Η νέα γενιά του Renault Mégane RS έχει ήδη τιμή στην ισπανική αγορά. Το αναμενόμενο γαλλικό compact που δημιουργήθηκε από την Renault Sport θα διατίθενται στους Ισπανούς αντιπροσώπους από 36.200 ευρώ. Το νέο Renault Mégane RS 2018 είναι διαθέσιμο προς το παρόν μόνο με αυτόματο κιβώτιο EDC.
Βλέπουμε ότι η τιμή είναι κατά 1.400 ευρώ χαμηλότερη σε σχέση με την τιμή εκκίνησης του μοντέλου στην Γαλλική αγορά. Το γιατί είναι φθηνότερο στην ισπανική αγορά μπορεί να απαντηθεί διότι το νέο Megane RS 2018 είναι Made in Spain.
O βασικός εξοπλισμός με τον οποίο είναι εξοπλισμένο το νέο Mégane RS στην ισπανική αγορά περιλαμβάνει τα εξής:
- 4Control system
- Sport Chassis
- RS Drive shortcut button
- Renault Multi-Sense (Driving mode selector)
- Aluminum cams fixed on the steering column
- Stall output system «Launch Control»
- RS outdoor package
- 18-inch alloy wheels RS Estoril Metal Gray
- RS Vision Full LED
- Full LED Pure Vision headlights
- Oversized crystals
- Color instrument cluster with 7-inch TFT display
- Front center armrest
- Aluminum foot pedals and footrests
- RS woven upholstery
- Sport seats RS with integrated headrest
- Steering wheel and lever knob lined with perforated leather
- Steering wheel adjustable in height and depth
- Automatic lighting of lights and rain sensor
- Renault hands-free card
- Automatic dual zone air conditioning
- Power windows
- Rear view mirror electrochromed
- Exterior electric mirrors, electrically and thermally collapsible
- Heated front seats
- Radio with sound equipment BOSE
- R-Link 2 system with 8.7 inch touch screen
- Multiple airbags (front, side and curtain)
- Head-Up Display color
- Front and rear parking aid + rear view camera
- Regulator and speed limiter
Το νέο Mégane R.S. έρχεται γεμάτο με τεχνολογίες υψηλής απόδοσης. Για παράδειγμα, το σύστημα τετραδιεύθυνσης 4CONTROL είναι το πρώτο που τοποθετείτε σε αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων. Χάρη στο σύστημα 4CONTROL, το νέο Mégane R.S. προσφέρει το καλύτερο από την άποψη της ευελιξίας, της αποδοτικότητας και της σταθερότητας. Οι τέσσερις hydraulic compression stops, μια τεχνολογία εμπνευσμένη από τον κόσμο των Rally, βελτιώνει την άνεση της ανάρτησης κατά την καθημερινή χρήση. Όταν υιοθετηθεί ένα πιο σπορ στυλ οδήγησης, η τεχνολογία αυτή φιλτράρει τις διαταραχές του αμαξώματος, παρέχοντας επιπλέον απόσβεση και εξαλείφει την αναπήδηση, επιτρέποντας τον βέλτιστο έλεγχο της επαφής ελαστικού-εδάφους.
Οι μηχανικοί της Renault Sport Cars έχουν δουλέψει πολύ με τον νέο turbo κινητήρα των 1,8 λίτρων, που προέρχεται από τη Συμμαχία Renault-Nissan. Η κυλινδροκεφαλή έχει σχεδιαστεί εκ νέου χάρη στην τεχνογνωσία των μηχανικών της Renault Sport Racing, ενσωματώνοντας ένα νέο σύστημα ψύξης, προσθέτοντας μια δίδυμη είσοδο αέρα στο στροβιλοσυμπιεστή και με το θόρυβο από το σύστημα εξάτμισης να έχει επεξεργαστεί. Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Mégane R.S., αυτός ο 1.8-λίτρων turbo κινητήρας έρχεται με επιπλέον ροπή 30 Nm. Με τη ροπή τώρα κορυφαία στα 390Nm, μια από τις καλύτερες στην κατηγορία, το νέο Mégane R.S. εγγυάται μια άνετη, ευχάριστη οδηγική εμπειρία.
Το σύστημα παρακολούθησης RS έχει επίσης αναθεωρηθεί πλήρως, με πιο φιλική προς το χρήστη διάταξη και εκτεταμένες λειτουργίες. Συγκεντρώνοντας και συνοψίζοντας πληροφορίες από περίπου σαράντα αισθητήρες που βρίσκονται γύρω από το αυτοκίνητο, μπορεί να παρουσιάσει ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων σε πραγματικό χρόνο στο σύστημα πολυμέσων R-Link 2 με οθόνη αφής 8,7 ιντσών, όπως η επιτάχυνση, η πέδηση, η γωνία του τιμονιού, το σύστημα 4CONTROL, τις θερμοκρασίες και τις πιέσεις. Επιπλέον, το νέο R.S. Expert Monitor, πρωτοφανές σε αυτή την κατηγορία της αγοράς, σας επιτρέπει να κινηματογραφείτε τις περιόδους οδήγησης και να επικαλύπτετε τα δεδομένα τηλεμετρίας.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός, με στόχο την απόδοση, ενισχύει τη σπορ αίσθηση του νέου Mégane R.S. με τα πτερύγια διευρυνόμενα κατά 60mm μπροστά και 45mm πίσω, τα εξατμιστήρια αέρα που είναι τοποθετημένα στα φτερά και έναν οπίσθιο διαχύτη που έχει σχεδιαστεί για να αυξάνει τη δύναμη.