Η Renault έχει λανσάρει ένα βερνίκι νυχιών (διαβάστε περισσότερα εδώ) το οποίο μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τη διόρθωση των γρατσουνιών στο αυτοκίνητό σας, ως μια προσπάθεια προώθησης του Twingo.
Ωστόσο, αντί να γίνει αυτό ένα επαναστατικό προϊόν, το βερνίκι νυχιών έχει προσελκύσει κατηγορίες σεξουαλικών διακρίσεων από τη γυναικεία κοινότητα.
Το Twingo είναι για “ενεργές γυναίκες οδηγούς που οδηγούν πολύ μέσα στην πόλη αλλά και πολύ προσεκτικές όταν πρόκειται για την εμφάνισή τους”, λέει ο γάλλος κατασκευαστής αυτοκινήτων.
Για τους υποστηρικτές των δικαιωμάτων των γυναικών, η στρατηγική μάρκετινγκ της Renault είναι σεξιστική και ο τρόπος με τον οποίο προωθήθηκε, κατάφερε να επιδεινώσει την κατάσταση.
Στη διαφήμιση, μια γυναίκα φωνάζει “Auch”, όταν παρατηρεί μια γρατσουνιά στο αυτοκίνητό της που είναι ένα Twingo που είναι σταθμευμένο ανάμεσα σε δύο οχήματα.
Ενώ ζωγραφίζει τα νύχια της με μπλε χρώμα, καλύπτει την γραντζουνια με την ίδια μικρή βούρτσα.
“Αυτό μειώνει την ανησυχία των γυναικών για την ομορφιά και την ανικανότητά τους να οδηγούν. Αυτός ο υποτιμητικός, συνηθισμένος, καθημερινός σεξισμός είναι η βάση για το χειρότερο, επειδή οι διαφημίσεις περιορίζουν τις γυναίκες σε έναν προκατειλημμένο ρόλο”, δήλωσε ο Chiennes de Garde, επικεφαλής της φεμινιστικής ένωσης Marie-Noelle Bas.
Η συλλογή των νυχιών Twingo παράγεται από την εταιρεία Ink and Out στο Παρίσι, της μάρκας De Blangy.
Τα σχόλια δικά σας!
Φωτογραφία: L’atelier Renault