηλής απόδοσης πλαίσια.

Χρησιμοποιώντας μια διαδικασία υψηλής ακρίβειας που αναπτύχθηκε από την KEIM-cycles, το ταμπλό περιλαμβάνει επάνω λεπτές λωρίδες της τέφρας.Το εκλεπτυσμένο ταμπλό τονίζει το μοντέρνο, ραντεβού υψηλής τεχνολογίας της καμπίνας και διαθέτει μια μεγάλη οθόνη αφής.

Το ορθογώνιο τιμόνι ανοίγει το οπτικό πεδίο του οδηγού και αποπνέουν τον κόσμο της Formula 1. Διαθέτει τρεις οθόνες, μια κεντρικά τοποθετημένη που χαρακτηρίζει το λογότυπο και δύο οθόνες αφής σε κάθε πλευρά αντί των συμβατικών ελέγχων.

Η Trezor ανοίγει το δρόμο για τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα

Ένας κινητήρας εμπνευσμένος από την ηλεκτρική τεχνογνωσία της Renault. Δεν έχει μόνο να σταθεί η Renault ως πρωτοπόρος της ηλεκτρικής κινητικότητας, εκτός από best-seller κατασκευαστής ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη, συμβάλλει άμεσα στην επέκταση όλων των ηλεκτρικών μέσω της συμμετοχής της στην Formula E.

Ο κινητήρας του Trezor προέρχεται από την Renault e.dams, δύο φορές πρωταθλήτρια κατασκευαστων του παγκόσμιου πρωταθληματος Formula E. Με μέγιστη ισχύ 260kW (350hp) και μέγιστη ροπή 380Nm, προσφέρει επιτάχυνση από στάση στα 100kph σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα.

Η Trezor διαθέτει δύο μπαταρίες, καθένα από τα οποία έχει το δικό του σύστημα ψύξης που βελτιστοποιει την μεταβλητή γεωμετρία εισαγωγή αέρα που ενσωματώνεται στο καπό. Η Trezor ενσωματώνει επίσης ένα σύστημα ανάκτησης ενέργειας πέδησης RESS που αναπτύχθηκε για τη Formula Ε.

Βέλτιστη διαμόρφωση για μεγαλύτερη απόδοση

Χάρη στην μπαταρίες που βρίσκονται χωριστά, η μια μπροστά και η άλλη στο πίσω μέρος, η Trezor έχει βέλτιστη κατανομή του βάρους. Το σύστημα rear-wheel-drive της εξασφαλίζει ότι η δύναμη παραδίδεται στον δρόμο πιο αποτελεσματικά ενισχύοντας την οδηγική απόλαυση.

Οι αναλογίες του Trezor συμβάλλουν σε αυτό, φαρδιά μετατρόχια (εμπρός: 2.048 χιλιοστά / πίσω: 2.106 χιλιοστά) και μεταξόνιο (2.776 χιλιοστά), ενώ το εξαιρετικά χαμηλό αμάξωμα βελτιώνει την αεροδυναμική για να επιτευχθεί μια οπισθέλκουσα (Cd) μόλις 0.22, το κέντρο βάρους είναι επίσης ιδιαίτερα χαμηλά (απόσταση από το έδαφος: 25 cm) για μεγαλύτερη σταθερότητα και λιγότερες κλίσεις του αμαξώματος.

Για να βελτιώσει το εύρος της μπαταρίας και την απόδοση, η Renault έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στη μείωση του βάρους. Το πλαίσιο περιλαμβάνει ένα κεντρικό κύτταρο του άνθρακα που συνδυάζεται με σωληνοειδή χάλυβα καρέ μπροστά και πίσω. το monocoque και η καταπακτή πρόσβασης είναι κατασκευασμένα από άνθρακα.

Χάρη σε αυτό, η Trezor μπορεί να υπερηφανεύεται για την ισορροπία ενός θεαματικού GT (Μήκος: 4.700 χιλιοστά / πλάτος: 2.180 χιλιοστά / ύψος: 1.080 χιλιοστά), σε μόλις 1,600kg.

Η Trezor είναι εξοπλισμένη με ελαστικά Continental®, που τοποθετούνται σε ζάντες 21- και 22-ιντσών αντίστοιχα μπροστά και πίσω. Ένα μέρος του πέλματος τους διαθέτει ένα μοτίβο που έχει σχεδιαστεί για τη βελτιστοποίηση της κάθαρσης των επιφανειακών υδάτων, ενώ τα υπόλοιπα είναι εντελώς λεία για τη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης.

Η Trezor διαθέτει τεχνολογίες του μέλλοντος για να κάνουν τη ζωή πιο εύκολη

Ένα προσαρμόσιμο, ταμπλό αφής με προηγμένη συνδεσιμότητα. Η Trezor διερευνάει μια νέα προσέγγιση στο σχεδιασμό του ταμπλό με ένα μοναδικό σχήμα L οθόνης με χειριστήρια στο ταμπλό και σύστημα πολυμέσων.

Αυτό το είδος της οθόνης ενισχύει την αίσθηση του πιλοτηρίου ενώ οι οδηγίες δορυφορικής πλοήγησης είναι ορατές επί το κατακόρυφο μέρος της οθόνης. Η Trezor κάνει χρήση των τελευταίων Ultra High Definition εξελίξεων.

Ένας συνδυασμός της τεχνολογίας OLED (Organic Light-Emitting Diode) και Corning Glass Gorilla® σε μια λεπτή, κυρτή οθόνη η οποία, σε αντίθεση με οθόνες LED, δεν απαιτεί οπίσθιο φωτισμό. Το αποτέλεσμα είναι ανώτερη αντίθεση και αναπαραγωγή χρωμάτων, μαζί με βαθύτερες αποχρώσεις του μαύρου.

Το σύνολο του οχήματος σαρώνεται ηλεκτρονικά για να εξασφαλιστεί ότι όλα λειτουργούν σωστά. Χάρη στο σύστημα MULTI-SENSE της Renault, η Trezor προσφέρει μια επιλογή από τρεις τρόπους οδήγησης: ουδέτερο, σπορ και αυτόνομο.

Η Trezor ενσαρκώνει το όραμα της Renault για το πώς τα αυτόνομα αυτοκίνητα μπορούν να κάνουν ταξίδια ασφαλέστερα και πιο ευχάριστα, ενώ επιτρέπει στους οδηγούς να βελτιστοποιήσουν τον τρόπο που χρησιμοποιούν το χρόνο τους.

Μετά το 2020, στόχος της Renault είναι να κάνει την τεχνολογία απολύτως ασφαλές »hands-off / eyes-off» που θα διατίθενται για οχήματα παραγωγής – σε προσιτή τιμή.

Tags

Μπορεί να σας ενδιαφέρει...