Η ανανέωση των κινητήρων συνεχίζεται στη Renault.
Από την 1η Σεπτεμβρίου 2018, η Renault και άλλοι κατασκευαστές έχουν την υποχρέωση να καταχωρούν αυτοκίνητα που πληρούν τα νέα πρότυπα WLTP. Ακόμα κι αν όλες οι ενημερώσεις είναι έτοιμες, χρειάζεται χρόνος για να φέρουν στο δίκτυο αντιπροσώπων τους τα μοντέλα με τους νέους κινητήρες. Η Renault ήταν ένα βήμα μπροστά με τους βενζινοκινητήρες, δεδομένου ότι τα νέα μπλοκ 1,3 λίτρων και 1,8 λίτρων TCe έχουν ήδη εγκριθεί χάρη στην προσθήκη ενός νέου φίλτρου σωματιδίων.
Όσον αφορά τους κινητήρες ντίζελ, η Renault είχε μια καθυστέρηση. Μια καθυστέρηση που η γαλλική μάρκα προχωράει σιγά-σιγά με την άφιξη ενός νέου πετρελαιοκινητήρα για το Scénic. Έτσι ο νέος 1,7 λίτρων Blue dCi, εξοπλισμένος με την τεχνολογία επεξεργασίας οξειδίων του αζώτου (SCR), υλοποιείται επίσης με την παρουσία του Adblue. Αυτός ο νέος κινητήρας ντίζελ προσφέρεται σε δύο επίπεδα ισχύος: 120 και 150 ίππους. Προς το παρόν, προσφέρεται μόνο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοματο διπλού συμπλέκτη EDC θα φθάσει αργότερα.
Στην Γαλλική αγορά αυτοκινήτου, Θα χρειαστούν 27.700 ευρώ για ένα Renault Scénic εξοπλισμένο με τον κινητήρα Blue dCi 1,7 λίτρων με χειροκίνητο κιβώτιο 120 ίππων στην έκδοση Life. Στη συνέχεια θα πληρώσει 29.800 ευρώ για την έκδοση Zen, 30.400 ευρώ για την Limited εκδοση και τέλος 32.300 ευρώ για την Intens. Με 150 αλόγα, θα είναι διαθεσιμη η Finish Intens με 34.200 ευρώ και η Initiale Paris με 37.800 ευρώ.
Όλα τα χρηματικά ποσά που αναφέρονται είναι τιμές Γαλλίας
Διαβάστε επισης:
Renault Kadjar: Νέοι κινητήρες TCe και Blue dCi
Renault Espace και Talisman (2018). Νέοι κινητήρες TCe FAP και BluedCi
Οι Blue dCi 95 & 115, στα Dacia Dokker και Lodgy
Ντεμπούτο για τον νέο κινητηρα diesel “Blue dCi” στο Dacia Duster
(fr.motor1.com)